Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5970 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום לכולם,

ברצוני להזמין עכשיו מארה"ב את המערכת ECLIPSE 7200 MKII. השאלה אם תהיה לי בעיה של כיול תדרים, ואם כן, מה יהיה עלות הכיול בארץ? אני יודע שבאלפיין קיימית בעיה עם הכיול, והוא עולה לא מעט כסף.

 

אני כנראה הולך להזמין מEBAY, אז האם למישהו יש המלצה שם למישהו אמין וזול?

 

 

 

 

תודה רבה,

סם

פורסם

גם אם הוא מגיע מארה"ב? (הרי התדרים שם אי זוגיים).

 

ויש לך מושג היכן ניתן למצוא מכשיר זה במחיר טוב? אני מנסה למצוא, אך כל המחירים גבוהים. אני זוכר לפני חודש ראיתי מחירים הרבה יותר נמוכים על המכשיר הזה.

פורסם

כן גם מארהב המכשירים תומכים.

בגלל שהחברה שבקה חיים המחירים עלו קצת ונהיה די קשה להשיג אותו במחירים טובים.אם יש לך אפשרות לקנות באיביי אז תעקוב אוליי משהו יהיה במחיר סביר.בהצלחה

פורסם

eclipse למעשה זה חברת-בת של fujitsu העולמית.

שהכריזו על סיום פעילתם של eclipse, כנראה בגלל המצב הכלכלי, כן...

הם החליטו להתמקד רק בשוק הOEM (מערכות מובנות לרכב).

 

בDIYMA היה כמעט יום אבל בגלל זה. :wink:

פורסם

ומה יקרה עם החלקים? כלומר אם משהו נשבר או נהרס, יש להם מספיק חלקים לתיקוני HU?

 

אני ממש מתקשה למצוא מקום שמוכר במכיר ריאלי.

 

 

איפה מוכרים את המערכת הזו בארץ? במידה ולא אוכל להביא אותה מחו"ל.

פורסם

כן ובארה"ב הכי זול שמצאתי היה 3200 (בהמרה לשקלים). לכן אני מתלבט אם לקנות בארץ, ותהיה גם אחריות לפחות.

 

איזה מקומות בארץ מוכרים זאת?

פורסם

ניסיתי למצוא גם ביד שניה, ואין את המערכת הזו. יש מישהו שמוכר אותה יד 2 מארה"ב, אבל אני חושש לקנות בצורה זו יד שניה.

פורסם

צודק יד שנייה תקנה רק לאחר שאתה בעצמך תבדוק תקינות מלאה במיוחד במערכות ורמקולים.

למרות שדרך איביי אתה מכוסה על ידי פייפאל בהחזר כספי זה לא מומלץ.

פורסם

בפייפל אתה מכוסה אם הציוד לא הגיע. אך אם אתה מזמין יד 2 מארה"ב והציוד לא תקין ב100%, אז כבר אף אחד לא יחזיר לך את הכסף.

פורסם

זה לא נכון במידה והמוכר רושם שהמוצר תקין ויוצא שהמוצר לא תקין או מזוייף אתה מקבל החזר מלא.

אבל אם המוכר מציין במכירה שהמוצר נמכר AS-IS למרות שהוא תקין או לא זה לא משנה אז או שתקבל החזר חלקי או שתקבל בייגלה.:-)

וזה מנסיון שהיה לי כמה פעמים עם מוצרים תקולים כגון אוזניות סטרימר וכדומ..

פורסם

אה כן? ואם המוכר טוען שהמכשיר היה תקין לחלוטין ביום הפירוק ואין שום סיבה שלא יעבוד,ואולי הוא התקלקל יום לאחר מכן? ואולי הקונה גרם לתקלה בעצמו במכשיר עקב התקנה לקויה?ואולי המתקין לא היה מנוסה ושרף משהו?אולי במשלוח הנהג של הדואר החליט להרביץ והמכשיר קיבל מכה בנסיעה או איזה זעזוע אפילו שהוא בקרטון?ואני יכול לרשום סיבות נוספות רבות ,אין דבר כזה,שום אתר בעולם לא מחזיר כסף במקרים כאלו,תמיד מי שיצא אשם זה הקונה ובצדק רב!

כמו שפותח השרשור אמר,אם המוצר לא יגיע אליו יהיה החזר כספי דרך פאייפל.

אם אתה מביא מחו"ל אז חדש בלבד,אם אתה קונה בארץ חדש זה יצא יקר,עדיף שתחפש יד שנייה יחסוך ממך הרבה כסף (בארץ, ולאחר בדיקה נכונה).

×
×
  • תוכן חדש...