Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5949 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

יש לי רדיו דיסק של סוני ברכב עם חיבור USB, ואני משתמש ב DOK על מנת לשמוע את השירים שלי.

כמעט תמיד מאז שעברתי לשמוע דרך ה DOK, כל בור שמרגישים אותו בכביש (ואצלי ברכב מרגישים יופי בורות), הDOK קופץ ורושם לי EROR וצריך לשלוף אותו ולהחזיר שוב על מנת שיחזור לעבוד.

 

לפני שבוע פירמטתי את ה DOK והבעיה נעלמה ברוב הבורות ורק בבורות ממש חזקים זה נשאר.

הבנתי שכנראה הבעיה ב DOK, הוא של קינגסטון אגב, ואני פונה אליכם בבקשה והצעה לDOK עמיד לדברים האלה, לא יודע אם יש חיה כזו אבל אולי אפילו עם בולם זעזועים משלו יוכל לעזור.. אשמח לשמוע הצעות וחוות דעת.

הנפח הרצוי הוא 4 או 8 ג'יגה, אין לי צורך ביותר.

 

תודה רבה לעוזרים ושבת שלום.

פורסם

תבדוק מול היבואן או היצרן עצמו (תשלח להם אימייל) אם יש להם רשימת DOK מומלצים.

 

יש מכשירים שלא מצליחים לקרוא DOK של יצרנים מסויימים ולפעמים אפילו נפחים מסויימים כן יעבדו והשאר לא...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

זה DOK

אין לו חלקים נעים

ולא אמורה להיות שום בעייה בקפיצות

זה או משהו ברדיו דיסק , או משהו בחיבור ביניהם

 

תנסה לייצב איכשהו ( גומיה , איזולירבנד ) את הdok ותראה אם זה עוזר

אם לא אז תנסה לקחת מחבר אחד אחר ולבדוק את העניין..

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

מחזק את מה שהבחור מעלי אמר.

DOK מורכב סה"כ משבב / שבבי FLASH MEMORY.

זה לא דיסק קשיח - אין בו שום חלק נע / מכאני כלשהו.

 

הבעיה שלך היא איפשהו בחיבורים/זעזועים מהבור.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

זה כנראה בעיה ב DOK כי אחרי הפירמוט זה עבד מעולה לתקופה ואז שוב חזר.

בכל מקרה קיבלתי את הרעיון לפנות ליבואן ולשאול אותו על סוגי DOK מומלצים אם יש במקרה. מי היבואן של מערכות שמע לרכב סוני בארץ?

ובכלל, אשמח לשמוע חוות דעת ספיציפית מניסיון של אנשים על DOK למינהם.

פורסם

מוזר לשמוע בעיה כזו של DOK מהסיבות שאמרו מעליי כבר..

 

אבל אם אתה שואל אותי יש לי דגם נפלא של סאן דיסק CRUZER 16G שאותו אפשר להשיג

במחיר זעום של 150 שקלים חדשים כולל אחריות לשנתיים..

מכשיר נפלא, יושב אצלי על צרור מפתחות ועליו כמות סרטים ושירים נפלאה. נטו הנאה.... בהצלחה אחי.

 

http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=2472- מומלץ!!

פורסם

מכיר את הקרוזר, אבל לא ממש אוהב את השליפה שלו, ממה שיצא לי לראות לא תמיד זה נתפס כמו שצריך וזה יכול להיות מציק לפעמים.

דגם דומה יש גם את הטיטניום, האם הוא עדיף? הוא יותר קשיח בגוף אני יודע, השאלה אם יש גם הבדל ביציאה או שבזה הם בנויים אותו הדבר?

לא עדיף בכלל DOK ללא שליפה? שיש לו יצאה קבועה?

פורסם
***אין צורך לצטט את ההודעה שמעליך, קרא את כללי הפורום***

 

כולם בנויים באותו אופן כמעט.. השליפה היא רק כדי לשמור על היציאה.

ההבדל הוא מזערי מאוד.. המחיר של הטינטניום פשוט יותר יקר.. בחירה שלך.

 

***שים לב לסימני הפיסוק שלך. הם מעידים על כתיבה בצורה מזלזלת***

×
×
  • תוכן חדש...