Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5867 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נא לא להתעצבן לגבי השאלה שלי, עשיתי חיפוש בנושא, ולא מצאתי תשובה שתענה לשאלתי.

 

ברצוני ליבא מספר חלקים לרכב, לצורך דיוק, טמבון קדמי וחצאיות, ועוד כמה חלקי פלסטיקה קטנים.

לפי מה שהבנתי השתנו חוקי היבוא, ועכשיו הם עומדים על סטנדרטים אחרים.

אז אם מישהו ייבא משהו בזמן האחרון, ויכול להגיד לי למה אני צריך להתכונן, איזה מסמכים לארגן, ובכלל איזה כאב ראש עומד מולי, מהשניה שאני אזמין ועד השניה שזה יהיה מורכב אצלי על הרכב.

וגם לגבי המחירים. לפי חישוב קצר שעשיתי החלקים הולכים לעלות באיזור ה 1700 שקל, איך אני עושה את חישוב המס והמכס?

 

 

תודה לעונים מראש

פורסם

אין מצב שהחלקים שאמרת יעלו 1700 שח!

לעניין המשלוח.

אם זה אריזות גדולות וזה מגיע מאירופה תכין כמה אלפים לפני הגעה לארץ.תוסיף מיסים ותגיע להרבה.

ועוד לא דיברנו על האישורים ממשרד התחבורה שבטח אין לך .

מה יוצא ? הרבה כאב ראש !!!!!!!!

כדאי שתבדוק אפשרות לרכוש מיבואנים בארץ .

 

נתן

פורסם

עלות משלוח של הדברים שציינת אמורה להיות גבוהה בגלל הגודל של החלקים.

מכ"ס + מע"מ על החלקים צריך להיות סביבות 35% (מהסכום ששולם כלומר,כולל המשלוח),באתר של המכ"ס תוכל לבדוק בדיוק כמה אחוזים תשלם.

מהניסיון שלי עם משרד התחבורה הם לא עושים הרבה כאב ראש (כל עוד אתה לא מנסה להביא דברים שאסור להביא)תגיע עם הרישיון רכב והמכתב מהדואר,תמלא כמה טפסים ותלך לשחרר את החבילה.

 

 

קובי.

Turning gasoline into adrenaline,one gallon at a time

פורסם

באתר של המכס יש שני אופציות לגבי חלקי חילוף לרכב: 1)מיסים כללי - 46.6%

2) ומיסים הסכם - 38.3%

 

אין לי מושג מה ההבדל יכול שמדובר פה רק על המכס ואז אתה צריך גם להוסיף מע"מ.

 

קובי.

Turning gasoline into adrenaline,one gallon at a time

פורסם

תודה לכל העוזרים. יאללה בקרוב נצא לדרך, ואעדכן לגבי החוויה הראשונה שלי עם יבוא חלקים לרכב.

 

ושיהיה לכולנו אחלה יום

פורסם
באתר של המכס יש שני אופציות לגבי חלקי חילוף לרכב: 1)מיסים כללי - 46.6%

2) ומיסים הסכם - 38.3%

 

אין לי מושג מה ההבדל יכול שמדובר פה רק על המכס ואז אתה צריך גם להוסיף מע"מ.

 

קובי.

 

מיסים הסכם מתיחס למשלוח ממדינות להם יש הסם סחר עם ישראל, ולרוב דברים שנקנה באינטרנט יהיו בקטגוריה הזו.

מיסים כללי מתיחס למשלוח ממדינות שלישראל אין הסכם סחר.

פורסם
נא לא להתעצבן לגבי השאלה שלי, עשיתי חיפוש בנושא, ולא מצאתי תשובה שתענה לשאלתי.

 

 

זה כי לא עשית חיפוש כמו שצריך.

 

ערוך חיפוש על חוקי פורום השיפורים.

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5867 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...