Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

דבר אשר מאוד מעניין אותי בזמן האחרון, סתם לידע כללי, האם הנאה מנהיגה משפיעה במידה נכרת על צריכת הדלק?

 

הרכב שלי, מאזדה 3, אולי לא הכי מהנה, ולא שווה לדגם הMPS, אבל מה שכן, אני נהנה איתו ולפעמים נוהג ברכב בצורה די מהנה.

 

כמובן שלכל אחד הנאה מנהיגה היא משהו אחר, בשבילי היא כניסה מהירה לסיבובים, האצה חלקה, הרגשה של הרכב, פניות חדות ומדוייקות ועוד.

 

ומה שכן, הרבה אני שם לב שהדלק יורד בצורה נכרת,המחוג פשוט צף למטה אחרי כמה כניסות מהירות לסיבוב, או האצה והאטה.

האם זה משפיע בצורה כזאת?

 

חשוב לציין שהשאלה שלי לא נובעת מחסכון הדלק, אלא רק לידע כללי.

 

תודה רבה ומזל טוב לישראל:)

פורסם

הגיון פשוט - שימוש אינטנסיבי יותר בדוושת הגז משמע הזרקת יותר דלק למנוע.. מה שאומר שהרכב יצרוך יותר דלק? וכן, הרבה יותר מנהיגה רגועה. אם אתה נוהג בצורה כזאת במשך נסיעה שלמה למשל, אתה תוקף מספר פניות, מאיץ במספר מקומות וכו' וכו'. אז כן, הרכב יצרוך יותר דלק. מה שכן, המאזדה זה לא איזה רכב ספורט חזק ולכן אין שום סיבה שהמחוג יצנח למטה.

פורסם

אם המחוג זז מיד עם כל תנועה חזקה של האוטו אז אולי יש לך בעיה במצוף או שהוא רגיש מאוד.

אבל לא ייתכן שאחרי כמה כניסות לסיבובים תהיה השפעה גדולה על צריכת הדלק.

צריכת הדלק תגדל באופן חריג רק אם אתה נוסע 95% כל הדרך עם דוושה על הרצפה וקיקים חזקים כל כמה שניות .

 

תכף יכנסו מומחי הפורום ויסבירו לעומק.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

האצות חזקות מבזבזות יותר דלק. זה לא משנה אם עושים את זה בין רמזורים בעיר או בכביש נהיגה מפותל. ההבדלים בין נהיגה כזו לנהיגה רגועה יכולים להיות גם 50% ויותר.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ובנוסף, כשהמחוג עובר את החצי מיכל, אשכרה אפשר לראות אותו יורד בעיניים בעליות או ב"נהיגה מהנה". הוא יורד הרבה יותר מהר משום מה, שאלתי מדוע זה לפני כשנה פלוס, בצע חיפוש.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

בטח,גם לי יש מאזדה 3,אבל החדשה,לא שזה משנה,אני אוהב סגנון מהיר,אני לא עובר מהיריות או משהו פשוט תוקף פניות שבא לי ,וזה קורה הרבה,קיקים גם יש והרבה.דלקן...

פורסם

סרטון נחמד בחרת להציג.

כניסה כזאת לצומת, מלאה באנשים ובמכוניות. השרשור לא כל כך קשור אליו.

 

לציין שזאת לא הכוונה שלי, ולא הכוונה של להיכנס לסיבוב, או פנייה חדה ומדוייקת, אני חושב שאין צורך וזה ברור.

 

הנהג דווקא יצא בנס.

פורסם

הוא צודק.. אני גם מכיר את זה

עם כל רמזור אני יסחוט את הגז המחוג עדיין לא ירד כמו שהוא יורד אחרי פניות חדות או בלימה חזקה.

מה ההסבר?

פורסם

בלימה חזקה לא גורמת לבזבוז דלק.

כשאתה מאיץ ברמזור, אתה בד"כ מרפה מהגז אחרי זמן קצר יחסית או שלפחות מחליש את הלחיצה.

כשאתה יוצא מפנייה אתה לוחץ חזק, בד"כ יש איזשהו מכשול שגורם לך להאט ואז אתה ממשיך ללחוץ על הגז.

אם אתה תצא חזק ברמזור, תגיע לפנייה לאחר מרחק מסויים אז הצריכת דלק גם תהיה גבוהה יותר מאשר אם רק תצא מהרמזור.

×
×
  • תוכן חדש...