Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5956 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא באתי להידחף. הייתי ליפניו ובאתי להיכנס בלי לחתוך אף אחד או לעקב את התנועה.

בכל מקרה תודה על העצות:wink:

תמיר.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתם לא מבינים עד כמה שאני מבין אותכם, כל פעם שהייתי עולה לכביש הייתי יודע שמראש איזה טמבל הולך לחתוך אותי, לפנות בלי לאותת, לעצור ללא סיבה, להחליף נתיבים ללא איתות, והייתי מתעצבן עד חריקת שיניים ומת להכנס לבן אדם מאחורה עם האוטו או חותך אותו או לא נותן לו לעבור, פעם אחד לקחתי את עצמי בידיים ואמרתי לעצמי, רגע למה אני מתעצבן? זה לא שווה את זה, הרי 80 אחוז מהנהגים נוהגים לא לפי החוקים אז 80 אחוז אני יהיה עצבני, עד שיום אחד אמרתי לעצמי זהו מעכשיו אני הבן אדם הכי רגוע בכביש, מישהו רוצה לחתוך אני מתרחק, מישהו עוקף בחוצפה אני נותן לו, מישהו פונה בלי איתות אני נותן לו בזהירות לפנות, ואני חייב להגיד ההרגשה אחרי שאתה מגיע עם הרכב ליעד היא שונה לגמרי!

 

לעומת זאת יש לי חבר שאני נוסע איתו והוא נורא אגרסיבי על הכביש, כל שניה: "נו מה יש לו למה הוא לא נוסע?!", "נו יא מפגרת למה את בולמת באמצע הכביש" ועוד מיליון דוגמאות, ואני חייב להגיד איך שזה נראה מהצד זה פשוט גועל נפש ולא נורמלי! אני כל הזמן נוסע עם החבר הזה ומרגיע אותו ומספר לו על השיטה שלי בתקווה שהוא גם כן יפסיק להיות כל כך אגרסיבי על הכביש כי זה פשוט לא שווה את זה

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

קורה לי שאני מתעצבן שקופצים לי לנתיב בלי לאותת.

אבל, אני לא מתעצבן לרמה שאני ארצה לרצוח מישהו.

אני מתעצבן, מקלל קצת ונרגע.

איכשהו נהיגה מרגיעה אותי, כשאני לא לחוץ מדי! :D

To Drive, Or not to Drive. That is the question.

 

Hell with it, Drive 'till you Die :twisted:

פורסם

דמיין שאתה בלונאפארק באיזה מסלול מכשולים שהמטרה שלך לעבור בלי לדפוק את האוטו וכמה שיותר מהר והמטרה של כל האחרים זה להפריע לך במטרה שלך :lol: עוד אפשר לעשות מזה כיף :x

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם
היום למדתי שנשבר לי סופית מ-Trophy wives שנתקעות בשמאלי בכביש החוף על 70 קמ"ש ומחייכות לעצמן כשאני צופר להן לתת גז ולעוף קיבינימט מהשמאלי.

מה הבעיה לעבור לנתיב ימני יותר ולעקוף משם?

פורסם
מה הבעיה לעבור לנתיב ימני יותר ולעקוף משם?

 

אתה חושב שאם האמצעי והימני היו פנויים, הייתי בכלל מייחס חשיבות לבהמה הזאת?

אני נוסע תמיד היכן שפנוי. ממש לא מעניין אותי ללמד עקרונות על הכביש. מה גם, עם המטורפים שיש כיום - אפשר לגמור מהר מאוד במיון.

Twincharger Stratified Injection

פורסם
להתעצבן זה להעניש את עצמך את טיפשותם של אחרים.

אני אישית כמעט ולא מתעצבן בכביש ומאוד סובלני וכן אני נוהג על אותו כביש שבו 50 % מהנהגים לא יודעים לנהוג - למען האמת בשנה האחרונה יצא לי לצפור פעמיים, מתוכם פעם אחת לבדוק את הצופר.

 

מה שכן שורף לי את הפיוז זה כשצופרים לי ללא סיבה מוצדקת, באלוהים שאני מוכן באותו רגע לצאת מהרכב עם סכין, לעקב את כל

התנועה ולהתחיל לברר למה הבנ*ונה צפר לי.

 

.

 

מזכיר לי את הקטע מפלטפוס,למי שזוכר:

 

"אני אדם מאמין,רק שאין לו במה,זה נשמע לכם סותר,אבל זה,לא..."

"אני שונא אלימות אבל מכה את אישתי,זה נשמע לכם סותר,אבל זה,לא..."

 

:wink:

 

לפותח השרשור,

 

אני אמנם יכול להבין שנהגים בכביש עושים דברים מטומטמים וטיפשיים,אבל איך אתה (ומסתבר שעוד אנשים פה) מגיעים למצב שבא לכם לעצור את הרכב ולסגור חשבון עם נהג אדיוט אחר ?

אני יודע שכשאני נתקל בנהג אדיוט אני פשוט מוריד הילוך ומשאיר אותו איפשהו באחת המראות של הרכב,חבל על העצבים שלי וחבל על זה שיום אחד אני אחשוב שאני גיבור ויצא למישהו ויסתבר שהוא יהיה גיבור יותר ממני עם סכין\אלה\אקדח\15 שנה אימוני ג'ודו.

 

החיים יותר חשובים מזה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
אני אמנם יכול להבין שנהגים בכביש עושים דברים מטומטמים וטיפשיים,אבל איך אתה (ומסתבר שעוד אנשים פה) מגיעים למצב שבא לכם לעצור את הרכב ולסגור חשבון עם נהג אדיוט אחר ?

אני יודע שכשאני נתקל בנהג אדיוט אני פשוט מוריד הילוך ומשאיר אותו איפשהו באחת המראות של הרכב,חבל על העצבים שלי וחבל על זה שיום אחד אני אחשוב שאני גיבור ויצא למישהו ויסתבר שהוא יהיה גיבור יותר ממני עם סכין\אלה\אקדח\15 שנה אימוני ג'ודו.

 

החיים יותר חשובים מזה.

אני אסביר את עצמי - מבחינתי צופר זה רק למקרי חירום, אני משתמש בו במקרי חירום כשאני כבר לא יכול לעשות שום דבר הכל תלוי רק בנהג שאני צופר לו. אז כשצופרים לי אני מייחס לזה חשיבות של סכנה, הולך לקרות עכשיו משהו וצריך להגיב ברגע זה.

עכשיו, בא האידיוט התורן, צופר לי, אני נלחץ, מסתכל קדימה, בודק המראות, הרגלים מוכנות לכל תגובה שצריך, ואז אני מגלה שהרמזור התחלף מאדום לאדום כתום או שהתפנו שתי ס"מ מלפני ואני יכול לסגור אותם, זה מרתיח אותי.

אולי אתה תגיד לי שאני צריך לקחת את זה ביותר קלות ולא להתייחס, אבל אני לא אשמע לעצה זו, כי ביום מן הימים מי שיצפור לי, לא יהיה אידיוט גמור, אלא באמת תהיה סכנה, כמו שאמרת גם אני לא רוצה לגמור בבית חולים.

 

ד"א אני מודע לתכונה הזאת אצלי, לכן אני משתדל לא להביא סיבות לצפור לי ואם קורה שאני באמת טועה, אז אני מקבל את זה בהבנה, מה ששובר אותי זה הנהגים שמראים שיש להם צופר.

פורסם

אם נהיגה ואינטראקציה עם נהגים אחרים מוציאה ממך תגובות כאלה, זה סימן לבעיה פסיכולוגית.

אני לא מתיימר לדעת מאיפה זה נובע, אבל ברור שזה רק סימפטום ולא המחלה עצמה, ולא צריך דיפלומה בשביל להבין את זה.

 

לך תתייעץ עם פסיכולוג, תגיע לשורש הבעיה ותמצא דרך לפתור אותה. סביר להניח שאחרי זה החיים שלך ישתפרו גם בתחומים

נוספים מבלי שהתכוונת לכך.

 

בניגוד לתמונה הוורודה שמצטיירת מהדיון הזה, השלום לא "מתחיל מבפנים" באופן ספונטני, וגם שום מאמן אישי לא יעזור לך פה.

במקרים כאלה אין קיצורי דרך. בשביל זה יש אנשי מקצוע.

 

סע בזהירות.

פורסם

גם אני לפעמים מתעצבן מהנהגים המטומטמים של ארצינו המושחטת. מהבני ז*נות עם הליסינג שחושבים שאם האוטו לא שלכם אז מותר הכל, מהמנייקים עם רכבי הפאר שחושבים שהכביש שייך להם והחסרי גרוש על גרוטעות שלא יודעים אפילו את חוקי התנועה.

 

הינה, הצלחת לעצבן אותי עכשיו! :evil:

אני הולך לעשות סיבוב ...

פורסם

מה יש לכם חברה...

לא שווה אפילו להיתעצבן.

קחו אויר זה לא שאנשים בכוונה קמים בבוקר ואומרים "איך שאני רוצה היום לעצבן נהגים אחרים ולהרוג משפחה"

 

תנסה אולי לשנות את הגישה שלך אל תתעצבן חבל עליך !

אין כמו שריקת הJT3D-7 על הבוקר...8)

פורסם

שותף לתסכול.

 

תארו לעצמכם אחרי 5 שנים ברכב עברתי לאופנוע לשנתיים - החיים היפים.

ואז אתה חוזר לרכב וכל החולות הרעות פתאום נופלות עליך במכה. סיוט.

hope for the best, expect the worse.

פורסם

חברים אני יכול רק לספר על העצה הקטנה שלי:

 

פעם גם אני התעצבנתי מכל אידיוט עד שגיליתי:

 

1. כשאתה נוסע בעצבנות אתה מרוויח 5 דקות לעומת נסיעה רגועה [15 מקסימום בדוק]

2. אתה מגיע עם דופק בשמים ואוטוטו התקף לב.

3. לא שוכח את הדפוק שחתך אותך ולא נתת לו לפחות עד הצהריים וזה מחרבן לך את היום.

 

לעומת זאת:

 

1. כשאתה נוסע רגוע ונותן לאנשים להיכנס לפניך באיזי אתה מרגיש כאילו אתה באירופה [כולם מודים לך ואדיבים]

2. אתה מגיע מחויך לעבודה ומתחיל את היום בכיף.

3. מקסימום איחרתי בכמה דקות לא נורא הבוס רואה אותי מגיע במצב רוח טוב וכל יום העבודה ממשיך בכיף.

 

* הערה נכון לפעמים יש את הדביל התורן שפשוט מרתיח לך את הדם ואתה לא תיתן לו להיכנס לפניך [זה בדרך כלל קורה פעם בשנה]

אז אני לא נותן לו אבל בדרך כלל אני מעדיף להגיע נינוח ומבסוט לעבודה ולא פקעת עצבים [מי יודע אולי זה יוסיף לי עוד כמה שנים לחיים בלי התקף לב / דקירה / תאונה ]

 

יום טוב לכולם :wink:

טוב שם טוב משמן טוב


×
×
  • תוכן חדש...