Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

לפני כחודש דוד שלי הרכיב לי באוטו קודנית (עם יחידה אלחוטית) כמו שהביטוח דרש ממני

ובכן מאז (אני לא יודע אם יש קשר או שאין) השלט שהיה מגיב יפה מאוד לנעילת הדלתות גם ממרחק של 20 מטר

בקושי מגיב ממרחק של מטר

רצוי לציין כי השלט זה המפתח זה בילט אין כזה ויש לי שניים והתופעה קוראת בשניהם

 

הרכב הוא פורד פוקוס מודל 2006 טרנד

 

אשמח לקבל כל דעה של למה הבעיה פתאום קיימת לי ואפילו אולי דרכים איך לפתור את הבעיה בדרך כל שהיא ובכלל

 

תודה רבה

שבת שלום

פורסם

שלום,

 

לפי דעתי צריך לבדוק את החוטים שמחוברים לאזעקה (מתחת להגה בד"כ) יכול להיות שבטעות הוא ניתק את כבל האנטנה בזמן התקנת הקודן.

 

בהצלחה.

פורסם

1. איפה בדיוק ניתן למצוא את האנטנה שאתה אומר שאולי נותקה.. וזה לא אזעקה זה נעילה מרכזית

2. גם 3 מטר זה לא מגיב לי מאז

3. סוללות החלפתי אתמול שום הטבה

פורסם

יתכן כי האלוקה האלחוטית והשלט משדרים על אותו התדר ומפריעים אחד לשנייה.

בקש מהמתקין לנתק זמנית את הקודן לצורך אימות התופעה.

פורסם
יתכן כי האלוקה האלחוטית והשלט משדרים על אותו התדר ומפריעים אחד לשנייה.

בקש מהמתקין לנתק זמנית את הקודן לצורך אימות התופעה.

 

יש אופציה לבדוק מה התדר של השלט ושל העלוקה?

פורסם
בודאי, יש מודד תדרים RF, אך יותר פשוט לקרוא את דף הנתונים של העלוקה/קודן. שלטי רכב מקוריים משרדים על תדר 433Mhz.

 

מצאתי את הדף דיאגרמה של המערכת מיגון

רשום עליו: מערכת מיגון MK297-419 כאשר העלוקה היא ה 419

יש מצב לדעת ע"פ נתון זה מה התדר שהיא עובדת

פורסם

לפי מה שאני יודע העלוקה אינה פועלת כל עוד הסוויטש לא פתוח.. אין לה זרם בכלל

אז איך היא מפריעה לשלט?

 

אני טועה?

×
×
  • תוכן חדש...