Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5971 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש לי בעיה חוזרת כבר פעם שלישית באלטרנטור בשברולט לומינה בתקופה של 3 חודשים,

לפני 3 ימים החלפתי ווסט ושוב הוא היתקלקל השאלה שלי אם יש משהו אחר שמקלקל את האלטרנטור ואם משהו שמע על תופעה כזאת.

תודה

פורסם

תבדוק שאין לך קצר באחד המעגלים החשמליים באוטו,שעובד בדרך כלל רוב הזמן,זה גורם למתח לרדת,והווסת יעבוד שעות נוספות ללא מנוחה,דבר שיכול לגרום לו להישרף.

פורסם
תבדוק שאין לך קצר באחד המעגלים החשמליים באוטו,שעובד בדרך כלל רוב הזמן,זה גורם למתח לרדת,והווסת יעבוד שעות נוספות ללא מנוחה,דבר שיכול לגרום לו להישרף.

 

מאיפה הגרלת את התשובות שלך ?

 

1. אם יש קצר נתיך או החיווט יישרפו.

2. הווסת עובד תמיד. במקרה של צריכת זרם גבוהה למשך זמן רב הדבר יגרום לחימום ייתר של הווסת ולקיצור אורך החיים שלו.

 

לפי דעתי איכות השיפוץ גרועה ושימוש בחלקים זולים או/גם קיימת בעיה בדיודות היישור לכן ווסת המתח נשרף מהר יותר.

איזה כייף לי :)

פורסם

לא בהכרח יישרפו,יכול להיות צרכן עם חוט עבה ,שהאלטרנטור לא יכול לספק לו מתח מתאים [יש קצר] ולא יתפתח מצב של זרם גבוה.

פורסם

בדוק שהכבל שיוצא מהאלטרנטור,לא נוגע בגוף.

נתק מצבר,נתק כבל אלטרנטור מהאלטרנטור,ובדוק עם אומטר התנגדות בין הגוף לכבל של האלטרנטור.

צריך להיות אינסוף.

פורסם
לא בהכרח יישרפו,יכול להיות צרכן עם חוט עבה ,שהאלטרנטור לא יכול לספק לו מתח מתאים [יש קצר] ולא יתפתח מצב של זרם גבוה.

 

תפסיק לקשקש שטויות.

איזה כייף לי :)

פורסם

בוקר טוב

מנסיון של 7 שנים ברכבי GM

קנה אלטרנטור מ UMI, בדוק מחיר ותהיה מופתע.

השיפוצים ברוב המקרים לא מצליחים.

ואם אתה רוצה להיות בטוח, אז בלי שאלות, תחליף את המצבר.

למרות שהמצבר נראה על פניו תקין, ומניע, יש סכוי לקצר פנימי שדופק את מערכת הטעינה.

 

שא ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

פורסם

האם אתה קובע זאת על פי מד הטעינה שיש לך לך על לוח המחוונים? כלומר המד מראה טעינת יתר?

 

אם כן והחלפת כבר מספר אלטרנטורים כדאי שתבדוק את כבל המינוס של המצבר, זאת בעיה נפוצה ברכבי GM,

 

קרה לי גם בפונטיאק שאחרי שהחלפתי אלטרנטור עדיין הייתה לי טעינת יתר על פי המחוג שעל הלוח,

 

והכבל מינוס היה קצת חלוד, החלפתי אותו והמד טעינה נרגע והפסיק לטייל...:lol:

חולה רוח - תמיד עם חלון פתוח...

×
×
  • תוכן חדש...