Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8115 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הפ הפ הפ ...השניא לא אמר שלא היה טוב (למרות שלא היה שם)...וכמו שאמרתי..אני משבח כל פעילות בעולם האופנועים...

 

פשוט..הנשיא נתן את דעתו על כיוון הרוחות המנשבות.

 

אתה יודע מה אומרים נשיא יקר.

 

הכלבים נובחים והשיירה עוברת.

 

יש לכולם מה לומר, אבל עדיין אף אחד לא מרים כלום.

חוץ ממור בינתיים אף אחד לא מזיז את היד מהאשך השמאלי.

אז בינתיים,

 

היה אחלה.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם
אם כבר העלת את הנושא...

 

הנשיא לא יכול שלא להבחין איך פורום האופנועים בפורטל תפוז אט אט הופך בדיוק למה שהוא התנגד לו והוקיא לפני שנתיים..שנה וחצי....הפורום בפורטל תפוז הפך למעין פורום מועדון שכזה, טיולי ענק, אופנועים יוקרתיים לרוב..שירשורי תמונות מיפלצתיים..מי אמר "קציצות" ?

 

הנשיא שמחר..רוכב לגולן במתכונת "זאב בודד" לבדוק אם הכבישים שרדו את האונס הקבוצתי שביצעו עליהם לפני ימים מיספר.

 

חג שמח J , לא להשתולל עם המצות.

 

ואללה שכחת את המדבקות הרי זה הדבר הכי אופנתי עכשיו...

שכחת את פסילת האחר...

שכחת את המרובעות...

 

 

לא נורא הלך פרדס... נמצא לנו מקום אחר.

 

הנשיא לא שולל את הפרדס..הפרדס הוא עוד פורום אופנועים..כמו ההוא בYNET וכמו רבים אחרים....

 

הנשיא פשוט כמו כולם, נהנה מכל העולמות.

תמיד טוב שיש הרבה מהכל...הנשיא מועדד פעילויות מכל סוג בעולם האופנוענות בארצנו.

פשוט..להצטרף למה שמתאים..ולמה שלא מתאים..לא להצטרף..

 

אמרת מדבקות..אמרת מרובעות..בל נישכח את הפרוייקטים אדירי הפירסום של הגניבות ..חיישנים..וכו'...הנשיא אומר..או שתעשו הרבה רעש ותראו תוצאות..או לא תעשו ביכלל....ניזכר בערגה בתאוריית ההבדלים "הפולגה מעלת עניני האבק ובין הצלף הבודד."

 

יושב בצידי הדרך ורואה את עדרי הכבשים שועטות מצד לצד עם מבט מזוגג בעניהן. :shock:

 

בעניהן??? בעיניים לא יותר מתאים?

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

הפ הפ הפ ...השניא לא אמר שלא היה טוב (למרות שלא היה שם)...וכמו שאמרתי..אני משבח כל פעילות בעולם האופנועים...

 

פשוט..הנשיא נתן את דעתו על כיוון הרוחות המנשבות.

 

אתה יודע מה אומרים נשיא יקר.

 

הכלבים נובחים והשיירה עוברת.

 

יש לכולם מה לומר, אבל עדיין אף אחד לא מרים כלום.

חוץ ממור בינתיים אף אחד לא מזיז את היד מהאשך השמאלי.

אז בינתיים,

 

היה אחלה.

 

מה הקשר למה שהנשיא כתב טיגר? :? אתה מפספס את כל הפואנטה ...

 

וחוצמזה, אם כבר אתה נכנס לזה, אני חושב שאתה אישית מכיר כמה וכמה אנשים שכ-ן הזיזו את "היד מהאשך השמאלי" ועשו משהו, ששווה משהו, עבור אופייה של תרבות האופנועים בישראל. (ואותו "משהו" היה קצת יותר משמעותי מלעשות על האש עבור 100 רוכבים)

 

קצת כבוד כלפי אותם אנשים.

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

הפ הפ הפ ...השניא לא אמר שלא היה טוב (למרות שלא היה שם)...וכמו שאמרתי..אני משבח כל פעילות בעולם האופנועים...

 

פשוט..הנשיא נתן את דעתו על כיוון הרוחות המנשבות.

 

אתה יודע מה אומרים נשיא יקר.

 

הכלבים נובחים והשיירה עוברת.

 

יש לכולם מה לומר, אבל עדיין אף אחד לא מרים כלום.

חוץ ממור בינתיים אף אחד לא מזיז את היד מהאשך השמאלי.

אז בינתיים,

 

היה אחלה.

 

די נעים שם ליד האשך השמאלי ובהתחשב באלטרנטיביות עדיף להשאר שם.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

אבל יש אחד בפורום ההוא (כן ההוא) שפעל בשקט במסגרת המועדון ותרם לאופנוענות הישראלית הרבה יורר מכל המנגלים שמוצלחי ושות' יקימו.

אני מדבר על נושא צביעת הכבישים ששלמה כהן (נראה לי שזה השם או הניק) טיפל בו מול גורמים שונים.

או למשל ההפנינג הקטן שעשו עמותת רוכבי השטח עם בי"ח שנידר...תורם פי כמה וכמה מכל מנגל !

 

אז היה נחמד לכם ? - סבבה !

היה טעים לכם ? - בתאבון !

היה טיול כיף ? - מצוין !

 

אבל מוצלחי אינו איש החזון שאחריו נלך באש ובמים... ודוגרי אני לא מאמין שיש אנשים כאלה בכלל.

את נראית לי לחוצה קצת. אני גר קרוב רוצה לקפוץ לחרבן?

פורסם

מה הקשר למה שהנשיא כתב טיגר? :? אתה מפספס את כל הפואנטה ...

 

וחוצמזה, אם כבר אתה נכנס לזה, אני חושב שאתה אישית מכיר כמה וכמה אנשים שכ-ן הזיזו את "היד מהאשך השמאלי" ועשו משהו, ששווה משהו, עבור אופייה של תרבות האופנועים בישראל. (ואותו "משהו" היה קצת יותר משמעותי מלעשות על האש עבור 100 רוכבים)

 

קצת כבוד כלפי אותם אנשים.

 

יש הרבה אנשים שעשו דברים למען האופנוענות בישראל.

 

הבעיה היא שאנשים כאלה לרוב מתפוגגים חזרה לתוך בלילת הקהל מסביב בשלב מסויים וזה חבל.

 

אני אישית מאוד האמנתי אז שיש ל"וועד החדש" של המועדון בזמנו יכולת לשנות דברים.

אפילו הם התחילו יפה מאוד.

 

הבעיה החלה כאשר הדברים החלו טיפה להעצר אחרי ההתלהבות הראשונה, ואז אחד אחד הם החלו להעלם.

 

יש לי הרבה מאוד כבוד לאנשים שעשו ואנשים שעושים.

הבעיה היא אולי שיש אנשים לפעמים שלא עושים, אלא רק אומרים.

 

אין לי טענות כלפי הנשיא.

הקשר הוא מאוד פשוט.

 

אנשים תמיד ידברו, אבל תמיד יהיו אנשים שעדיין יעשו.

 

אולי המנגל הזה לא ממש היה בגדר צביעת הכבישים, והמדבקות לא ממש עוזרות נגד גניבה.

אבל זה בהחלט תאם את רוח הפורום המקורית מבחינתי.

פורום של אופנועים ואופנועים בשביל אופנועים ואופנוענים.

 

בלי סאגה, שמאגה ושאר שטויות כאלה.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

×
×
  • תוכן חדש...