Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שינויים בהתנהגות סל"ד סרק ובעת העברת הילוכים. פיאסטה 00' רגיל


selarotem0
שימו לב! השרשור הזה בן 5149 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום, מדובר הפורד פיאסטה 00' גיר רגיל. שמתי לב היום לשינויים בהתנהגות הסל"ד. אולי זה התחיל אפילו אתמול.

בעת החלפת הילוכים אני מרגיש כאילו שאני נותן גז עם ההחלפה (מה שלא קורה) מה שגורם למאין קפיצה. לאחר מכן שמתי לב שכשאני עוצר ברמזורים הסל"ד יורד ל 1.1-2 במקום ל 0.8-9. כל זה קורה כשהמנוע חם כמובן. לעיתים הבעיה נעלמת מעצמה והתנהגות הרכב חוזרת לנורמל. בנוסף, שמתי לב לצריכת דלק מוגזמת. הוחלפו פילטרים ופלאגים לא מזמן ככה שזו לא הבעיה.

אציין כי לפני שהתחילה הבעיה נסעתי בצורה אגרסיבית יותר עם הרכב (אגרסיבית, לא מסוכנת) והכוונה למשיכת הילוכים מעבר לבד"כ - קשה לי להאמין שיש ברכב הזה מחשב/חיישנים אשר "למדו" את התנהגות העברת ההילוכים שלי ולכן השינויים.

 

בברכה ותודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה נפתרת אם אני מכבה את הרכב ומניע שוב. עשיתי את זה ברמזור והסל"ד סרק חזר ל 0.9. אך חשוב לי להבין האם ישנה בעיה מסויימת ובאיזה מכלול ומהי חשיבותו. תודה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה נפתרת אם אני מכבה את הרכב ומניע שוב. עשיתי את זה ברמזור והסל"ד סרק חזר ל 0.9. אך חשוב לי להבין האם ישנה בעיה מסויימת ובאיזה מכלול ומהי חשיבותו. תודה מראש

 

 

הפלאגים מתאימים לרכב ? הפיאסטה אוהבת מוטורקראפט...

פורד פיאסטה שנת 97 מנוע - יוטה 1.3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פלאגים מקוריים

והבעיה התחילה רק עכשיו. הפלאגים הוחלפו לפני כ 2K ק"מ.

 

גם מד הדלק התחיל לזייף. הראה כאילו יש מתחת לרבע מיכל ואחרי כ-20 ליטר האקדח קפץ. הוצאתי אותו ניענעתי את הרכב ושבתי לתדלק עוד כמה נסיונות והצליח להכנס עוד 2 ליטר עד שהדלק כמעט יצא כבר החוצה. מה שאומר שהיה לי חצי מיכל בפועל והוא הראה שיש לי מתחת לרבע. זיוף רציני. עד עכשיו הוא דייק אפשר להגיד. בעקרון הבעיה הראשונה יותר מדאיגה אותי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5149 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...