Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני שומר על רכבי ברמה מאוד גבוהה, אין מכות ואין שריטות, עד עכשיו שחזרתי.

אני עולה ברחוב ומסתכל על המכסה מנוע ופשוט נדהם עד כמה בני אדם רעים וכמה כואב להם הלב לראות דבר אשר חשוב לאחר.

נקרע לי באוטו הרגע הלב לחצי! ,בשניה אחת מגיע אדם זר והורס את הכל.

 

האם מישהו מכיר חומר שבוודאות עוזר ומשפיע על מנת לפחות להקל בשריטות?

 

הרכב בצבע כסף.

 

 

תודה רבה לעוזרים,

עמיטל.

פורסם

שלום לך,

צר לי לשמוע על הוונדליזם לרכבך.אם זה מנחם אותך,אני מבין איך אתה מרגיש.נזק לרכב זה כאב לב,במיוחד אם הוא שמור במצב טוב.

רכבך בצבע כסף-זהו צבע מטאלי שלצערי קצת יותר קשה לתקן בו את השריטות.

ייתכן שלא יהיה מנוס מלפנות לפחח. אם הנזק נראה גדול והמכסה ממש שרוט תצטרך למצוא פחח טוב או להפעיל את הביטוח (תסתכל במבט מקרוב האם אתה רואה פח שחור על השריטות?אם כן,הנזק עבר גם את צבע הבסיס והגיע לפח,ואז אין מנוס מלפנות לפחחות עקב סכנת חלודה).

אם תוכל לשים פה תמונה של הנזק זה יכול לעזור.

אני יודע שיש את GS27 אבל אני לא יודע אם הוא באמת יעזור.יש גם את T CUT של CARPLAN אבל שוב-תלוי מה עומק השריטה.

×
×
  • תוכן חדש...