Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5948 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני קניתי את הרכב רק לפני שבוע ונראה שהבעיות כבר התחילו לקפוץ .מדובר באלמרה ידנית , שנת 99 ,שעברה עד כה 130K שזה בכלל לא הרבה.

בנסיעות שלי היום היה קושי בהחלפת הילוכים /חריקות/דפיקות והרגשתי שהרכב לא סוחב כל כך. שעון חום מנוע היה על החצי.

זה הרכב הראשון שלי וכבר אחרי שבוע אחד בלבד יש בעיות פשוט מדכא.אני כבר בחרטות מהקנייה..:-(

עדין לא עשיתי יישור קו לאחר הקנייה.

מה אתם ממליצים לעשות , אני כל כך מפחד ממוסכים שירמו אותי.

האם אתם מכירים מוסכים אמינים באיזור ת"א -פ"ת שיכולים לעשות בדיקה כללית בכלל ומצב הגיר בפרט ?

אני אשמח לכל עזרה!

תודה רבה

פורסם

איך אתה יודע שהאוטו עשה באמת 130K?

 

הבעיות בהעברת ההילוכים יכולות לנבוע מקלץ' גמור או אפילו לא מכוון. חוסר הסחיבה - אולי פסיכולוגי - פער בין ציפיות למציאות? המנוע איננו עתיר מומנט במיוחד.

 

שעון חום מנוע על חצי - מה הבעייה?

:turn-l:
פורסם

לגבי הקילומטארז' אז התיעוד האחרון ממסוך מורשה היה ב- 2005 והיה על 60,000 ומאז היה אצל הבעלים האחרונים ( זוג מבוגרים ) שעעשו עליו עוד 70,000 זה נראה הגיוני ואני די מאמין להם בקטע הזה.

לגבי שעון המנוע ,לא אמרתי אם בעייה או לא ,רק ציינתי עובדה .כמו שאמרתי זה רכב ראשון ואני בכלל לא מבין.

האם יש המלצה למוסך נורמלי באיזור ת"א- פ"ת, לבדיקה כללית ויישור קו ?

לגבי הקלאץ' איך יודעים אם הוא גמור או לא ?

פורסם

קלאץ' גמור באמת יכול לגרום לדברים שאתה מתאר ביניהם חוסר סחיבה.

הקלאץ' מפריד גבוה? ז"א אתה צריך להעלות את הקלאץ' הרבה עד שאתה מגיע ל"נקודת החיכוך"?

אגב, לאבי יש ניסן אלמרה כזאת ולעוד אנשים שאני מכיר, אוטו פשוט מעולה ואמין.

Renault clio RT 1994

פורסם

אתה מוזמן לנסות אצל מוסכי ש.ר ברחוב חלוצת הפרדסנות 25 פתח תקוה.

הטלפון שלו זה 039316494.!

פורד אסקורט 1995 1600 סמ"ק

מאזדה לאנטיס 2002 1840 סמ"ק

סובארו אימפרזה טורבו 1999 2000 סמ"ק

מאזדה 3 ספיריט 2008 2000 סמ"ק

×
×
  • תוכן חדש...