Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8115 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

לאחרונה הבחנתי בהזעה קלילה של נוזל קרור מצינורות הכניסה\יציאה של הרדיאטור.

מדובר בלנטרה 96'.

הצינורות מהודקים ע"י הבנדים המקוריים מהסוג הקפיצי שמתהדקים מכוח הקפיץ שכנראה כבר עייף.

אני מתכוון להחליף אותם בבנדים הרגילים אלה שמתהדקים בעזרת בורג.

השאלה שלי היא: מאחר ואני מפרק את הצינורות, מין הסתם יהייה צורך אחר כך לנקז אויר.

האם מישהו יודע אם יש ברכב הזה פתחי ניקוז מיוחדים?

לדוגמה ב 309 יש בורג ניקוז ליד הטרמוסטט ובחלק מהדגמים גם בדופן הימנית של הרדיאטור,

אשמח לדעת אם מישהו יודע על פתחי ניקוז דומים בלנטרה.

תודה

אריאל

יונדאי ix35 + i10 שנת 2011

פורסם

ליונדאי לנטרה מערכת קירור פתוחה,כך שאין בעייה לפרק ולהרכיב צינורות,ואין צורך לנקז ממנה אוויר.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

קודם כל תודה.

המושג מע' פתוחה חדש לי.

אתה יכול להסביר קצת?

אני מניח שאם יש מע' פתוחה אז בטח קיימת מע' סגורה, מה ההבדלים?

ושוב תודה

אריאל

יונדאי ix35 + i10 שנת 2011

פורסם

ההבדל בין מערכת קירור סגורה לפתוחה הוא בעיקר הלחץ בהן הם פועלות.מערכת פתוחה כמו ביונדאי שלך פועלת בלחץ נמוך יחסית,יש לה מיכל עיבוי פשוט וכמו כן ישנו מכסה לרדיאטור.היתרון הגדול שלהן הוא בפשטות שלהן.מערכות סגורות ישנם ברנו,פולקסווגן ודגמים מסויימים של פיאט.מערכות אלו חייבות להיות אטומות הרמטית,וכל כניסה של אוויר פוגעות בתיפקודן.במערכות אלו כל טיפול מחייב מוסך.ברוב המכוניות היפניות ישנן מערכות פתוחות שהינן קלות בהרבה לתחזוקה.במערכת סגורה חייבים לנקז אוויר אחרי כל טיפול במערכת.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
ההבדל בין מערכת קירור סגורה לפתוחה הוא בעיקר הלחץ בהן הם פועלות.מערכת פתוחה כמו ביונדאי שלך פועלת בלחץ נמוך יחסית,יש לה מיכל עיבוי פשוט וכמו כן ישנו מכסה לרדיאטור.היתרון הגדול שלהן הוא בפשטות שלהן.מערכות סגורות ישנם ברנו,פולקסווגן ודגמים מסויימים של פיאט.מערכות אלו חייבות להיות אטומות הרמטית,וכל כניסה של אוויר פוגעות בתיפקודן.במערכות אלו כל טיפול מחייב מוסך.ברוב המכוניות היפניות ישנן מערכות פתוחות שהינן קלות בהרבה לתחזוקה.במערכת סגורה חייבים לנקז אוויר אחרי כל טיפול במערכת.

תודה רבה :)

למדתי משהו חדש.

אריאל

יונדאי ix35 + i10 שנת 2011

×
×
  • תוכן חדש...