Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו מורידה את מחיר ה-107 ל-80 אלף ש"ח (אוט') - להיט או חריט?


THE-ONE
שימו לב! השרשור הזה בן 5128 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני מס' ימים ראיתי 107 אחת על הכביש.

לא יאומן שהצליחו למכור אותה ב-92K ש"ח (אבל כנראה לא מכרו לפי הצפי שחזו).

(עריכה-טעיתי במחיר)

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה תיבה "נורמאלית" ?

P-R-N-D-3-2-1..

ללא ספק, התיבה הרובוטית היתה הסיבה העיקרית לכישלונה של הפיאט פנדה בארץ, ובמידה מסויימת גם של הגרנדה פונטו.

ולכל המגיבים הקודמים - גם אם תמכר המכונית כטויוטה אייגו או אפילו כלקסוס, רחמנא לצלן, אין לה הרבה סיכוי להצליח בפלח שוק קטן למדי, שאת מרבית המכירות בו חולקות סוזוקי ויונדאי.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם השלוש היו נמכרות בישראל הייתי בוחר באייגו בלי למצמץ. אפילו הייתי מוכן לשלם כמה אלפים (בודדים) יותר

לעומת 107 או C1, ולו רק כדי שלא להיאלץ להיפגש עם אנשי ה"שירות" של לובינסקי.

 

וגם זה שהיא היחידה שלא סובלת מחיוך עננננננננקי מקדימה די עוזר.

 

 

נ.ב: ההוזלה הזו היא חדשה מצוינת לפראיירים הבודדים שקנו 107. תתחדשו חבר'ה, המחירון שלכם כרגע

צנח ב-10,000 שקל לפחות. כרגיל, אסטרטגיית שיווק גאונית של לובינסקי שרואה רק את החור בגרוש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וטויוטה זה טויוטה. מחירון ברזל ואמינות טובה. בניגוד ל.. ול..

מה שבטוח שגם אם היא תגיע לארצינו היא תהיה בעלת תג מחיר לא כלכך מפתה (ככה אני חושב)

דומני ששלושתם מיוצרות באותו מפעל צ'כי בעיר קולין. עכשיו תסביר לי את עניין האמינות...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נ.ב: ההוזלה הזו היא חדשה מצוינת לפראיירים הבודדים שקנו 107. תתחדשו חבר'ה, המחירון שלכם כרגע

צנח ב-10,000 שקל לפחות. כרגיל, אסטרטגיית שיווק גאונית של לובינסקי שרואה רק את החור בגרוש.

 

אבל אנשים לא רואים רחוק מספיק

הם רואים את המבצע,ההזדמנות וקונים

זה למה מדיניות של מבצעים והנחות עושות רק רע

תנו מחיר טוב מלכתחילה ותגמרו ענין-למה לעשות שוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתוב בכתבה שהיבואן מביא גם גרסה ידנית ב75 אלף ש"ח.

תתעלמו רגע מהחתימה שלי ותגיד לי בבקשה, אם בכל פרמטר על הדף היא כמעט וזהה לאלטו, במה היא יותר טובה שהיא עולה כל כך הרבה יותר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה הולך להיות מעניין, רוצה להסביר למה טויוטה יותר אמין?

זה בגלל שמאיר "מומחה דה מומחה" לרכבים.

כנראה שהוא לא יודע ששלושת הרכבים זהים ומיוצרים באותו מפעל,המכניקה ד"א בשלושתם של טויוטה,אבל בחייך רק הטויוטה אמינה,הפיגו והסיטרואן כל הזמן יתקלקלו..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במה היא יותר טובה שהיא עולה כל כך הרבה יותר?

 

בבטיחות.

 

מעבר לכך, עקרונית, אין הבדלים שמצדיקים את ההפרש בין הדגמים הידניים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לובינסקי החל לשווק את ה-107 כמעט 4 שנים לאחר שהרכב הושק.

אסטרטגית השיווק המוטעת של אי שיווק גיר רגיל נכשלה.

לאחר הצלחת I10 ואלטו עם גיר רגיל הבינו החכמים בבני ברק (לובינסקי) שיש אנשים שמוכנים לנהוג בגיר רגיל, הכל שאלה של תמחור.

75K ש"ח זה לא מעט כסף (70K הוא התמחור הנכון), ה-107 הידנית היא מכונית מוצלחת מאוד עם יחידת כח טובה מאוד (TOYOTA).

אני משער שיחידת כח הזו אמינה יותר מהמתחרות הישירות I10 ואלטו.

 

אורן

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת מראה היא בהחלט מיוחדת אבל עדיין יש לה חסרונות גדולים (גיר ומנוע).

לפי דעתי הסיבה שה-I10 נמכרת יותר מכל הרכבים בקטגוריה ביחד (למרות שתג המחיר שלה הוא לא בין הזולים) זה השילוב של מנוע לא יותר מדיי קטן (1250) וגיר אוטומטי מלא.

בשנה הבאה אם סוזוקי יצליחו לצמצם את זמן ההמתנה לאלטו אז תהיה תחרות צמודה בינה לבין ה-I10. מצד אחד האלטו שמציעה רכב חדש במחיר ממש נמוך ומצד שני ה-I10 שהולכת טוב בשוק הליסינג (וכמובן היותה הכי הרבה "רכב" לעומת המתחרות).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נ.ב: ההוזלה הזו היא חדשה מצוינת לפראיירים הבודדים שקנו 107. תתחדשו חבר'ה, המחירון שלכם כרגע

צנח ב-10,000 שקל לפחות. כרגיל, אסטרטגיית שיווק גאונית של לובינסקי שרואה רק את החור בגרוש.

 

בסוף 2009 המחיר של 107 רובוטית היה 82,000 ש"ח. בתחילת 2010 הוא עלה ל83,000 ש"ח. ההוזלה שעשו בלובינסקי לדגם הזה לא עד כדי כך משמעותית ולכן אני לא ממש מבין למה אתה חושב שירידת הערך תיהיה חדה כל כך.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מכיר מישהו עם אוטו כזה, דווקא חמוד לאללה.

לדעתי אם ישנו את התג על הגריל לטויוטה ואת שם הרכב ל AYGO ,הרכב יהיה הצלחה מסחררת

:)

צודק לגמרי. צריך לעשות גם גירסת מזדה, ולקרוא לה מזדה1.

זה הולך להיות מעניין, רוצה להסביר למה טויוטה יותר אמין?

בגלל ש... נו... זה... כי זה מחזיק מחירון טוב... לא יודע...

 

נו, גם מיצובישי אאוטלנדר יותר אמין מסיטרואן סי קרוסר ופיז'ו 4007 :-P.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5128 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...