Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת תרמוסטט - דייהטסו אפלאוז 1992


iziatg
שימו לב! השרשור הזה בן 5130 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

 

בדייטסו שלי הוציאו את הטרמוסטט. קניתי חדש ויש לי מספר שאלות לפני הפירוק.

 

1. מה כיוון ההתקנה שלו? הקפיץ לכיוון המנוע או לכיוון צינור המים?

attachment.php?attachmentid=199130&d=1273228815

2. האם צריך להחליף אטם או שצריך להשתמש בחומר איטום כלשהו?

3. האם צריך לרוקן מים מהרדיאטור? (הרדיאטור חדש וגם נוזל הקירור)

 

תודה,

איזי

thermostat_01.jpg

abcde

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב !

מדוע מוחלף התרמוסט, והאם התרמוסטט שאתה עומד להרכיב הוא תחליפי , או מקורי, מתוצרת יפן או סין, הקפד על מקורי יפני? האם החלפת התרמוסטט מקורה בהתחממות המנוע, גם לאחר החלפתך הרדיאטור לחדש, כפי שציינת, או התרמוסטט בוטל בעבר, בגלל חשד לתרמוסטט תפוס, ובסוף החלפת רדיאטור בלבד?

לא חובה לרוקן את מי הקירור, במידה והם חדשים, אך מי קירור ינזלו בכמות די רבה עם פתיחת בית התרמוסטט(שמומלץ גם אותו להחליף לחדש), ולכן הוספת מי קירור מומלצת לזהה למי הקירור הנמצאים כעת במנוע מאותו יצרן.

הרכבת התרמוסטט נראית לי שהחלק עם הקפיץ טבול במנוע.(אך המתן לתגובות נוספות).

רצוי ומומלץ להרכיב אטם ולא להסתפק במריחת סיליקון כלשהו. ולבדוק באם לא היה מורכב אטם בעבר, לאחר שתפרק, לכן דאג להצטייד בחדש בעוד מועד.

חובה לנקז אוויר, על ידי מלוי מיקירור לטחר החלפת התרמוסטט, התנעת המנוע, המתנה עד לאחר שהתרומסטט נפתח, וזאת תגלה לאחר שתמשש את הצינור התחתון ותוודא שהוא זהה בטמפרטורה לצינור העליון, ושמכסה הרדיאטור פתוח כל הזמן, ואתה מוסיף מי קירור כל הזמן עם לפי הצורך כשהרדיאטור יתרוקן.

בצע נסיעת מבחן, בדוק באם המנוע מגיע לטמפרטורת עבודה, ושהמאוור החשמלי נכנס לעבודה, ומחוג החום לא עובר את מחצית הסקאלה.

חזור לפורום לעדכון.

בהצלחה.

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטרמוסטט חליפי תוצרת יפן, לא מצאתי מקורי. לפני כחודשיים עקב בעיות התחממות המכונאי הוציא אותו. כיום אין לרכב שום בעיית התחממות או איבוד מים.

קראתי במספר מקומות בפורום שמאד לא מומלץ להוציא את הטרמוסטט ולכן אני מרכיב חדש. ברכב מותקן רדיאטור חדש ומשאבת מים חדשה וזה הרכיב שחסר כדי להשלים את מערכת הקירור.

 

אני מניח שהמנוע ירד מתחת ל-1000 סל"ד לאחר התנעה בבוקר מהר יותר מאשר ללא טרמוסטט.

 

אני אפרק אחרי שארכוש גם אטם מתאים.

 

תודה ושבת שלום.

abcde

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזי שלום!

הערותיו של צביקה נכונות,

ראה השרשורים הבאים שפתחתי בעבר על נושא זהה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=301357

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=240592

העקרון זהה.

בהצלחה!

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקפיץ הוא לכיוון המנוע, מומלץ להחליף גם את האטם, אני לא מצאתי סיבה לשים חומר איטום נוסף.

 

פרט חשוב - אתה רואה בתמונה בתושבת הטרמוסטט חור ובתוכו תקוע מסמר מתנדנד - המסמר צריך להיות מורכב כלפי מעלה.

 

חשוב שתבצע ניקוז אויר ותוסיף רק מים ירוקים של פריסטון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5130 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...