Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8100 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש איזה ציוד כלשהו , קל , קטן נפח, וכו' שכדאי לי להביא ממדינה זו? או שחבל לי על החיפושים?

 

ציוד = החלק ממיגונים לעצימי וכלה בשיפורים קלים לאופנוע. {XT500 }.

 

תודה.

עם מנוף אי אפשר לסרוג סוודר { C }

פורסם
יש איזה ציוד כלשהו , קל , קטן נפח, וכו' שכדאי לי להביא ממדינה זו? או שחבל לי על החיפושים?

 

ציוד = החלק ממיגונים לעצימי וכלה בשיפורים קלים לאופנוע. {XT500 }.

 

תודה.

 

טובלרון... :lol: ...טוב..סליחה..הייתי חייב..הנשיא חוזר למחתרת... :lol:

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
יש איזה ציוד כלשהו , קל , קטן נפח, וכו' שכדאי לי להביא ממדינה זו? או שחבל לי על החיפושים?

 

ציוד = החלק ממיגונים לעצימי וכלה בשיפורים קלים לאופנוע. {XT500 }.

 

תודה.

 

טובלרון... :lol: ...טוב..סליחה..הייתי חייב..הנשיא חוזר למחתרת... :lol:

 

הנשיא באמת חושב בקטן :D

תארוז לי לאטיסיה קאסטה אחת בבקשה 8)

פורסם

כותב שורות אלה רכש / קנה / השיג לעצמו ציוד במחיר פצצה :

 

קסדת שואי - בזמנו הדגם הכי חדש ובצביעה צבעונית : 50% מהמחיר בארץ :lol:

 

מעיל - דיינזה - עור קצר , בטנה אמריקאית , איוורורים וכו', שחור/אפור /לבן -

 

ב35% מהמחיר בארץ . :o

 

חליפת רכיבה - 2 חלקים עור - דיינזה : אפילו לא מתחיל להזכיר את המחיר בארץ . :D

 

שווה ומומלץ - אבל זה היה לפני היורו - היום מן הסתם קצת יותר יקר .

 

אין לי את הכתובת המדוייקת של החנות אבל תתקשר אלי אני אסביר לך בדיוק -

 

מאוד פשוט להגיע ( מרכז העיר )

 

BON VOYAGE

מי שלא רוכב , יותר טוב שלא ידבר

פורסם

אז אחרי שארזתי טובלרון לנשיא { מי מבקש מדוב להביא לו דבר מתיקה? } ,small FBS לאלפרד { FBS = Firm Back Side יש צבע מועדף? } , אני מבקש תרגום של מה רענן רוצה כי לא הבנתי........

 

 

שחף - מספיק שתיתן את השם של החנות, ואני אבקש מהקשר הצרפתי שלי לחפש לי אותה { לא רוצה להעליב, אבל להגיד שזה במרכז פריז זה לא בדיוק עוזר.........}, אני מבין ממך שבאופן כללי המחירים יותר נמוכים, כך שמה שאני אמצא לנכון לקנות כנראה יהיה זול יותר מאשר בארץ.

 

תודה.

עם מנוף אי אפשר לסרוג סוודר { C }

פורסם

אם הייתי זוכר את שם החנות בפארי ( לקרוא בלי ס') - הייתי נותן לך אותו !!!

 

 

:(:(:(

 

אבל ....

 

בגלל שאניט לא זוכר אני לא נותן ....

 

אבל..... :D:D:D

 

בגלל שגרתי שם תקופה ( ולא קצרה ) - אני כיול להסביר לך איך להגיע !!!!!!!!!!!!!!!!!

 

בגלל זה אמרתי - צור איתי קשר - דרך ה"פ :):):)

 

שלום שלום

מי שלא רוכב , יותר טוב שלא ידבר

פורסם
יש איזה ציוד כלשהו , קל , קטן נפח, וכו' שכדאי לי להביא ממדינה זו? או שחבל לי על החיפושים?

 

ציוד = החלק ממיגונים לעצימי וכלה בשיפורים קלים לאופנוע. {XT500 }.

 

תודה.

 

תביא לי קלאץ!!!!

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם
זה מה שרענן רוצה.

ובאופן מקרי, זו גם היתה המחשבה הראשונה שלי. הגב' Laetitia Casta.

(434,000 היטס בגוגל, פעם אחרונה שבדקתי.)

טל

 

תמורת זו: חצי המלכות אני נותן :mm_wink:

פורסם
זה מה שרענן רוצה.

ובאופן מקרי, זו גם היתה המחשבה הראשונה שלי. הגב' Laetitia Casta.

(434,000 היטס בגוגל, פעם אחרונה שבדקתי.)

טל

 

תמורת זו: חצי המלכות אני נותן :mm_wink:

 

בתור אחד שחצי המלכות אצלו שווה לחצי מה-CB500, הייתי אומר שאתה לא בדיוק אטרקציה לאחת שכזו.... :lol::lol::lol:

(זה בדר, גם אני לא :oops: )

 

 

צרפת ? ויש לך XT ? הווו הווו....חיפוש דקדקני ותמצא שם את כל מבוקשך.

ה-XT היה פעם "מחלה" של ממש אצל הצרפתים...הם מאוד אהבו את כל המשפחה הזו של ימאהה 8)

 

ממליץ לך גם על הקישור הבא:

http://www.fullgaz.co.il/gear/motorcyclepartsshops.html

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

בתור אחד שחצי המלכות אצלו שווה לחצי מה-CB500, הייתי אומר שאתה לא בדיוק אטרקציה לאחת שכזו.... :lol::lol::lol:

 

מה עדיף,

לרכב עליה או לרכב על CB ?

אולי לרכב על CBR ?

אולי הדוקטור יבוא ויגיד לנו שרק XR שווה רכיבה ?

 

אם אני מקבל אותה תמורת הCB, אפשר לרכב עליה לעבודה ?

אם אקבל אותה ללא קשר לCB, שווה בכלל לצאת לעבודה או עדיף להשאר בבית ולרכב ?

 

אוף כמה שאלות, ההחלטה קשה, מי מכם חברי פורום נכבד יוכלו לעזור לי בשאלות קיומיות אלה?

 

נ.ב: על מי רכבו יותר, עליה או על הCB ?

 

:?::?::?::?::?::?::?::?::?::?::?::?::?::?::?::?::?::?::?::?:

פורסם

בתור אחד שחצי המלכות אצלו שווה לחצי מה-CB500, הייתי אומר שאתה לא בדיוק אטרקציה לאחת שכזו.... :lol::lol::lol:

 

מה עדיף,

לרכב עליה או לרכב על CB ?

אולי לרכב על CBR ?

אולי הדוקטור יבוא ויגיד לנו שרק XR שווה רכיבה ?

 

אם אני מקבל אותה תמורת הCB, אפשר לרכב עליה לעבודה ?

אם אקבל אותה ללא קשר לCB, שווה בכלל לצאת לעבודה או עדיף להשאר בבית ולרכב ?

 

אוף כמה שאלות, ההחלטה קשה, מי מכם חברי פורום נכבד יוכלו לעזור לי בשאלות קיומיות אלה?

 

נ.ב: על מי רכבו יותר, עליה או על הCB ?

 

:?::?::?::?::?::?::?::?::?::?::?::?::?::?::?::?::?::?::?::?:

 

:roflmao:

:lol::lol:

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

וואפילו מצאתי מחשב שכותב בעיברית.

 

בררתי בקשר לבחורה, וכמעט גורשתי עקב אי הידיעה מי זו..........טוב.......

 

אופיר - חוץ מהה"פ, אני לא יודע איפה למצוא חלקים, אולי מחר אני אקפוץ לאיזור החנויות אופנועים שוב ונישאל בחנות.

 

אוווווווו, חבל שלא היה לי את הקישור קודם.........

 

תודה.

עם מנוף אי אפשר לסרוג סוודר { C }

×
×
  • תוכן חדש...