Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5855 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחברי הפורום שלום.

לאחרונה אבי התפטר מעבודתו ואיתו גם הרכב מהליסינג (קורולה 08') וגם הנוחות של ההוצאות\דלק\רכב חדש כל 3 שנים.

עכשיו אנחנו ללא רכב ואנחנו רוצים לרכוש אחד במחיר של עד 60K ש"ח, כאשר גם עדיף פחות (אנחנו פותחים מסעדה ואיתו המון הוצאות).

הדרישות מהרכב הם שיהיה אמין, חסכוני וגם מהנה לנהיגה. היא צריכה לעלות את העליות של ירושלים באופן יומי אז שלא יהיה חלש מדי. נברתי לאורכו ורוחבו של הפורום ולא מצאתי משהו חד משמעי, כנראה שלכל אחד יש את הדעה שלו.

בעבר החזקנו חוץ מהקורולה גם פורד פוקוס במסגרת הליסינג והוא היה לא רע לנהיגה אם כי קצת חלש.

הייתי שמח לדעת אם כן, מה אתם ממליצים וכמו כן ממה עליי להתרחק.

פורסם

נסה למצוא פוקוס 2.0 ליטר פרטית. היא נוחה, מהנה ועם ביצועים יותר מסבירים. גם מאזדה 3 2.0 ליטר תענה על

מרבית הדרישות (אבל היא צפופה ופחות נוחה מהפוקוס). בכל מקרה, קח בחשבון שעם הדרישה לביצועים אתה נאלץ

להקריב מעט בתצרוכת הדלק - אז תחליט מה חשוב לך יותר.

פורסם

בתקציב הזה, פלוס מינוס, אפשר למצוא פוקוס, אולי גם מיצובישי לאנסר, מליסינג (מודל 2007).

מאזדה 3, שהיא הזריזה ביותר מכולם – מעט יקרה יותר.

כולן סוחבות בקלות את העליות של ירושלים, מרווחות ונוחות.

איזה רכב בדיוק – זה עניין של טעם, כל האלטרנטיבות (החל ממאזדה, דרך פוקוס, עבור בלאנסר וכלה בטויוטה) די דומות, לכל אחת החוזקות והחולשות שלה – מה שחשוב הוא ללכת לחברה שטיפלה כמו שצריך ברכב, ונותנת אחריות.

פורסם

תודה. האם אלה האפשרויות היחידות? (3 ופוקוס)

מה אתם אומרים על הלנסר (לא הקלאסיק)? איך היא מבחינת ביצועים, אמינות, הנאה?

×
×
  • תוכן חדש...