Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בידוד אקוסטי לרכב


איצ11
שימו לב! השרשור הזה בן 5814 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בידוד אקוסטי לרכב

אני מעוניין להתקין בידוד אקוסטי לרכב, לבודד אותו מרעשי הסביבה והמנוע.

בידוד לריצפה לדלתות קיר תא נוסעים-מנוע וכו'

אני לא יודע באיזה חומר להישתמש ואיפה לקנות.

מאחר ומדובר בהמון עבודה קשה של פירוק והרכבה לצורך פריסת הבידוד חשוב לי לבצע העבודה עם החומר הנכון בפעם הראשונה..

עם מישהו ביצע עבודה כזאת או יודע איזה חומר בידוד מתאים ואיפה קונים או יכול לתת טיפים ועצות לגבי ביצוע העבודה כגון איך לדפן את הגג וכו' אני אשמח מאוד לשמוע .

בתודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זה מסוג הדברים שאם אין לך נסיון קודם עדיף שיהיה לצידך מישהו שכן עשה זאת.

יש הרבה בעלי מקצוע רוסים (וזה לא קטע גזעני - ממש ההיפך) שיש להם המון ידע באקוסטיקה אך ללא עבודה, כך שניתן לבצע זאת אצלם. את האמת יש מישהו בראשון שעושה דברים כאלה וממש מת לעבודה. לצערי, אין לי את מס' הטלפון שלו אך אני יודע שהוא יושב באיזור התעשייה החדש ואם תרצה אני אעשה סיבוב שם ואתן לך אותו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום בעיה ממשית לעשות איטום לבד והצד היותר בעייתי (בעייתי מבחינת סיכוי לגרום נזק) הוא פירוק הפאנלים ולא לשים את החומר עצמו (שמלבד זמן וכח לא דורש הרבה מעבר). כמו כן מספיק מתקינים מחפפים בהתקנתו כך שבמקרים מסויימים התוצאה שמתקבלת כשאתה עושה זאת בעצמך, טובה יותר.

החומרים הנפוצים בארץ הם של דיינמאט (אוריג'ינל ואקסטרים) כאשר האקסטרים הוא המומלץ והיקר יותר. ניתן למצוא אותם ברוב החנויות והם חומרים מאוד טובים.

 

סה"כ כל חומר מגיע עם הוראות שימוש עליו והכללים הבסיסיים הם לנקות היטב את המשטח שעליו יונח החומר וכמו כן לחמם את היריעות עם פאן על מנת שידבקו טוב יותר. על שטח גדול קל יותר לעבוד עם רולר שיעזור להוציא בועות אוויר ובהדבקה.

 

איטום תלוי גם בכמה כסף אתה מוכן להשקיע שכן יותר = יותר טוב. במקומך הייתי עושה שילוב של אקסטרים ואוריג'ינל ומשתמש באקסטרים כשכבה ראשונה גם כי הוא יעיל יותר במניעת רזוננס ואם אתה רוצה ויש לך כסף לעוד שכבות אז הייתי מוסיף אוריג'ינל לעיבוי שהוא יחסית זול. הדבק של האוריג'ינל הוא פחות טוב ככה שלא בטוח שלמשל על גג בארצנו החמה הוא יחזיק מעמד הרבה זמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על תגובתך .

אני מתכוון לעשות את העבודה בעצמי עם הרבה סבלנות ואהבה כך שאיני צופה כשל באופן היישום.

אתה מתייחס למיספר חומרים, אפשר לקבל אולי קישורים והפניות לספקים, ומידע טכני באשר לתכונות החומרים? עובי, עם/בלי דבק על היריעה, מידת הנחתת הקול ב- db או התנגדות אקוסטית וכדומה, משקל למ"ר, איזה עובי מומלץ לקבלת תוצאות אופטימליות, וכל מידע רלוונטי אחר.

האם אתה מכיר מישהוא שביצע העבודה עם החומרים האלו וניתן לקבל ממנו התרשמות באשר ליעילות החומרים וההשפעה שלהם על האקוסטיקה בסלון הרכב?

בתודה רבה מאוד וברכת חג שמח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האתר של החברה הוא:

http://www.dynamat.com/

 

תוכל למצוא בו את כל הפרטים. החברה נחשבת לאחת משתי החברות המובילות בתחום (כאשר השניה לא מיובאת לארץ) ודיינמאט אקסטרים נחשב ליריעות ברמה הגבוהה ביותר שיש.

 

אני מכיר מספר אנשים שהתשמשו באוריג'נל (כנראה שאשים ממנו גם בעצמי) והפורומים בארה"ב מלאים בנתונים וחוות דעת של אנשים שהשתמשו בשני הסוגים וברבים אחרים (השפע שם גדול יותר :( ).

כנס להודעה הדביקה שבראשות הפורום ובה תמצא קישורים לפורומים שונים. תוכל להריץ שם חיפוש ולקבל את כל המידע שתזדקק לו (סך הכל מעבר למידע שנתתי לך כאן לא תזדקק לעוד הרבה אבל תוכל לשמוע עוד חוות דעת על החומרים ואולי טיפים שונים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין כמה אנשים שאטמו את רכבם לראשונה או אוטמים בימים אלו עשו או עושים זאת לבדם בלי איזה מישהו או אפילו שני חברים שישימו יד או יתנו מילת עצה כשצריך...

לפרק פאנלים זה הדבר הכי פשוט בעולם - לא לשבור אותם תוך כדי זה כבר סיפור אחר לגמרי...

חבל שסתם תתחיל לפרק דברים, להדביק ואז תמצא את עצמך צריך איזה יעוץ ואז תתחיל לרוץ לפורום לשאול שאלות... וכל זה בזמן שהרכב מפורק או פירקת והרכבת שוב ואז הלכת לשאול ושוב חזרת ופירקת ושברת ובלא בלא בלא...

אין פרוייקט בעולם או עבודה רצינית שלא מחייבת קצת ניסיון, קצת תושיה וכו'...

לכן ידידי, עד כמה שנראה לך שזו עבודה פשוטה, אני דבק בעמדתי שמומלץ שיהיה משהו בעל ניסיון (קצת יותר משלך לפחות) שייתן יד.

לדעתי, אל תדבוק בגישת ה- "סמוך, יהיה בסדר... זה שטויות... עליי...".

כל נזק שייגרם זה כאב לב, במיוחד ברכב הפרטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אטמתי את שתי הדלתות שלי עם דיינמאט אקסטרים.

התוצאות טובות מאוד.

אטמתי רק את חלק המתכת החיצוני, הייתי ממליץ גם לאטום את חלק המתכת הפנימי מאחורי הרמקול לפחות, מפני שגם החלק הזה רועד.

יש לי עדיין טיפה רעידות בווליומים גבוהים (100wrms לכל רמקול), אבל הם מגיעים מהפנל, ומחלק המתכת החיצוני... החלק שאטמתי שקט לגמרה.

 

כשעובדים על דלת לדוגמה, רולר לא יעזור הרבה, צריך פשוט לעבוד קשה עם הידיים ולהצמיד את החומר כמו שצריך... זה דורש הרבה עבודה והשקעה, לא פשוט.

a21.JPG

a20.JPG

If I have seen further than other men it is because I have stood on the shoulders of giants.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

EBARI אטמת פעם רכב? אתה מכיר הרבה אנשים שאטמו? פירקת פאנלים? מדברייך עושה רושם שלא, אחרת לא היית מדבר כאילו זו משימה בלתי אפשרית.

 

כתבתי בהתחלה שהחלק הבעייתי ביותר הוא פירוק הפאנלים. מן הסתם אם הבחור מתכוון לבצע את העניין אז הוא יודע גם מודע לעניין וזה לא בין הדברים הקשים בעולם. פירוק קונסולות ודש בורדים יכול להיות יותר מסובך אבל פירוק פאנלים בבגז', דלתות וכו' זו לא משימה קשה במיוחד.

אף אחד לא אסר עליו לעשות זאת עם חברים, עוד עזרה זה תמיד טוב.

 

אין שום קשר לגישת ה"סמוך" כדברייך. ברור לכל אדם בוגר שמעשיו הם תחת אחריותו בלבד. אנשים מפרקים לבד מנועים אז שלא יפרקו פאנלים?! סך הכל צריך להיות זהירים אבל אין עם זה בעיה גדולה. מדי פעם יכול להישבר קליפס פה ושם ולעיתים אפילו פאנל, אין מה לעשות גם מתקינים שוברים לפעמים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידידי אייל - מאחר ואתה לא מכיר אותי אל תקפוץ למסקנות חפוזות, את אותה שאלה של כמה רכבים אטמת אני יכול להפנות חזרה אלייך ומדברייך אני מבין שלא הרבה - אתה ציינת את כל התגובות הטובות של אנשים בפורומים שונים על החומר בו אתה משתמש וביריעות אולם לא הייתה כל התייחסות לנסיונך הקודם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מכיר אותך אז אולי תענה על השאלות ששאלתי וכך אוכל להכיר אותך טוב יותר.

 

לגבי כמה רכבים אטמתי בעצמי? רק את שלי (ואין לי שום כוונה שהמספר הזה יגדל :) )

כמה אנשים אני מכיר אישית כאן בארץ שאטמו? קצת יותר מעשרה.

כמה מהם חברים טובים שלי? בערך מחצית המספר.

עם כמה אנשים דיברתי במהלך השנים האחרונות וכמה ביקורות, שיטות וכו' קראתי בנושא? מאות.

 

אנשים שאטמו לבדם בפורום את רכבם הם: ALPINE, FASTGT, 205, לודגאי, SOUNDWAVE, DODO ובטח יש עוד. אתה רוצה שכל אחד מהם יכנס ויגיד לך שאיטום זה לא סיפור גדול?

 

רד מהעץ,תפסיק להתנפח ותן לבחור לאטום את רכבו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

EBARI אטמת פעם רכב? אתה מכיר הרבה אנשים שאטמו? פירקת פאנלים? מדברייך עושה רושם שלא, אחרת לא היית מדבר כאילו זו משימה בלתי אפשרית.

 

:mm_yeah: אייל!

 

גם אני קיבלתי את הרושם שאתה מדבר מידיעה באוויר בלבד.. וזו איננה המטרה של הפורום, המטרה פה היא להקשיב, לעזור, ללמוד לאחרים ומאחרים, ולא להטעות אותם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מכיר אותך אז אולי תענה על השאלות ששאלתי וכך אוכל להכיר אותך טוב יותר.

 

לגבי כמה רכבים אטמתי בעצמי? רק את שלי (ואין לי שום כוונה שהמספר הזה יגדל :) )

כמה אנשים אני מכיר אישית כאן בארץ שאטמו? קצת יותר מעשרה.

כמה מהם חברים טובים שלי? בערך מחצית המספר.

עם כמה אנשים דיברתי במהלך השנים האחרונות וכמה ביקורות, שיטות וכו' קראתי בנושא? מאות.

 

אנשים שאטמו לבדם בפורום את רכבם הם: ALPINE, FASTGT, 205, לודגאי, SOUNDWAVE, DODO ובטח יש עוד. אתה רוצה שכל אחד מהם יכנס ויגיד לך שאיטום זה לא סיפור גדול?

 

רד מהעץ,תפסיק להתנפח ותן לבחור לאטום את רכבו.

 

ואותי השארת בחוץ??? :wave:

אומנם את שלי לא אטמתי (האישה תאטום אותי!)אבל של אחרים-שכחת???

 

ועוד משפט אחד בנושא הפירוקים:

לפרק כל אחד יכול השאלה הנשאלת היא האם זה יחזור למקום באותה צורה שזה היה מלכתחילה???

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5814 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...