Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5974 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא נוח במבט ראשוני

 

אחרי שאתה יושב חצי שעה אתה פתאום מבין הכל

מה שכן- אני מסכים שהממשק של הקלריון קצת פחות ידידותי מהממשק של הפיוניר/אלפיין

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה פשוט משהוא שלוקח זמן להתרגל אליו לא יותר מזה .

וגם לדעתי זה פיספוס רציני מבחינת המכשיר אבל בכל שאר הפרמטרים שלו הוא לוקח בגדול גם מכשירים יקרים ממנו פי כמה וכמה .

HU- clarion 785 l COMP- hertz hsk165 l

AMP-audison lrx4.5 l SUB- Sharp 7000

פורסם

שאלתי על כל הבחינות, לא רק מחיר.

 

אני שואל כי אולי יש משהו במכשיר שאני לא מודע לו.

 

אמרת שהמכשיר לוקח פי כמה וכמה על מכשירים יקרים ממנו!

פורסם

לדוגמא בניגוד לאלפיין בכדי להחליף למצב 3WAY לא צריך להוציא את כל המכשיר ממקומו.

הוא מסתנכרן אם אייפוד ללא צורך במתאם.

מה גם שלדעתי הממשק של הPEQ יותר נוח ומובן משל האלפיין .

 

חוץ מזה ברור שאין הרבה אבל עדיין זה די ומספיק בכדי שהיה מכשיר מועדף יותר על מכשירים כמעט זהים בעלות כפולה.

 

זאת דעתי האישית.

HU- clarion 785 l COMP- hertz hsk165 l

AMP-audison lrx4.5 l SUB- Sharp 7000

פורסם

לדעתי זה מעולה שיש מתג פיסי בצד המכשיר כדי להחליף ל3 וואי.

 

זה כדי להגן על הרמקולים שלך! תחשוב על מצב שבו הקלריון שוכח שהוא ב3 וואי! ויכולות להיות כל מיני סיבות לזה.

 

גם האלפיין וגם הפיוניר שניהם מתממשקים לאייפוד.

פורסם

אני שמח שהת'רד קצת נפתח והתעורר,



שוחחתי הערב עם הבעלים של 880 והוא הסביר לי בצורה מאוד מפורטת מהם הפיצ'רים במכשיר וכיצד לתעל אותם לטובתי.

 

בהקשר למה שקורה אצלי כרגע ברכב , הצלחתי פחות או יותר להבין מהי הבעיה עם המכשיר ומדוע היו לי קשיים להגיע לטווח התדרים ואופי הצליל שרציתי, כך או כך אני מניח שאחליף מכשיר פשוט כי יש בו כנראה בעיה שלא אוכל לתקן וגם כי אני מרגיש שזו הזדמנות להתחדש.

 

אני מניח שאמכור את הפאנל שלי כי הוא במצב חדש לחלוטין..

 

לגבי הקלריון, נכון לכרגע אני יורד מזה,



קיבלתי את התחושה שפה בארץ קצת קשה למצוא דגמים מסויימים של החברה ושלא ממש ששים להביא אותם לחנויות, זו ההתרשמות משיחה עם שני מקומות בצפון בו אני גם (איזור חיפה והקריות) .

 

אני מניח שעכשיו נשאר רק לחשוב כיצד אני מחליט בין האלפיין לפיוניר,



אני מודה לכל מי שענה - כולל איתמר , היה נדמה לי שהיה לך את המכשיר הזה ורציתי לראות מה תכתוב, לא רציתי להפריע לך בהודעה פרטית (במיוחד עכשיו שאתה עסוק בבחינות של מוצרי לו-קוסט של מורל.. :wink: ).

 

תודה לכולם - אני אשוב ואעדכן בקרוב.



תומר.

 

נ.ב.



כל תוספת חדשה שיש לכם בנושא, הערה או הארה - תתקבל בברכה עדיין - עד שישי .

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

בתור בעלים של 9887 וכאחד יצא לו להתעסק כמה פעמים עם ה9855, אין הבדל תהומי בינהם בפיצ'רים.

ה9887 נותן לי את כל מה שאני צריך (סט קידמי אקטיבי+סאב) ואחרי שהתרגלתי לממשק שלו, אני מוצא אותו ממש נח לשימוש.

מעולם לא נתקלתי בבעיה של צלילים או חוסר צלילים כמו שאתה מתאר.

עם הפיוניר המדובר אין לי ניסיון.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם

החלטתי לעדכן,



 

הבוקר ישבתי על כל החיבורים של הRCA במגבר שלי (PDX) ובHU שלי (9855R) ,

כל בעיות הסאונד נפתרו, המכשיר עובד מצויין וכצפוי ממכשיר ברמתו, חתכתי מחדש את הקרוס כפי שרציתי והיגעתי לתוצאות המתאימות .

 

אני שמח וטוב לב , הסאונד טוב מבעבר בסלון של הרכב החדש לעומת הקודם. :-P.

 

ועדיין, משהו באופי חסר לי - אני מניח שאביא בקרוב מכשיר ואמכור את שלי פה כיד שנייה.

 

תודה לכל מי שעזר והיביע את דעתו ורשמיו.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏


×
×
  • תוכן חדש...