Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5855 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז אורון אני מציע לך לבדוק את הנתונים שלך שוב, אחוז רכבי הליסינג אצלנו שהיו הונדה היה גבוה יותר ממזדה3 ואוקטביות ופוקוסים, לפני כמה חודשים הוחלפו ההונדות במסגרת החוזה, תקפוץ לכל מגרשי הרכבים הגדולים בארץ ותראה איזה כמות הונדות מדגם הls יש, המוכר יכול גם לבקש 200 אלף ש''ח זה לא העניין, אבל מי ידבר עם מישהו שמבקש מעל מחירון עבור רכב ליסיניג, תהיה מציאותי, במיוחד שהוא יכול לרכוש בראש שקט מחברות השכרה גדולות עם אחריות לשנתיים וראש שקט ברוב המקרים. לפותח השרשור , תעשה בדיקה קטנה עם עצמך, תתחיל מ85 אלף ,תראה כמה ידברו איתך ותתחיל להוריד לאט לאט עד שתראה שמתייחסים אלייך ברצינות, זה הכל.

 

שיהיה הרבה בהצלחה.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

אנשים...אתם חיים בחלומות!!!איפה יש מגרשי ליסינג מפוצצים בהונדות???ועוד במצב טוב???אזבו משטויות.אין רכבים כאלה גם בפרטי(מאוד נדיר למצוא)בתנאי שרכב שמור כמובן.לא מאמינים-תעשו טלאפון למגרשים

אולי אתם מדבלבלים אם מאגנים.C5 או לנסרים.אבל בהונדה מאוד קשה למצוא בליסינג ואם היא במצב טוב תהיה בטוח אתה לא תקבל אותה(הכל קשרים אחי קשרים)

מחירון של אוטו שלך בלוי -הוא 88K(בלי ליסינג)זה מחירון יבש.זאת התשובה למי שטען איך זה רכב 4 שנים וכך יקר

אז ראוים שאתה לא יודע מה זה הונדה

בקיצור המלצה שלי:אל תמהר. אם יש לך זמן אתה תקבל אליה מחיר טוב

מה שנעמר כאן כעקרון תאורטי נכון אבל לא במקרה שלך וכמובן לא בהונדה עם 60K ק"מ

בהצלחה

פורסם
85 א"ש, לרכב בן 4 יוצא ליסינג..

לקחת משהו הבוקר ?

מחירון של סיוויק LS 2006 בלוי -הוא 88K(בלי ליסינג)זה מחירון יבש.

אז רואים שאתה לא יודע מה זה הונדה8)

פורסם

ליאור היקר,אם תקרא את התגובה שלי שוב אתה תראה שלא אמרתי שהוא ימכור את האוטו מעל המחירון.

אמרתי שיבקש 80 ויתגמש עוד טיפה 2000-3000 ש''ח כלומר,מחיר של כ77-78 אלף ש''ח הוא סביר לחלוטין לרכב מליסינג.

שזה בחישוב גס כ 10%מתחת למחירון.

תתפלא אבל ישנם מקרים שאנשים מכרו ליסינג מעל המחירון,וכמו שרשמתי בתגובה הקודמת שלי,דבר זה עשוי לקחת זמן מה והמלצתי שעדיף לא לחכות ולאבד ירידות מחירון.

 

למען הגילוי הנאות,אני עובד בחברת מאיר יבואנית הונדה,באגף הטרייד אין,אז תהיה בטוח שאני יודע על מה אני מדבר,וזה מתוך ניסיון אישי נרחב, ולא מסיבה אחרת.

פורסם

לפותח השרשור, מכרתי כבר שלושה רכבים יוצאי אלבר בשנים האחרונות (אני קונה רק משם).

את שלושתם (לנטיס, אקסנט, ופוקוס דור קודם), מכרתי ב1000 - 1500 ש"ח מתחת למחירון , וגם זה רק כי רציתי לסגור את העסקה.

אם יש לך רכב מבוקש (והונדה בהחלט כזה), ושמור מאד מאד, ויש לך קצת סבלנות תקבל אולי לא מחירון, אבל בהחלט קרוב קרוב לשם. כל הקשקשנים שיתחילו את השיחה עם 15 - 20% פחות, תגיד להם יפה שיהיה להם המשך יום נעים.

המגרשים לא מפוצצים בשום דבר, ויתרה מזאת, גם במגרש של חברה מסודרת ורצינית, אם יש מציאה , היא תמכר לך כמעט במחירון או בכמה אחוזים בודדים פחות.

 

את סיפורי הפוגי של כל אלו שקנו מליסינג ב40% פחות שמענו. אלא אם מדובר בדגם פחות סחיר ובמצב סביר עם ק"מ יחסית גבוה.

קח טיפ, שאומרים לי ש"זה ליסינג ברשיון" אני עונה להם שהם קונים רכב. לא חתיכת נייר. אם הרכב לא מתאים להם מכל הבחינות, אז גם הוא יהיה ב40% פחות זה לא רלוונטי. אבל אם הרכב מתאים מבחינה מכנית, חיצונית, ממוכר אמין וכו' וכו', יתכבדו הקונים לשלם את שוויו של הרכב.

אתן לך דוגמא: הפוקוס שלי בת 3 כרגע עם 52 אק"מ ויוצאת ליס. מצוחצחת ומטופחת ומלוקקת. האם יש לך ספק שארצה למכור אותה עוד שנה זה יהיה במחירון? (מינוס לצורך העניין 1000 - 2000 ש"ח הלחץ) וגם זה רק אם מישהו ירצה לחתוך מייד.

 

כמובן שזה תלוי גם בלחץ שלך למכור ובמזל. אבל אם הכוונה היא ההתיחסות לכל הקשקשנים ששומעים ליסינג וחושבים שיוכלו לסחוט מציאה ב20% פחות, איך אומרים, "יאללה תתקדם..."

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם
מחירון של סיוויק LS 2006 בלוי -הוא 88K(בלי ליסינג)זה מחירון יבש.

אז רואים שאתה לא יודע מה זה הונדה8)

 

נכון, הונדה סיביק זה רכב אקזוטי ונדיר.

ממש עילוי בקטגוריה שלו.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

אז אם היית קורא את התגובה שלי , היית רואה שרשמת מה שאני רשמתי, הוא יכול לבקש כמה שירצה ויכול להיות שיתמזל מזלו ותמיד יש יוצאי דופן, אבל זמן ההמתנה שלו יהיה מאוד ארוך ובינתים ההוצאות שלו על הרכב ימשיכו, הן מבחינת טסט, טיפולים שוטפים, תקלות שיצוצו, מחירון שיירד, לכן אם הוא באמת מעוניין למכור ולא לחכות לפראייר התורן אז הוא יצטרך להתגמש ושוב ,זה לא שיש לו איזה אקזמפלר יוצא דופן, סה''כ דגם הls שלא חסר בחוץ, ומי שמחפש רכב עם נתונים כמו של הונדה יוכל למצוא גם רכבים בסגמנט דומה וביותר זול, צריך להתחשב בכל הפרמטרים האלו ולא לחשוב רק על הרווח, אין מה לעשות, בכל אופן זאת דעתי, בין אם היא מוטעית או נכונה.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
לפותח השרשור, מכרתי כבר שלושה רכבים יוצאי אלבר בשנים האחרונות (אני קונה רק משם).

את שלושתם (לנטיס, אקסנט, ופוקוס דור קודם), מכרתי ב1000 - 1500 ש"ח מתחת למחירון , וגם זה רק כי רציתי לסגור את העסקה.

אם יש לך רכב מבוקש (והונדה בהחלט כזה), ושמור מאד מאד, ויש לך קצת סבלנות תקבל אולי לא מחירון, אבל בהחלט קרוב קרוב לשם. כל הקשקשנים שיתחילו את השיחה עם 15 - 20% פחות, תגיד להם יפה שיהיה להם המשך יום נעים.

המגרשים לא מפוצצים בשום דבר, ויתרה מזאת, גם במגרש של חברה מסודרת ורצינית, אם יש מציאה , היא תמכר לך כמעט במחירון או בכמה אחוזים בודדים פחות.

 

את סיפורי הפוגי של כל אלו שקנו מליסינג ב40% פחות שמענו. אלא אם מדובר בדגם פחות סחיר ובמצב סביר עם ק"מ יחסית גבוה.

קח טיפ, שאומרים לי ש"זה ליסינג ברשיון" אני עונה להם שהם קונים רכב. לא חתיכת נייר. אם הרכב לא מתאים להם מכל הבחינות, אז גם הוא יהיה ב40% פחות זה לא רלוונטי. אבל אם הרכב מתאים מבחינה מכנית, חיצונית, ממוכר אמין וכו' וכו', יתכבדו הקונים לשלם את שוויו של הרכב.

אתן לך דוגמא: הפוקוס שלי בת 3 כרגע עם 52 אק"מ ויוצאת ליס. מצוחצחת ומטופחת ומלוקקת. האם יש לך ספק שארצה למכור אותה עוד שנה זה יהיה במחירון? (מינוס לצורך העניין 1000 - 2000 ש"ח הלחץ) וגם זה רק אם מישהו ירצה לחתוך מייד.

 

כמובן שזה תלוי גם בלחץ שלך למכור ובמזל. אבל אם הכוונה היא ההתיחסות לכל הקשקשנים ששומעים ליסינג וחושבים שיוכלו לסחוט מציאה ב20% פחות, איך אומרים, "יאללה תתקדם..."

חותם על כל מילה

ולליאור-מדברים על סיוויק ספיציפית ולא על סיגמנט של רכב אחר יותר זול

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5855 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...