Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

 

ברשותי פולקסווגאן פולו שנת 97',1400,ידני.לאחרונה שמתי לב כי מד החום בלוח שעונים שבימים כתיקונם עומד על 90 מעלות,מגיע בעת הפעלת המזגן ל-105 מעלות וזאת בנסיעה של מעל כחצי שעה בינעירונית.

אשמח לקבל חוות דעת בנידון ממומחי הפורום:?:?:?

פורסם

1. רדיאטור סתום.

2. מאורר רדיאטור מסתובב הפוך ולכן מייצר משב אויר המתנגד למגח הרוח ממהירות הנסיעה ופוגע בקרור הרדיאטור.

כוון הסבוב הנכון של מאורר הרדיאטור צריך להיות שהוא ישאב אויר מקדמת הרכב לכוון תא המנוע.

מאורר רדיאטור מסתתובב הפוך אם חיברו את חוטי החשמל/מחבר חשמלי הפוך אליו.

האם בנסיעה בינעירונית, כשהמזגן כבוי המנוע אינו מתחמם?.

בברכה - רפי לין

  • ספונסר פורום
פורסם

בדרך כלל תקלת מאוורר יכולה לגרום לכך

עם הפעלת המזגן המאוורר צריך מיד להתחיל לעבוד גם כשהרכב

קר ,תבדוק אם זה קורה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

כשהמנוע כבוי אין כל בעיית חום ברכב ומד החום ניצב על 90 מעלות לאורך כל הדרך.

 

מהן הדרכים שבהן ניתן לבדוק את תקינות המדחס,קרבורבטור ולראות האם הם תקינים?

פורסם

מומלץ שתעשה ניקוי ראדיאטור לפני הקיץ, ותבקש שישטפו לך גם את מעבה המזגן,

 

בדק תקינות משאבת המים גם כן.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם
][/color]כשהמנוע כבוי אין כל בעיית חום ברכב ומד החום ניצב על 90 מעלות לאורך כל הדרך.- ברור 8)

 

מהן הדרכים שבהן ניתן לבדוק את תקינות המדחס,קרבורבטור ולראות האם הם תקינים?

 

הרכב שלך מצוייד במערכת הזרקת דלק ולא בקרבורטור. כיצד ואיך לבדוק תקינות המדחס ושאר הרכיבים בצע חיפוש בפורום.

איזה כייף לי :)

פורסם

שלום אני יעדכן מה ראיתי אצל בעל הרכב המדובר .

 

הנעתי את הרכב כשהוא היה קר לגמרי , ביקשתי מבעל הרכב להפעיל מזגן ואכן כשהוא הפעיל את המזגן המאורר נכנס לפעולה .

 

הוא כיבה את המזגן וחיכינו בערך רבע שעה - כשהמזגן כבוי ע"מ לבדוק אם המאורר יכנס לפעולה ללא מזגן .

 

ז"א לבדוק את תקינות הטרמוסטט , אכן אחרי רבע שעה המאורר פעל , כשהוא פעל - ביקשתי מבעל הרכב להפעיל את המזגן - ואז המאורר הסתובב מהר יותר .

 

יש שני צינורות מים - שמתי לב שהצינור העליון יותר חם מהתחתון .

 

בנוזל קירור שבדקתי - אין זכר לשמן .

 

המאורר פעול בשתי המהירויות , אין איבוד של נוזל קירור נראה לעין לפחות , ואם יש כנראה טיפות .

 

האם ניתן ברכב הנ"ל לנקות את הרדיאטור ? .

 

האם יש כיוון לבעייה ? .

תודה מראש .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

בוקר טוב לכולם,

 

בהמשך למימצאי הבדיקות שערכנו ראינו מצד ימין של הרכב-של הנוסע שליד הנהג צמוד לגלגל יש איזה מיכל שחור אטום (שמחוברים אליו 2 צינורות אחד שקוף ואחד שחור) שהוא ללא אחיזה בחלקו התחתון.

אשמח לדעת במה מדובר במיכל?

פורסם

לפי דעתי אתה מדבר על קניסטר הפחם. אין שום קשר לבעיה שלך.

 

לפי התיאור שלך עליו להתחיל משטיפת מערכת הקירור, החלפת תרמוסטט ומכסה תרמוסטט, מילוי נוזל קירור מקורי (G12++) וניקוז אוויר.

אם הבעיה לא תיפתר יתכן והרדיאטור סתום (הזנחה של שנים ושימוש במים במקום נוזל קירור). לאור מה שאתה מתאר סביר להניח שהבעיה בתרמוסטט או במכסה שלו (לרוב המכסה כושל וגורם גם להרס התרמוסטט).

פורסם

שלום הייתי אצל בעל הרכב .

 

ראיתי כמו שכבר כתבתי שהמאורר פועל בשני המהירויות , נוזל קירור לטענתבעל הרכב לא חסר כלל .

 

בדקתי והרגשתי שצינור המים העליון יותר חם מהתחתון - האם זה צריך להיות ככה ? .

 

איך ניתן לאבחן אם יש בעייה בטרמוסטט או במכסה הטרמוסטט ? .

 

תודה מראש .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

אכן בלי מזגן מד הטמפ' יציב על 90 מעלות .

 

אם זה מצביע על טרמוסטט תקין ואין נזילה של נוזל קירור כלל .

 

המאורר עובד בשתי המהירויות .

 

מה יכול לגרום לרכב להתחמם עם מזגן ? .

 

תודה מראש .

Sound Stream -Trantula 800.2

×
×
  • תוכן חדש...