Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

בדקתי היום רכב פיאסטה דינאמיק שנת 98 ואני זקוק לעזרה בייעוץ אם אני נכנס למיטה חולה.

בפלוסים: לרכב הוחלף מנוע, עבר שיפוצים קוסמטים, ומערכת הפליטה שלו תקינה.

במינוסים:

1. אין מזגן- לא ברור מה הבעיה.

2. סימני שריפת שמן בעומס

3. הילוך ראשון מושך- מרגיש שהרכב לא סוחב בהילוך

4. רעש חריקה במעבר מהילוך 4 ל 5 (בעיה ידועה בדינאמיק?!)

5. עבר תאונה בחזית שנשבר בה קורת רוחב ותוקנה.

6. בלמים קדמיים לא תקינים.

7. צמיגים אחוריים יבשים + רזרבי

8. רטיבות שמן מתיבת הילוכים

9. בלאי מצמד מפריד גבוה

10. רעש בתיבת הילוכים

11. גומיות אבק לציריות קרועות.

12. חופש ציריות

13. תושבת גיר פגומה.

13. בוקסות פגומות.

 

מחירון הרכב 11K, רוצה עליו 9.5K, האם התיקונים בכלל שווים את הטירחה?

אני יודע שהרכב ישן ולא הכנסתי תיקונים כמו קורוזיות ויכול להיות שהמוסכניק בשביל הכסת"ח אמר את כל אלה (דינמומטר ת"א אגב), והרכב נוסע (בגישה הלא פורמאלית), אבל בכ"ז, נראה לי שזה קצת טו-מאץ'

 

אודה מאד לכל עוזר

נעם

פורסם

אחרי כל הרשימה שנתת , משהו עדיין לא ברור לך?

חפש רכב אחר!

 

ועצה לפעם הבאה, חבל לשלם על בדיקה במכון

מספיק ללכת למכונאי שאפשר לסמוך עליו ולפחח שיבדוק תאונות.

פורסם

לא נשמע טוב במיוחד, למרות שמדובר ברכב ישן יחסית שסביר להניח שיסבול מבלאי.

אגב, לא הבנתי מה הבעיה עם ההילוך הראשון. למה הכוונה "מושך"? הרי מדובר בגיר ידני, הנהג קובע כמה למשוך את ההילוך.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
שלום

בדקתי היום רכב פיאסטה דינאמיק שנת 98 ואני זקוק לעזרה בייעוץ אם אני נכנס למיטה חולה.

בפלוסים: לרכב הוחלף מנוע, עבר שיפוצים קוסמטים, ומערכת הפליטה שלו תקינה.

במינוסים:

1. אין מזגן- לא ברור מה הבעיה.

2. סימני שריפת שמן בעומס

3. הילוך ראשון מושך- מרגיש שהרכב לא סוחב בהילוך

4. רעש חריקה במעבר מהילוך 4 ל 5 (בעיה ידועה בדינאמיק?!)

5. עבר תאונה בחזית שנשבר בה קורת רוחב ותוקנה.

6. בלמים קדמיים לא תקינים.

7. צמיגים אחוריים יבשים + רזרבי

8. רטיבות שמן מתיבת הילוכים

9. בלאי מצמד מפריד גבוה

10. רעש בתיבת הילוכים

11. גומיות אבק לציריות קרועות.

12. חופש ציריות

13. תושבת גיר פגומה.

13. בוקסות פגומות.

 

מחירון הרכב 11K, רוצה עליו 9.5K, האם התיקונים בכלל שווים את הטירחה?

אני יודע שהרכב ישן ולא הכנסתי תיקונים כמו קורוזיות ויכול להיות שהמוסכניק בשביל הכסת"ח אמר את כל אלה (דינמומטר ת"א אגב), והרכב נוסע (בגישה הלא פורמאלית), אבל בכ"ז, נראה לי שזה קצת טו-מאץ'

 

אודה מאד לכל עוזר

נעם

 

המחירון נראה קצת גבוה... יד 2 מכוון יותר נמוך.

חוץ מזה נראה לי שהסעיפים המודגשים הם מספיק כדי לוותר.

בטח לא במחיר שהמוכר רוצה.

רכב די נפוץ... אני הייתי ממשיך לחפש.

פורסם
שלום

בדקתי היום רכב פיאסטה דינאמיק שנת 98 ואני זקוק לעזרה בייעוץ אם אני נכנס למיטה חולה.

בפלוסים: לרכב הוחלף מנוע, עבר שיפוצים קוסמטים, ומערכת הפליטה שלו תקינה.

במינוסים:

1. אין מזגן- לא ברור מה הבעיה.

2. סימני שריפת שמן בעומס

3. הילוך ראשון מושך- מרגיש שהרכב לא סוחב בהילוך

4. רעש חריקה במעבר מהילוך 4 ל 5 (בעיה ידועה בדינאמיק?!)

5. עבר תאונה בחזית שנשבר בה קורת רוחב ותוקנה.

6. בלמים קדמיים לא תקינים.

7. צמיגים אחוריים יבשים + רזרבי

8. רטיבות שמן מתיבת הילוכים

9. בלאי מצמד מפריד גבוה

10. רעש בתיבת הילוכים

11. גומיות אבק לציריות קרועות.

12. חופש ציריות

13. תושבת גיר פגומה.

13. בוקסות פגומות.

 

מחירון הרכב 11K, רוצה עליו 9.5K, האם התיקונים בכלל שווים את הטירחה?

אני יודע שהרכב ישן ולא הכנסתי תיקונים כמו קורוזיות ויכול להיות שהמוסכניק בשביל הכסת"ח אמר את כל אלה (דינמומטר ת"א אגב), והרכב נוסע (בגישה הלא פורמאלית), אבל בכ"ז, נראה לי שזה קצת טו-מאץ'

 

אודה מאד לכל עוזר

נעם

 

תשמע, הרכב זקוק לטיפול דחוף.

 

אם אתה מצליח להוריד לבנאדם על התאונה (בכל זאת יש פה קורת רוחב שרותכה) והולכים למוסך מסודר לקבל הצעת מחיר ומתקזזים על המחיר אז אין בעיה, אם לא, פשוט תעבור הלאה, חפש לך משהו אחר, כי הרכב הזה דורש השקעה גדולה.

 

אל תשכח שרק צמיגים אתה הולך לשלם פה 600-700 שקל, מפה, איפה החלפת תושבות, תיקון מזגן, ציריות, קלאץ', טיימינג (אלא אם יש לו קבלות מתי הוא עשה לאחרונה, 90K או 4 שנים, המוקדם מבינהם) נזילות שמן ועוד.

 

לדעתי חפש משהו אחר אלא אם הוא רוצה לעשות שפאגט רציני במחיר.

un4get

בעל מאזדה 3 2006 מנוע 1.6ליטרים דגם אקטיב.

×
×
  • תוכן חדש...