Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5925 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

על הקולט שלי היו מורכבים רביעייה של 185/60/14

היום עליתי במידה כשהרכבתי ג'אנטים של איביזה טורבו במידה 195/45/16 צמיגים חדשים.

האחיזה פשוט נהייתה מטורפת, הבדל ממש גדול.

השאלה שלי היא כזו, האם יהיו הבדלים בשאר ההבטים?

כלומר, הרכב ירגיש לי כבד יותר? או שההבדל לא יהיה מורגש בצורה רצינית מידי.

בנוגע לדלק, הצריכה תעלה משמעותית או שזה משפיע אבל גם לא חור בכיס?

 

מצאתי שרשורים בנוגע למידה גדולה ומכאן באו השאלות הספציפיות האלה, אבל בנוגע לרכב מסוג קולט לא מצאתי תשובה.

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

כמה דברים מהמעבר שלי מ-14ל-15.

 

א. יציאה מהמקום יותר איטית.

ב. סיבוב של ההגה יותר קשה במיוחד בעמידה ובנסיעה איטית{פחות משפיעה בנסיעה מהירה}.

ג. צריכת דלק קצת יותר גבוהה לא משהו משמעותי.

ד. מחיר צמיגים יותר גבוהה במיוחד לצמיגים ספורטביים.

ה. ירידה בחתך הצמיג תשפיע לרעה על נוחות הנסיעה.

ו. הספידומטר יזייף.

ז. הוספת עוד משקל לרכב.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

אם אפשר תפרט לי קצת על העיניין של הסקאלה תזייף?

אני מבין פיזיקה אבל הרי הוא לא עלה בגודל של הגלגל הוא הוריד פרופיל.

פורסם

כביכול הקודם היה 185 והנוכחי 195, ההבדל לא כזה שמים וארץ, מורגש, אבל מבחינה טכנית לא מטורף.

עליתי בגודל הג'אנט אך ירדתי משמעותית בחתך. זה מאזן פחות או יותר?

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

לי אין מושג בפיזיקה אבל בפעם האחרונה שבדקתי מהירות עם GPS הסטייה עמדה על משהו כמו 7-8%{לא בדקתי לפני, אבל אני מניך שלפחות חלק מהסטייה הזאת מושפעת מהמעבר לג'אנט גדול יותר}

 

אם אני טועה אז אשמח לדעת ממה נובעת הסטייה הזאת.

 

דרך אגב איך הצלחת לאשר את המידה הזאת, אם בכלל?

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

כרגע זה לא בדיוק הבעיה שלי, אני לא מטייל עם הרכב מחוץ לעיר או במקומות שיש את הבוחני תנועה, נסעתי עם אותו ג'אנט שנתיים על איביזה לטינו 97.

 

בכל אופן זה הסיכון שאני לקחתי, טסטים וכו' זאת לא הבעיה

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

המהירות האמיתית שלך תהיה גבוהה מהמהירות שמראה הספידומטר ב׳ 0.7% ככה שהספידומטר מראה 100 לדוגמה המהירות היא 100.7 קמ״ש

כלומר אין הבדל משמעותי.

 

לגבי שאר הדבריםMaorXXX צודק

 

קובי.

Turning gasoline into adrenaline,one gallon at a time

פורסם

עליה במידת הגאנט לא תגרום לשיפור באחיזה.אולי הרגשת שיפור בגלל שהג׳אנט רחב יותר או שהצמיג עצמו טוב יותר.

 

קובי.

Turning gasoline into adrenaline,one gallon at a time

פורסם

הכוונה הייתה שבגלל עליה במידה, כמובן החתך ירד משמעותית וגם רוחב הצמיג ולכן ההרגשה של אחיזה טובה יותר.

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

×
×
  • תוכן חדש...