Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

שלחו לי בדיקת של רכב מחברת ליסניג גדולה שאני שוקל לקנות.

הרכב ה MPV 2007

 

מהבדיקה שהם שלחו לי הכל תקין מלבד 2 דברים:

1 - סרן קידמי ומערכת היגוי: "מיתלה קידמי:, לתקן/לכוון זווית מתלה"

2- שלדת מרכב: "תקוני מרכב, משמעות שולית:,תקוני מרכב וצבע,מעיכות שריטות בצבע+מגפים"

 

את שניהם הם אמרו שיתקנו. רציתי לדעת האם תקוני המרכב הם משהו משמעותי שצריך או שהכוונה בסה"כ לדפיקות בפח?

 

כמו-כן: האם מומלץ לעשות בדיקה נוספת לרכב באופן עצמאי?

 

הרכב יד 1, 63,000 ק"מ.

 

תודה!

פורסם

שלום אילן,

 

על פניו הבדיקה נראית תקינה. כיוון פרונט ייעשה ע"י חברת הליסינג והשאר בסדר. מדי בסדר בעצם.. לכן מומלץ לבצע בדיקה עצמאית במכון ע"פ בחירתך.

 

ככלל, רכבי ליסינג כדוגמת הMPV הוזמנו על פי רוב עבור בכירים בעלי משפחות גדולות (הזוטרים יותר יסתפקו במאזדה5 ודומיו) ולכן בדרך כלל לא עברו התעללויות מצד הנוהגים בהם.

 

בקש לראות היסטוריית טיפולים מסודרת, ואם המחיר נכון (מקובל להוריד בין 10-15% ממחיר המחירון לרכבים הללו עקב ביקוש גבוה) נראה שהעיסקה טובה.

 

בהצלחה!

פורסם

תמיד מומלץ לקחת לבדיקה משלך,

יש חברות שגם מעודדות לזה,

בבדיקה משלך תמיד מתגלות עוד "הפתעות"

פורסם

אני מצטרף לדעות החברים לקחת לבדיקה נוספת מטעמך שאולי תראה שיש ממצאים אחרים (ואולי גם לא).

בקש כאמור מחברת הליסינג (בהתאם לבדיקות שאתה תערוך) לתקן הליקויים.

סה"כ אם הממצאים (בבדיקה שתערוך) יהיו "קרובים" למה שחברת הליסינג מציגה - זו נראית קניה טובה.

alfa 156 2.5.

×
×
  • תוכן חדש...