Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5930 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איפה אני לוקח הכי הרבה סיכונים מול רווח:

ממידע ששמעתי ושאינו בדוק עד הסוף הבנתיש:

1.ליסינג - הרכבים אינם נשמרים על ידי המשתמשים, ומועברים לכל בני המשפחה, לשם טיולים לא מבוקרים בקיצור מרבית הרכבים נקרעים ואפשר לראות זאת לפי הקילומטרז' ,כמו כן מבחינת החברה יש מינימום השקעה בשימור מצב הרכב, והוא נרכש עם מינימום תוספות כמו כריות אוויר חלונות חשמליים וכו'.

את הרכבים השמורים לא רואים במגרשים הם נמכרים לקרובים לצלחת...

 

2. טרייד אין - נאמר לי שרכבים במצב טוב עם ביקוש בשוק ,נמכרים על ידי הבעלים, בשוק החופשי ,וגם משום שהעסקה ,שמציע היבואן פחות מוצלחת ממה שניתן לקבל בשוק.

היבואנים שעושים את העסקה הזו ,רוצים להרוויח גם בקנייה ממבצע עסקת הטרייד וגם מהרוכש יד שניה.

 

3. השכרה - רכבי השכרה בניגוד למה שמקובל לחשוב, מרבית השוכרים שומרים על הרכבים כדי לא ליפול בסעיפי חוזה השכירות ,האוטו בתקופות שעומד לא עושה הרבה קילומטרים, יחסית לחלופות הנ"ל, ומאידך המחיר שלו הכי נמוך (20-25 אחוז). כמו כן הבעלים עושים את הטיפולים כדי לשמור היטב על הרכב.

 

שאלתי היא האם המידע הנ"ל נכון ,ואם כן האם לא כדאי לרכוש דווקא משכירות?

אני אישית מחפש רכב סופר מיני יפני בסביבות ה50K ,מחפש כבר הרבה זמן יאריס ולא מוצא.

פורסם

יאריס מעולם לא היתה בליסינג והשכרה.אין סיכוי שתמצא בטרייד אין, כי לרוב אין בעיה למכור יאריס במחירון פלוס, ולכן אין סיבה למכור לטרייד אין בפחות ממחירון (אלא אם יש סיבה שאי אפשר למכור את הרכב). לכן אתה לא מוצא יאריס.

פורסם
איפה אני לוקח הכי הרבה סיכונים מול רווח:

ממידע ששמעתי ושאינו בדוק עד הסוף הבנתיש:

1.ליסינג - הרכבים אינם נשמרים על ידי המשתמשים, ומועברים לכל בני המשפחה, לשם טיולים לא מבוקרים בקיצור מרבית הרכבים נקרעים ואפשר לראות זאת לפי הקילומטרז' ,כמו כן מבחינת החברה יש מינימום השקעה בשימור מצב הרכב, והוא נרכש עם מינימום תוספות כמו כריות אוויר חלונות חשמליים וכו'.

את הרכבים השמורים לא רואים במגרשים הם נמכרים לקרובים לצלחת...

 

2. טרייד אין - נאמר לי שרכבים במצב טוב עם ביקוש בשוק ,נמכרים על ידי הבעלים, בשוק החופשי ,וגם משום שהעסקה ,שמציע היבואן פחות מוצלחת ממה שניתן לקבל בשוק.

היבואנים שעושים את העסקה הזו ,רוצים להרוויח גם בקנייה ממבצע עסקת הטרייד וגם מהרוכש יד שניה.

 

3. השכרה - רכבי השכרה בניגוד למה שמקובל לחשוב, מרבית השוכרים שומרים על הרכבים כדי לא ליפול בסעיפי חוזה השכירות ,האוטו בתקופות שעומד לא עושה הרבה קילומטרים, יחסית לחלופות הנ"ל, ומאידך המחיר שלו הכי נמוך (20-25 אחוז). כמו כן הבעלים עושים את הטיפולים כדי לשמור היטב על הרכב.

 

שאלתי היא האם המידע הנ"ל נכון ,ואם כן האם לא כדאי לרכוש דווקא משכירות?

אני אישית מחפש רכב סופר מיני יפני בסביבות ה50K ,מחפש כבר הרבה זמן יאריס ולא מוצא.

1. צודק. יש לא מעט מקרים בהם המכוניות עוברות סוג של אונס קבוצתי. המכוניות השמורות נקנות על ידי המשתמשים או חבריהם שיודעים מי השתמש באוטו ואיך.

2. גם נכון.

3. נכון חלקית. המשתמשים בד"כ מפחדים על המכוניות כי הם יודעים שכל נזק יעלה להם ובמזומן. לגבי הטיפולים - קח בחשבון שהרכב טופל במינימום ההכרחי או לא טופל כלל.

 

שורה תחתונה- אתה קונה בזול, ויש לזה מחיר.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
איפה אני לוקח הכי הרבה סיכונים מול רווח:

ממידע ששמעתי ושאינו בדוק עד הסוף הבנתיש:

1.ליסינג - הרכבים אינם נשמרים על ידי המשתמשים, ומועברים לכל בני המשפחה, לשם טיולים לא מבוקרים בקיצור מרבית הרכבים נקרעים ואפשר לראות זאת לפי הקילומטרז' ,כמו כן מבחינת החברה יש מינימום השקעה בשימור מצב הרכב, והוא נרכש עם מינימום תוספות כמו כריות אוויר חלונות חשמליים וכו'.

את הרכבים השמורים לא רואים במגרשים הם נמכרים לקרובים לצלחת...

 

חלק נכון וחלק לא , למשל אצלינו הרכב שמור - אומנם כבר עשה 50 אלף בשנתיים

אבל לא נוהגים בו כמו חיות , לא דופקים קיקים כאילו שאנחנו במקלארן , ולא תאמין אפילו כואב הלב על כל שפשוף או שריטה

כמו שציינת רכבים שמורים מועברים למי שרוצה לקנות בשיטת קרוב לצלחת -

לאחר 3 שנות ליסינג אתה יכול לרכוש את הרכב מהחברה - כמובן זה רכב שאתה יודע מה ההיסטוריה שלו - כי אתה קרוב לצלחת (רכב של חבר , אח , דודה וכו ), בכל מקרה אתה לא תוכל לדעת מה קורה איתו בעת טיפול במוסך (חלקים מקוריים וכו)

לגבי האבזור זה תלוי ברכב , בטויוטה קורולה למשל הרכב מגיע עם שתי חלונות חשמל בלבד כמו לפני 10 שנים...

מול מאזדה שלוש שמגיעה עם 4 חלונות חשמל

הכל עניין של מזל או קשרים

 

לגבי השכרה - שוכר יכול לקרוע את האוטו כפי רצונו - אין עליו פיקוח

רכבי השכרה מטופלים כיאות

יהיה לך בעיה אחר כך למכור רכב מהשכרה - מבריח קונים

המון בהצלחה שיהיה

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

רכב השכרה קונים ב-20% מתחת למחירון, מוכרים ב-20% מתחת למחירון.

ההבדל הוא שבעת הרכישה ה-20% הללו באים לידי ביטוי בערך ב-12 אלף ש"ח (במקרה של רכבים שעלותם בשוק הפרטי הוא בערך 65 אלף ש"ח), בעת המכירה לאחר 5 שנים (לצורך העניין), ההפחתה היא בערך של 5-6 אלף ש"ח.

 

יש פה רווח לא רע.

 

אם הרכב מטופל במוסך מורשה בחלקים מקוריים, נראה טוב ואין לו תאונות - גם עבר השכרה לא יבריח אנשים.

פורסם

אני חושב שזה מאוד תלוי,לדוגמא אני בחיים לא אגע ברכב השכרה או ליסינג, אני מבטיח לך שאם תבוא יום אחד לעבודה שלי ותראה מה זה רכב השכרה ומה עושים איתו,איפה נוסעים איתו ומה מובילים בו, אז גם אתה לא תרצה לגעת ברכב כזה.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

רכבים כמו אלה מהעבודה שלך, גם נראים כמו זבל בסוף התקופה.

 

את הרכבים האלה בודקים, ואם הם במצב מחפיר הם נאספים לערימת רכבים בצד - ואז בא סוחר נחמד מ"אוטו מילניום" או משהו בסגנון ולוקח אותם בסטוק.

 

זאת הסיבה שרכב יד ראשונה מהשכרה או ליסינג קונים ישירות מהחברה, ולא מסוחר שהוא צד שלישי.

פורסם

הם נראים זבל מבפנים ומבחוץ, אבל אחרי תיקון פגושים וניקיון פנימי,הלבשת ניילונים במושבים ופוליש ווקס,אתה בחיים לא תחלום על מה שהרכב הזה עבר.

ואני מדבר איתך על סיריונים,אבאואים,קאיות,בוא תראה אתה מוזמן לסיבוב.

הרגל לא יורדת מהגז,נסיעה על קיקים,הגיר מסכן רוצה לנוח כבר,המנוע צורח לשמים,5-6 אלף טורים, אחרי 30-40 אלף ק"מ כאלה (מעל 500 ק"מ ביומי), המנוע כבר רוצה למות ולא נותנים לו.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

יש למישהו רעיון איך אפשר להשיג מכונית טובה ,או מליסינג או מהשכרה?

אמרו לי שאולי קצין רכב של חברה גדולה תמורת כמה מאות שקלים עשוי

"לעשות לי טובה " ?

פורסם

עצה שלי, אל תתחיל להתקשקש עם "טובות" מקציני רכב או כל מיני טיפוסים אחרים.

גש לאחת מחברות הליסינג ו/או ההשכרה הגדולות. יש להם הרבה מאוד מכוניות,

לא את כולם קרעו ורצחו, ותמצא לך אחת נורמלית. בהרבה מקרים החברות מחזיקות

בדיקה שכבר הוכנה לכל מכונית, וזה עוזר לך לסנן חלק מהן. כמובן קח אותה לבדיקה

נוספת במקום שאתה בוחר.

ותכניס לראש, אתה קונה בזול, ומוכר בזול.

תשתדל ללכת על דגמי שיש להם ביקוש בשוק, כך גם לא תתקע יותר מידי במכירה,

שתיקח יותר זמן מרכב מיד פרטית.

פורסם

סתאם חומר למחשבה:

משהו פעם ניתקל בבדיקה לא טובה של רכב מהשכרה או מליסינג?

 

לפי ההתרשמות שלי כל מי שקונה מליסינג או מהשכרה מוצא ממש מציאה במצב לא פחות ממושלם, הייתכן?!

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

×
×
  • תוכן חדש...