Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5975 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מסע העבירות השני - מסורת הבוץ נמשכתבשבת התקיים המרוץ השני בליגת העבירות של קרוס קאנטרי טרופי. כצפוי זה לא היה פשוט וקל

http://www.motocar.co.il/article/12030.aspx

 

ליגת עבירות: בוץ קרוב לבית

 

15.02.10 ניצן אביב | צילם: רונן טופלברג

תקופת הגשמים השאירה בוץ עמוק ודביק בשדות השפלה, מיקי יוחאי הוציא את המתחרים לחריש עמוק

 

 

http://www.auto.co.il/view.aspx?article=24818

אני דיסלקטי גאה! *כשכתוב נכון, מתקנים לי.

פורסם

איזה כיף לראות ספורט מוטורי בארץ

אבל מעניין אותי לדעת , אם זה "חוקי" , למה אין פרסום והזמנה של קהל (עם סדרנים והכל)?

לא חסר אנשים שישמחו לבוא ולראות מקרוב את הקרבות הבוציים האלו

האם זה שוב בעיית הביטוח צד ג' ?

:wink:
פורסם
איזה כיף לראות ספורט מוטורי בארץ

אבל מעניין אותי לדעת , אם זה "חוקי" , למה אין פרסום והזמנה של קהל (עם סדרנים והכל)?

לא חסר אנשים שישמחו לבוא ולראות מקרוב את הקרבות הבוציים האלו

האם זה שוב בעיית הביטוח צד ג' ?

 

אמרתה כבר ספורת מטורי וחוק לא אלכים ביחד במדינה שלנו

ואני איתי לפני כמה שנים במודעין בליגת יוני אקסתרים והיה יפה במת לרות את המפלצות אלו בפאולה

 

הזמנה להשתלמות: כללי ארוע עבירות

http://www.jeepolog.com/780.html

מאת : מערכת ג'יפולוג

03/01/2010

ביום חמישי 14 בינואר, 2010 , תתקיים השתלמות בנושא כללי אירוע לאנשי תחום העבירות, לקראת כניסת חוק הספורט המוטורי לתוקפו, בהשתתפות מרצה אורח - מר איגור בודיקוביץ מקרואטיה, יזם ומארגן של אירועי העבירות הגדולים באירופה – הקרואטיה טרופי. מר בודיקוביץ יהיה אורח כבוד של עמותת העבירות וחברת קרוס קאונטרי וילווה את מהלך ההכשרה התיאורטית והמעשית

http://www.jeepolog.com/780.html

אני דיסלקטי גאה! *כשכתוב נכון, מתקנים לי.

פורסם

חורף 2010: שתי ליגות מסעות עבירות

מאת : מערכת ג'יפולוג

17/12/2009

 

חורף 2010 צפוי להיות משופע גשמים וגם מסעות עבירות. שמונה ארועים בשתי ליגות יחממו את האווירה. אריה פאהן חוזר בעונה שנייה, ואילו מיקי יוחאי משיב את ליגת קרוס-קאונטרי הוותיקה אחרי הפסקה של שני חורפים. נשאר רק לתאם את התאריכים עד הסוף, ויהיה לנו יופי של חורף.

 

ליגת קרוס-קאונטרי טרופי (מיקי יוחאי)



פרטים ועלויות יינתנו לפונים באמצעות מייל לתיבת הדואר:

 

ליגת טרופי בחסות ניופאן (אריה פאהן)



לפרטים נוספים והרשמה, נא לפנות לתא דואר אלקטרוני:

 

אני דיסלקטי גאה! *כשכתוב נכון, מתקנים לי.

×
×
  • תוכן חדש...