Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האם כפי שתיארתי שהצינור העליון יותר מהתחתון - זה מצביע על טרמוסטט תקין ? .

 

לא תקין ומצביע על תרמוסטט שלא נפתח מספיק או רדיאטור סתום. יש להמשיך בהתאם להמלצות שכבר ניתנו.

  • ספונסר פורום
פורסם

הצינור העליון תמיד יהיה חם מהתחתון וזה נורמלי

כי הצינור העליון הוא הכניסה של הנוזל החם למקרן ביציאה מהמנוע

והתחתון הוא היציאה מהמקרן כאשר הנוזל פחות חם .

הפרש של כ 10 מעלות בין העליון לתחתון הוא נורמלי .

 

לגבי המיכל שמתדלדל שם,אכן זהו מיכל הפיחם והוא צריך להיות מעוגן

במסילה על פחית קטנה שמחוברת לשלדה באותו מקום .

 

לעיניין התקלה אין לי חדש יותר ממה שכבר הציעו כאן ,

לבדוק טרמוסטט לבדוק מצב מקרן לבדוק סיחרור נכון של הנוזל במנוע .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

מן הסתם שצינור היציאה מהרדיאטור יהיה פחות חם מצינור הכניסה, אחרת כל הרדיאטור לא היה שווה כלום אבל, אנחנו מדברים על רכב בטמפ' עבודה. שני הצינורות חמים במידה שאי אפשר לגעת בהם יותר מנגיעה קצרה ובמצב כזה להבדיל בהפרש טמפ' של 10 מעלות צריך להיות מוכשר מאד ובעל נכונות לשרוף את היד. כמו שזה נשמע פותח השרשור מדבר על מצב שאחד הצינורות חם מאד והשני חמים, מצד מוכר ממקרים של תרמוסטט שלא מתפקד כמו שצריך או רדיאטור סתום.

  • ספונסר פורום
פורסם

בפולו הזאת שהטרמוסטט מתקלקל (נשבר הפין) הטרמוסטט חוסם

את כניסת הנוזל לצינור העליון כך שהוא נשאר קר

אם המנוע מתחמם והצינור העליון נשאר קר אז זה סימן וודאי שהטרמוסטט נדפק .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

שלום אני כותב שם בעל הרכב - הוא פשוט לא נגיש למחשב .

 

הוא נסע היום נסיעה של כ-200 ק"מ - כולה ללא מזגן - הרכב לא זז כלל מ-90 מעלות .

 

הנסיעה כללה גם מהירות של 100 ואפילו 110 קמ"ש בכביש 6 .

 

האם לאור ההמצאים כדאי להתמקד ברדיאטור סתום ? , איך ניתן לבצע בדיקה שאכן הרדיאטור סתום לפני הפירוק שלו ? .

 

תודה מראש .

Sound Stream -Trantula 800.2

  • ספונסר פורום
פורסם

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

לא הרכב המדובר בשירשור הנ"ל הוא פולו שנת 98 מנוע 1,400 סמ"ק - גיר ידני .

 

הרכב שנתת את הלינק הוא פולו שנת 97 - מנוע 1,400 סמ"ק - גיר אוטומטי - קוד מנוע AEX .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

כתבת שבדקת שמאורר הרדיאטור פועל בשתי מהירויותיו אבל לא ציינת אם בדקת שאכן כוון סיבוב המאורר נכון כך שהוא יונק אויר מקדמת הרכב, דרך מעבה המזגן והרדיאטור לכוון תא המנוע.

זה חשוב וראה הסברי בעמוד 1.

בברכה - רפי לין

×
×
  • תוכן חדש...