Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5974 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה על התגובות,



 

IDANDAVID , אתה מרוצה מהמכשיר שלך ? אתה גם עובד במצב של 3WAY ?

איך האקולייזר שלו ?

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מאוד מרוצה מהמכשיר אבל אני לא עובד ב3 וואי. יש לי 3 וואי פאסיבי באוטו.

 

האקולייזר בהשוואה למה?

 

הוא מאוד נוח אין בעיה להתעסק איתו בקלות!

 

אם לחוץ לך לראות אותו ואתה גר באיזור תוכל להפגש איתי ולראות את המכשיר אין לי בעיה.

פורסם

האיזור שלי הוא הקריות ..



 

יש לי חבר שיש לו את הדגם הקודם (לא ה-II) והוא סופר מרוצה ומשבח אותו על כן חשבתי עליו.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

אני לא ממש מבין את זה ,



מעל 200 איש קראו את הת'רד הזה ,

האלפיין 9887 שורץ פה בפורום,

ואף אחד לא מסוגל לכתוב ביקורת מסודרת ומפורטת על המכשיר , יכולותיו ומה שונה בו מה9855R ואיך הוא מול אופי הסאונד של הקלריון או הפיוניר?

 

כנראה שניתן לסגור את השירשור הזה אם כך.

 

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

השאלה שלך מתמקדת באופי הצליל של שני הHU הללו... זו שאלה קצת בעייתית ואסביר:

קשה לי להאמין שמישהו הריץ את שני המכשירים האלה על אותו סט-אפ עם אותה הגברה+אלמנטים ועשה השוואה מסודרת ומדוייקת של אופי הסאונד, זו הסיבה שאינך מקבל תשובה כמו שאתה רוצה..

 

מה כן?

מנסיוני ממשחקים עם שני המכשירים הללו (עם שניהם התעסקתי אבל על שני סט-אפים שונים) - הפיוניר, בראות עיניי מנצח מבחינת user interface בנוק-אאוט אדיר את האלפיין, מה גם שיש בו את כל התכונות שאתה מבקש, ואחלה Parametric equalizer, והוא נחשב, בפורומים בחו"ל בעיקר למומלץ מאוד. אני הייתי הולך על הפיוניר.

פורסם

אני מאוד מודה לך על התגובה,



ברור לי שלא רצו כאן השוואות מכשירים על אותו סט-אפ, אבל סט-אפים דומים לשלי בוודאות נבדקו עם אחד מהמכשירים הללו.

 

אלפיין ומורל לא חסרים במכוניות של חברי הפורום,

 

אני מבין שאני מבקש חוות דעת על מכשירים מאוד יקרים שלרוב האנשים אין ברכב , מצד שני לא חסרים כאן "שרוטים" ומכורים לעניין האודיו לרכב שיכולים לתת דיעה עניינית ומקצועית מאוד ועל כן הבעתי את אכזבתי מההיענות, זה הכל.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

היי תומר, [נעלמת..]

 

ההתלבטות שלך הינה בין 2 מכשירים דומים מאד עד זהים מבחינת יכולתיהם, מבחינת הפיצ'רים שלהם וכו'.

אם "קצת נשבר לך מהאלפיין", התשובה ללבטיך בגוף השאלה.. :)

 

ולגופו של ענין, ה9887 הוא 9855+-. כבר שמעתי מאנשים שטוענים שהוא פחות טוב מה9855..,

אישית, הייתי מאד מרוצה מה9887 שהיה לי עד לפני חודש וחצי במשך כשנה וחצי. בניגוד לדבריך עידו, אני דווקא חושב שממשק המשתמש של האלפיין טוב יותר, מוצלח יותר ונוח יותר, אך זהו ענין סובייקטיבי שהאחד יעדיף דווקא את הפיוניר והאחר דווקא את האלפיין. אני מכיר את הP80 ואני חושב שמדובר במכשיר נהדר, אך ההעדפה שלי היא האלפיין 9887.

 

הקלריונים המדוברים דומים במפרטיהם לנ"ל, אישית - אני לא אוהב ולא מתחבר.

 

ה7200 של אקליפס ז"ל, יקר יותר ולא בהכרח טוב יותר לטעמי. אם אינך זקוק לUSB/BT בילט אין, לא הייתי לוקח אותו בחשבון.

 

ודבר אחרון, מאחר ואתה מעוניין לרכוש מכשיר חדש בלבד ומהארץ בלבד, צריך לקחת בחשבון כמובן את התקציב. מהו?

 

עריכה לאחר קריאת תגובתך האחרונה:

ה9887 שלי היה בזמנו גם על מורל הייבריד. ד-ב-ש!! :)

פורסם

שלום SHORLAKK ,



 

נעלמתי מפורום האודיו בהחלט ... ככה זה כשאתה בשנה השלישית לתואר (לפחות אצלי)..

 

לענייננו,

התקציב יהיה (לצערי) סביב ה3K , פשוט כי לא אוכל למצוא מכשיר עם כל הפיצ'רים שאני זקוק להם בפחות מזה.

 

אני מבין את אשר רשמת ומסכים עם סובייקטיביות עניין התפריטים, גם אני קיבלתי גשמים של ביקורת כשרכשתי את ה9855R בזמנו,

אמרו לי שזה גימיק ושהמכשיר גרוע ושהממשק לא להיט (בעיקר בעלי 9853) אבל אני חייב לומר שבסך הכל הסתדרתי עם הכל נהדר.

חבל לי שאמינותו של המכשיר נפגעה בעיני - הוא היה מותקן ברכב אחד בלבד ולא הוצא והוחזר יותר מפעמיים שלוש ממקומו,

בנוסף, בתור אחד שאוהב את הבאס ואת הגבוהים שלו חזקים ומדוייקים היה לי קשה במשך השנים עם האופי ה"רך" של הסאונד ותאמין לי שגוייסו מיטב המוחות לטיפול בחיתוכים ובאקולייזר הפרמטרי לסידור העניין - לא הלך ..

 

מכאן והלאה מדובר אך ורק על בחירת מכשיר שישנה את אופי הצליל ברכב וייתן את אותם פיצ'רים (או יותר) ממה שיש כרגע,

יש לציין שהחלפתי רכב וביצעתי התקנה הרבה יותר מושקעת ומסודרת הפעם (יחד עם חבר מקצוען) ועל כן אני מעוניין לפתור את כל הסיפור הזה מהר ככל האפשר כי נראה לי דפוק שהמכשיר יהרוס לי את הכל.

 

שוב תודה על התשובה.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

אין לי מניות בחברת אלפיין [לצערי..] וגם ה9887 שלי נמכר כבר לפני שבועות מספר.. אם אתה סגור על זה שאתה לא רוצה יותר אלפיין, אז אין טעם לנסות לשכנע אותך..:-D

 

אך בכל זאת אכתוב במשפט אחד שאינני יודע על מה אתה מדבר מבחינת באס וגבוהים. אינני יודע מה היה ואיך היה אצלך, אך מעולם לא הייתה לי שום בעיה כזו, לא לאוזניי שלי ושל אחרים וגם לא לאזניי הRTA שמדד.

 

אני עדיין חושב שהאלפיין נשמע טוב יותר. אני עדיין חושב שלאלפיין ממשק נח יותר, קל יותר ואינטואיטיבי יותר. אני עדיין חושב שהאלפיין 9887 עדיף על הפיוניר P80. אינני יודע את מחירו המעודכן אך לדעתי הוא סביב ה2.5K.

 

אגב, בתור שועל ותיק באודיו ביתי אתה אולי נותן משמעות גבוהה מדי להבדלים בסאונד של יחידות הראש ברמות הללו ברכב. זה נכון שיש הבדלים ומשום כך גם ציינתי את זה שהאלפיין נשמע לאזניי טוב יותר, אך לעניות דעתי אתה מצפה לגדולות ונצורות מהחלפת הHU. אני לא משוכנע לחלוטין שמכאן תבוא לך הישועה והאופי ישתנה לך מהקצה לקצה.

פורסם

שמע , הכל אצלי מאוד פשוט,



 

שמעתי MT-22 מוגבר עם JBL ונשלט ע"י קלריון 646 - טוויטר חד ומדוייק

אצלי - MT-22 מוגבר עם אלפיין PDX ונשלט ע"י אלפיין 9855R - טוויטר רך ולא עוקצני בכלל

 

פה נגמר הסיפור מבחינתי ,

משהו בסט-אפ שלי לא בסדר, מעבר לעובדה שכרגע נראה שה9855 שלי עושה לי בעיה כזו או אחרת בסאונד ואני מניח שהיגיע הזמן לשינוי.

 

 

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

שמעת את זה ברכב שלך?

אותם מיקומי דרייברים?

פאזות?

אקולייזר על פלאט?

גיינים מכוונים לאותם עוצמות?

 

אולי זה מאוד פשוט בשבילך אבל לא בשביל הסאונד

כל שינוי יכול להביא לאפקט שתיארת

ואם זה בכלל על רכבים שונים אז אין על מה לדבר...

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

אני אענה לך על שאלתך המקורית בפשטות, ולא מנסיוני כי אם מנסיון של חבר שלי אשר היו לו 9835, עוד איזשהו דגם ישן ופשוט של אלפיין, פיוניר 880 ופיוניר P9.

הוא טוען בתוקף שלפיוניר(ים) יש סאונד מאוד נקי, חד ושקוף ואילו האלפיין(ים) הרבה הרבה יותר חמים. באופן אירוני גם הוא אומר שמדי פעם בא לא לשנוות את ה"גוון" של המערכת, והוא כל פעם אוכל את עצמו איזה HU הוא רוצה.

 

אם אתה מחפש סאונד יותר חד - אני חושב שה P80 הוא המכשיר.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

ועדיין לדעתי הקלריון 785 יכול להיות אופציה טובה מאוד בשבילך שגם תשאיר לך כמה פרוטות בכיס.

HU- clarion 785 l COMP- hertz hsk165 l

AMP-audison lrx4.5 l SUB- Sharp 7000

פורסם

ג'קין, יוצא לי להשתמש במכשיר הזה לא מעט במפגשים ועדיין אני לא מבין איך אנשים קונים אותו.

 

ואני מדבר רק על ממשק משתמש!

 

אני לא אומר שהאיכות לא טובה או משהו כזה רק שהממשק משתמש שם ממש לא נוח!


×
×
  • תוכן חדש...