Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בידוד אקוסטי לרכב


איצ11
שימו לב! השרשור הזה בן 5814 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני יכול להגיד לך שאני עובד בתחום כבר כ-7 שנים (עם כמעט כל סוגי הרכב) ואני עדיין לא יודע את הכל ולפרק כל רכב ורכב ובפורום הזה ישנם גם מתקינים שעובדים עם הרכבים היקרים ביותר שנמצאים על הכביש היום (ויש כבוד :lol: ) וגם הם יסכימו איתי שזאת לא עבודה קלה -לא הפירוק ולא האיטום,ומידי פעם גם מגיעים אליי רכבים של אנשים ש"ניסו לבד" ואני לא רוצה לספר לך על התוצאות,אני בעד יוזמה אישית וחסכון בכסף אבל לא כל עבודה מתאימה לכולם ולא כולם יכולים לעשות אותה, הסיכון בפירוק הפלסטיקים ברכב הוא עצום היות ולכל יצרן יש את שיטת ההרכבה שלו והחלקים הם שבירים מאוד ויקרים מאוד-נקודה למחשבה.

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:oops: סליחה עופר שלא הכנסתי אותך לרשימה!

 

בכל מקרה, כפי שציינתי בהודעה הראשונה - הדבר הכי בעייתי באיטום הוא פירוק הפאנלים ולא האיטום עצמו וחבל לחזור על זה עוד שישים פעם. תמיד יש סיכוי שמשהו ישתבש (תלוי גם בבן אדם) אבל זה לא אומר שאסור למי שאינו מתקין מקצועי, לגעת ברכב. אם כך היה הדבר אז חלק גדול מהכיף בתחביב היה נעלם.

 

עופר, אתה הרי היית מגדולי המטיפים ל"עשה זאת עצמך" במפגשים, אל תתהפך לנו פתאום :wink:

 

* אני לא מתקין אבל פירקתי קרוב לעשרה רכבים (בינהם גם וולבו S60) וטפו טפו טפו עוד כלום לא נשבר (מלבד קליפס פה קליפס שם שאני טוען לחפותי בעניין! :lol: )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא היה ויכוח לשם ויכוח אלא לשם העמדתך על טעותך. בכל אופן, עד כמה שאני אוהב ומעריך את עופר, הוא מתקין וככזה להגיד "חבר'ה לא צריך מתקינים תעשו הכל לבד" זה לא דבר הכי חכם לעשות.

אני לא אומר את זה בעצמי, בהחלט יש צורך במתקינים ובהרבה דברים (אני משתמש באחד כזה בעצמי :wink: ) אבל יש גם אנשים שיכולים לעשות את הכל לבד ואם לא הכל אז חלק. לא צריך לדכא אותם שלא יעשו אלא להפך, לדרבן אותם תוך כדי שיהיו מודעים לסכנות שיש בזה שיעשו את ההקתנה בעצמם (כמו כל דבר שאתה עושה בעצמך ובכל תחום בחיים).

 

THIS IS REALLY GETTING OLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, :loco:

לא מתאים להתנהג כמו תרנגולים

לגבי אופן הביצוע והיכולות האישיות של כל אחד - אני בטוח שכולנו אנשים בוגרים שמכירים את היכולות והמיגבלות שלנו :screwy:

 

מסתבר שיש הרבה חבר'ה שעשו את זה... ולפחות עשרה מהם מוכרים לאנשים בפורום שלנו.

אשמח לקבל הערות והארות לגבי סוג החומרים שעשו בהם שימוש.

איזה חומר, איך ובאיזה מידה לדעתם הוא השפיע, כמה עולה ואיפה קנו.

אין וויכוח שהעבודה לא פשוטה ולא קלה ולכן צריך לבחור היטב את החומר המתאים - ואם אפשר אז שיהיה גם זול או לפחות סביר: היריעות של דיינמטס מאוד יקרות לתקציב שלי .

 

בתודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומידי פעם גם מגיעים אליי רכבים של אנשים ש"ניסו לבד" ואני לא רוצה לספר לך על התוצאות,אני בעד יוזמה אישית וחסכון בכסף אבל לא כל עבודה מתאימה לכולם ולא כולם יכולים לעשות אותה, הסיכון בפירוק הפלסטיקים ברכב הוא עצום היות ולכל יצרן יש את שיטת ההרכבה שלו והחלקים הם שבירים מאוד ויקרים מאוד-נקודה למחשבה.

 

תקראו שוב!!!!! :mad:

 

אני בעד יוזמה אישית אבל לא בכל תחום!!!!!!

 

ואני יתמצט את עיקרי הדברים למי שלא הבין! :mad: העבודה אינה מתאימה לכולם ,הסיכון עצום, פירוק והרכבת הרכב מורכבים והחלקים שבירים!

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום עופר

אני מתרשם מהתגובה שלך שאתה מהתחום .

האם אתה יכול להמליץ על חומרי בידוד טובים אך עם מחירים סבירים - לא כמו היריעות המיובאות של דיינמאט כי לצורך בידוד כל הסלון ביריעות שלהם דרוש סכום אדיר!!!!!!

 

מה אתה אומר על יריעות פלציב?

אם אתה עוסק בתחום שנים רבות אתה בוודאי מכיר את השטיח טקסטיל מלבד leved שנימצא באורגינל כבידוד מתחת לרוב המכוניות.

איפוא אפשר לקנות טקסטיל כזה? וזה לא צמר סלעים או צמר מינרלי.

בתודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין מה לעשות חומרים טובים עולים ביוקר :roll: ,כנ"ל גם עבודה טובה (ואני לא מתכוון לפתח וויכוח בנושא זה שוב!!!) וישנם בשוק הרבה חומרים ידועים יותר ופחות, אין הרבה אנשים שמבודדים את רכבם כמו שצריך בגלל העלות של החומרים ועלות העבודה (ימבה כסף) ובגלל סיבה זו לא יצא לי להתנסות עם יותר מדי חומרים אלא רק עם קומץ.

 

מה שכן בידוד הרכב היא נגזרת ישירה של הציוד שאתה מתכנן לשים ברכב,טיב ההתקנה,חשיבות הסאונד-אם אתה מתכנן לשים מערכת יחסית "זולה" או אפילו "טובה" אבל אתה לא הולך להשקיע יותר מדי בSOUND STAGE או בSOUND INTEGRITY אני לא רואה שום סיבה להתחיל לעשות שמיניות באויר בכדי לבודד את הרכב מכיוון שההשקעה לא תשנה יותר מדי לאיכות הסאונד ברכב,אם בכל זאת בא לך לעשות את העבודה אז דינמאט מומלץ בחום ועל יריעות הפלציב והפזקר קיבלתי מאנשים פידבקים טובים (לא בדקתי אותם אישית).

 

ועוד דבר, בידוד הרכב לא נגמר ביריעה על הפח אלא גם בידוד וחיזוק הפלסטיקה ואני יכול לתת לך עוד מקומות שדורשים תשומת לב עד מחר (תלוי בסוג הרכב) ובמקרים דראסטים של איכות גימור ופלסטיקה מאוד ירודה לפעמים שווה יותר להחליף את הרכב מאשר להיכנס ל"סרט" כזה.

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועל יריעות הפלציב והפזקר קיבלתי מאנשים פידבקים טובים (לא בדקתי אותם אישית).

 

ועוד דבר, בידוד הרכב לא נגמר ביריעה על הפח אלא גם בידוד וחיזוק הפלסטיקה ואני יכול לתת לך עוד מקומות שדורשים תשומת לב עד מחר (תלוי בסוג הרכב) ובמקרים דראסטים של איכות גימור ופלסטיקה מאוד ירודה לפעמים שווה יותר להחליף את הרכב מאשר להיכנס ל"סרט" כזה.

 

_________________

KICKER-LIVING LOUD

 

 

אשמח מאוד לקבל כל פרט רלוונטי

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשבתי על פיתרון זול וטוב...

 

תיקנו חיפושית ישנה שנת 70 ומשהו,אוטו אקוסטי(מצער אייל שהשתמשתי במילה הזאת שוב :roll::lol: ) בטירוף, ואפילו לא תהיה בעייה עם החווט כי המצבר יושב במרכז הרכב,חלפים כמו זבל,הרכב זול...

 

ואם ההתקנה לא לשביעות רצונך תמיד אפשר לגלגל אותו לאיזה תעלה(תרתי משמע) :lol:

 

מצטער אם לא עניתי לך על השאלות אבל משהו שצריך לקחת בחשבון שיש הרבה משתנים לפני שאתה בכלל בוחר את סוג החומר שזה הרבה עבודה הרבה סיכון ולא תמיד שווה את ההשקעה :roll: .

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה פעם מחשבה בפורום לקנות פלציב ובסוף ויתרו על העניין, בתור מבודד רעשים הוא צריך להיות די יעיל (הוא גם די עבה) אבל לגבי מניעת רזוננס בסימן שאלה. איטום זה לא סיפור זול וכמו כל דבר בשביל משהו טוב צריך לשלם :(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

EBARI עם כל הכבוד לך, מההודעות שלך אולי עושה רושם שיש לך ידע באלקטרוניקה (וגם פה לא עד הסוף כמו עם ההודעה שלך על גלים חוזרים על במגברים) עושה רושם שלפחות באודיו לרכב הידע שלך לא רב. אם היית עושה איטום ברכב לא היית מגיב אחרי ההודעה של איל שתימצתה את הנושא בצורה נכונה. לא על כל דבר צריך להגיב ובטח לא במשהו שיש פה אנשים שיודעים יותר ממך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5814 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...