Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בידוד אקוסטי לרכב


איצ11
שימו לב! השרשור הזה בן 5815 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

להעמיד אותי על טעותי?! מעלה גיחוך המשפט הזה שלך...עוד רחוק היום ידידי, עוד רחוק היום...

 

:lol: מד האגו מרקיע שחקים.

לא מתכוון אפילו להגיב לך על זה. אם יש לך משהו להגיד לי אתה מוזמן לעשות את זה בפרטי, על הפורום לא יתקיימו התנצחויות מיותרות שכאלו. אני אתן לך לומר את המילה האחרונה למען תשקוט נפשך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אם יורשה לי לחזור קצת אחורה לגבי איטום עצמי פירוקים וכאלה,זה תלוי מאוד באיזה רכב מדובר אני מניח שאם יש לכם רכב יפני ממוצע אז לא תהייה בעיה לפרק(אני מדבר על חסרי הניסיון שביננו) ואתם יכולים לנסות בעצמכם.ברכבים גרמניים העסק קצת יותר מסובך ואני מניח שמי שאין לו ניסיון ימצא כמה חלקים לא שלמים ביד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כאן פספוס של הנקודה. לכל אורך הת'רד ומהתגובה הראשונה ציינתי שהדבר הכי בעייתי באיטום הוא לא האיטום עצמו אלא פירוק הפאנלים. תגובה זו באה לאחר שEBARI כתב ואני מצטט:

 

יש הרבה בעלי מקצוע רוסים (וזה לא קטע גזעני - ממש ההיפך) שיש להם המון ידע באקוסטיקה אך ללא עבודה, כך שניתן לבצע זאת אצלם.

 

המשפט הזה לא נכון כי לא צריך להיות רוסי ובעל ידע אקוסטי בשביל לבצע איטום. צריך דבר ראשון לדעת לפרק את הפאנלים ואם יודעים את זה, כל השאר הוא לא בעיה גדולה (ושוב, זאת רשמתי בהודעה הראשונה) ומלבד המון זמן וסבלנות לא צריך להיות מומחה גדול (לאחר קריאה קצרה בנושא). כמובן שיש רמות של עבודה אבל אם תעבוד נכון ולפי ההוראות יכולות לצאת תוצאות מאוד יפות (ולא בטוח שרבים מהמתקינים יעשו זאת טוב יותר עקב מה שרשמתי בהודעה הראשונה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכוונתי לעולים מרוסיה הייתה שיש להם ידע רב והם מוכנים לעבוד בזיל הזול. הם יודעים מה הם עושים, יש להם ידיים מעולות ועוד הרבה יכולות שהרבה אנשים היו רוצים שיהיו מחצית ממנת חלקם.

בשום שלב בת'רד לא אמרתי שזה קשה אלא שיש להקפיד על עבודה מסודרת ושלא ישברו דברים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מצטער אם אני מתערב בוויכוח של גדולים וחכמים ממני (שיש להם הרבה ניסיון עם כל הכבוד), אבל אני חושב שתפקידו של הפורום הוא יותר בלייעץ ולעודד אנשים לעשות דברים בעצמם. אפילו שהפאנלים ישברו, יסדקו וההתקנה תהיה גרועה ועם תוצאות נוראיות! אבל אני מאמין שכל אדם שמנסה בעצמו, אפילו אם הוא טועה, לומד משהו. ועם הניסיון בא התיאבון! יש אנשים שרוצים ללמוד איך לעשות דברים, והם ילהיבו אחרים ויעזרו להם. להשאיר את הדבר למקצוענים בלבד הוא לא פייר כלפי החובבנים, הרי בסופו של דבר המתקין הוא גם בנאדם, וגם הוא למד ממישהו אחר איך לעשות התקנות (או אפילו למד בעצמו :wink: ).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין מה לעשות לומדים תוך כדי. אתה מכיר מתקין שלא שבר פעם משהו? כל אחד צריך לעשות את השיקול שלו ולדעת מה הוא יכול ומה הוא לא יכול להתקין ברכב בעצמו.

יש מי שיכול לעשות את כל ההתקנה ויש מי שיכול רק דברים מסויימים. זה כמו כל תחום, יש מקצוענים ויש חובבנים (במקצוענים הכוונה למי שעוסק בזה) ובתוך שתי הקטגוריות האלו יש רמות שונות. לפעמים טוב להיות חובבן ברמה גבוהה מאשר "מקצוען" ברמה נמוכה.

 

אני מסכים עם מה שDDDIABLO אמר. יש מקרים שאני ממליץ ללכת למתקין (למשל שמישהו שברור שאין לו הרבה מושג בתחום רוצה לחסוך 100 שקל ולהתקין רדיו דיסק בעצמו) אבל כעקרון אחד מהיעודים של הפורום (וכל פורום חובבים) הוא לדחוף את המשתמשים ולעזור להם לעשות דברים בעצמם (וככה זה בכל פורום בעולם). אם על כל דבר נפנה אותם למתקין אז מה בעצם אנחנו עושים כאן.

 

מי שיש לו רישיון אמור לפחות להיות מספיק בוגר בשביל לקבל החלטות נבונות ולהיות מודע למה הוא מסוגל ולמה לא. לכן יש להסביר לו איך עושים תוך כדי הבהרת הסכנות הכרוכות, את ההחלטה אם לעשות או לא יש להשאיר לו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההבדלים ב spl הוא עצום,לפי בדיקות אחרי איטום יותר 3 DB שזה פי שניים עוצמה,ועוד לא דיברנו על זה שהרכב יותר שקט,מבודד,גם מחום וקור רעשי מנוע רוח ועוד. אבל אם התחלתם תהליך צריך לסיימו כמו שצריך,אחרת כל רעש ורחש יוציא אותכם מדעתכם. העניין הוא המודעות שלנו והספקנות לכן אני מציע לכל מי שמעוניין בבידוד להתייעץ עם מי שכבר התקין ולהתרשם.

Quality, thats what it alll about !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההבדלים ב spl הוא עצום,לפי בדיקות אחרי איטום יותר 3 DB שזה פי שניים עוצמה,ועוד לא דיברנו על זה שהרכב יותר שקט,מבודד,גם מחום וקור רעשי מנוע רוח ועוד.

 

מה זה spl?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שנים מאוחר יותר...

אני לא רושם פה הרבה אבל תרשו לי להגיב למה שקורה פה בסיפור קצר.

כשהייתי בן 12 אבי קנה רכב חדש והוא רצה להרכיב טייפ,הוא קנה טייפ ופשוט ביקש ממני להרכיב אותו

כל כך פחדתיוהוא פשוט אמר לי מקסימום יישרף(לא שהוא איזה עשיר גדול..) ניסיתי אמנם לא שרפתי אותו אבל בהמשך אני יכול להעיד על עצמי ששרפתי הרבה רכיבים והתעסקתי עם הרבה דברים שאין לי מושג לגביהם.

לפותח התר'ד:אל תפחד לנסות,תשאל,תצלם,תסביר על כל בעיה שיש לך(הפורום הזה מאוד עוזר,מנסיון) ותאמין לי שבסוף אתה כל כך תשמח שעשית את זה לבד לא בגלל החסכון בכסף אלא בגלל הסיפוק שיהיה לך שהצלחת לעשות את זה לבד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5815 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...