Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8123 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כיצד? ..בדרך הכי יעילה..מהירה..ובייתית..?

 

 

ברכה על ראש העוזרים לנשיא.

 

 

 

מכונת קיטור בייתית - לא מסריח ומלכלך כמו נפט וגם הרבה יותר קל ופשוט.

 

 

מדובר באופנוע (אמנם צהוב,מכוער ועם שלדת זנב עקומה:-)) אבל עדיין אופנוע!

"Confutatis maledictis

Flammis acribus addictis,

Voca me cum benedictis"

פורסם

יש חומר של פז שנמצא בחביות(אני לא יודע אם הוא למכירה)

שמיפעלים מישתמשים, הוא נקרא אמוציה או משהו כזה?

נראה כמו חלב, מוהלים טיפה במים לא מקרבים לצמיג או לפלסטיקים(לא בריא ממש לא בריא!!!) ואין יותר ליכלוך!!! :D

:wink:

פורסם
יש חומר של פז שנמצא בחביות(אני לא יודע אם הוא למכירה)

שמיפעלים מישתמשים, הוא נקרא אמוציה או משהו כזה?

נראה כמו חלב, מוהלים טיפה במים לא מקרבים לצמיג או לפלסטיקים(לא בריא ממש לא בריא!!!) ואין יותר ליכלוך!!! :D

 

ומה על השרשרת?

אין בה גומי? :loco:

 

:mm_nah::mm_nah:

החומר עצמו מיועד למשטחים מלוכלכים ולשטיפות חלקי מנוע.

לא שווה את הסיכון.

פורסם

החל מנפט וכלה וחומרים יעודיים, אני באופן אישי מעדיף את התכשיר של ארמור אול עושה עבודה מעולה, לא אלים כלפי מתכת, צבע וגומי אך יעיל מאוד.

יש להזהר מחומרים שיזלו על התמיג האחורי וישאירו שכבת ציפוי בכל מקרה ממומלץ ביותר לשטוף אח"כ את הצמיג.

 

יש מי שטוענים שכמה שיותר גריז וג'יפה נשאר כך עדיף לאופנוע.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

גש לחנות הסמוכה למקום מגוריך, ורכוש משחת ניקוי ידיים של מכונאים.

זה נראה כמו וזלין, זה לא מריח, וזה לא פוגע בעור הידיים.

ואם זה לא פוגע בעור הידיים, אז זה גם לא פוגע בחלקים רגישים אחרים.

אצלי זה עובד מצוין כבר המון שנים.

פורסם
גש לחנות הסמוכה למקום מגוריך, ורכוש משחת ניקוי ידיים של מכונאים.

זה נראה כמו וזלין, זה לא מריח, וזה לא פוגע בעור הידיים.

ואם זה לא פוגע בעור הידיים, אז זה גם לא פוגע בחלקים רגישים אחרים.

אצלי זה עובד מצוין כבר המון שנים.

 

 

אמת.

אגב WD40 ודומיו אכן ממיסים שומנים אך יש לנקוט במידת הזהירות הראויה בעת שימוש בהם מחשש שיחדרו לבלמים או יגיעו אל הצמיגים.

בצער רב וביגון קודר עכוז הרעם למכירה.

YZF1000R 1996 מושלם אף יותר מביום היוולדו.

לא ראה שטח!

פרטים בה"פ.

פורסם
גש לחנות הסמוכה למקום מגוריך, ורכוש משחת ניקוי ידיים של מכונאים.

זה נראה כמו וזלין, זה לא מריח, וזה לא פוגע בעור הידיים.

ואם זה לא פוגע בעור הידיים, אז זה גם לא פוגע בחלקים רגישים אחרים.

אצלי זה עובד מצוין כבר המון שנים.

 

חנות של...?...מה?.ציוד לרכב? .....טמבור? ...

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
גש לחנות הסמוכה למקום מגוריך, ורכוש משחת ניקוי ידיים של מכונאים.

זה נראה כמו וזלין, זה לא מריח, וזה לא פוגע בעור הידיים.

ואם זה לא פוגע בעור הידיים, אז זה גם לא פוגע בחלקים רגישים אחרים.

אצלי זה עובד מצוין כבר המון שנים.

 

חנות של...?...מה?.ציוד לרכב? .....טמבור? ...

 

טמבור!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????????

 

האם הנשיא חבר לדאג וטוני במנהרת הזמן?

 

כל עסק לכלי עבודה.

בצער רב וביגון קודר עכוז הרעם למכירה.

YZF1000R 1996 מושלם אף יותר מביום היוולדו.

לא ראה שטח!

פרטים בה"פ.

פורסם

למשל, חנות האביזרים הגדולה ברחוב שוונצינו, בואכה יצחק שדה.

שים לב שאתה לא מתבלבל בין חומר להגנה על הידיים (שמורחים לפני שמתעסקים עם חומרים מאכלים), לבין חומר לניקוי ידיים.

אגב, פחית קטנה של חצי ליטר מחזיקה שנים, והיא מעולה גם לניקוי הברחשים המרוסקים מהחזית.

פורסם
כיצד? ..בדרך הכי יעילה..מהירה..ובייתית..?

 

 

ברכה על ראש העוזרים לנשיא.

 

 

 

מכונת קיטור בייתית - לא מסריח ומלכלך כמו נפט וגם הרבה יותר קל ופשוט.

 

 

מדובר באופנוע (אמנם צהוב,מכוער ועם שלדת זנב עקומה:-)) אבל עדיין אופנוע!

 

 

לא מדובר על המכונות הגדולות אלה על המכונות הקטנות הבייתיות , הלחץ לא גבוה וההתזה הרבה יותר ממקודת כך שאין סכנה לפגוע באטמים ביחוד כשזה רק על הג'אנטים.

הרבה יותר בטוח מנפט וWD40 שיכולים להגיע לדיסק. הרבה יותר יעיל ונוח לשימוש ממסיר שומנים. וניתן להגיע לפינות הכי קטנות.

 

אני משתמש בזה באופן קבוע על כל האופנוע.

פורסם

אני אישית פריק של ג'אנטים נקיים, פעם או פעמיים בשבוע לוקח דלי מיים, סמרטוט

וטיפה נוזל כלים, יורד טוב :o

Moo Moo

------------

רוכב עד CSC75, ונותן בראש.

 

תגידו יש אייקון פרה פה?

פורסם

השתגעתם לבזבז חיי שקלים על קצת ליכלוך ???

 

עזוב ספריי-ים למיניהם ... יקר ...

 

 

קנה חד פעמי בקבוק נפט שיעלה לך כמה גרושים, ויחזיק לך שנים ....

פורסם

בעזרת מים בלבד הוא ינקה את הגאנט

הוא נמכר במחירים שונים אז כדאי להשוות יחסית לגודל הנמכר

(הוא מופיע גם בפרסומת של ניקול)

 

ניסיתי והתוצאה מבריקה .

 

אני מבקש סליחה אם הודעה זו נראת כפרסומת ומאשר למנהלים למחוק אותה אם הם רואים זאת כראוי.

×
×
  • תוכן חדש...