Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5970 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שרון, כנראה שלא, היה הרבה יותר נוח לעבוד אם היו מתקפלים..

דימה,

לא כלכך עוזר :)

אני צריך לדעת מאיפה הוא מגיע למצבר..

איפה הוא עובר באיזור ההגה..

תודה בכל מקרה , ואם יצא לך תבדוק ותגיד לי איפה זה עובר אצלך ואם עשו חור באחת הגומיות או לא..

אני כמובן מעדיף לא לעשות שום חור.

 

שחר.

פורסם

פתחתי שוב ובדקתי,

המקום היחידי שמצאתי זה לתוך התיבה השחורה בצד ימין לכיוון מושב הנהג אבל הא אטומה לחלוטין...

כמה יכול לקחת לי חשמלאי רכב על דבר כזה? אם זה סיפור של 50 שקל אתן לחשמלאי לעשות את זה כדי להיות בראש שקט.

תודה.

פורסם

תתחדש ותהנה!

אבל אפ אפשר הערה בונה וקטנה: פעם הבאה אני במקומך הייתי עושה פלטה שתכסה את גב המושבים כולו ויסתיר את הפח של הרכב..ואת הפלטה לצפות בלבד תואם לתא מטען שלך..היה נותן לך אחידות בתא מטען והתקנה מסודרת ונקייה יותר!

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

פורסם

AVE עכשיו שמתי לב שגם אצלך הכבל האדום הולך מהמצבר לתיבה השחורה מצד ימין...

כנראה שאין מנוס אלא לקדוח בתיבה השחורה שאמורה להיות אטומה לחלוטין...

 

galnaim, לא רציתי פלטה גדולה שתכסה את הכל כי אני צריך את המקום בתא המטען

עוד דבר לא מבין למה כולם קוראים לכיסוי שעל הפלטה לבד.. זה לא לבד.. זה שטיחון כזה בצבע שחור.

לקח לי המון זמן למצוא אבל בסוף מצאתי תואם.

פורסם

הפלטה שאני מתכוון אלייה באותו עובי בדיוק של הפלטה שיושב עליה המגבר עכשיו.

ככה שזה לא משנה כל כך לדעתי.

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

פורסם

AVE, לגבי הלבד, ראיתי ומיששתי אותו (בכמה חנויות). לא נראה לי שזה החומר שאיתו מרפדים את הפלטה אלא מדובר בחומר שמבודד, ז"א החומר שיושב בין השטיחון (כמו שאני שמתי) לפלטה.. ומבודד בין הפלטה למגבר.

לגבי הכבל + שעובר מאחורי לוח השעונים, לא מתכוון לגעת שם. ראיתי שאצלך העבירו את הכבל דרך הקופסה השחורה שאמורה להיות אטומה, אתה יכול לאשר זאת?

 

galnaim, המקום שאני מנסה לחסוך הוא מהצד השני של הסאב, שם אני דוחף ארגז כלים, משולש אזהרה וכו'

ככה הדברים הפחות שמישים יושבים רחוק ולדברים היותר שמישים (למשל צידנית או קניות מהסופר) יש יותר מקום ומרחב בתא המטען, בכל מקרה מדובר פה בהעדפה אישית שלי :) תודה על העצה.

 

שבוע מוצלח לכולם.

פורסם
AVE, לגבי הלבד, ראיתי ומיששתי אותו (בכמה חנויות). לא נראה לי שזה החומר שאיתו מרפדים את הפלטה אלא מדובר בחומר שמבודד, ז"א החומר שיושב בין השטיחון (כמו שאני שמתי) לפלטה.. ומבודד בין הפלטה למגבר.

לגבי הכבל + שעובר מאחורי לוח השעונים, לא מתכוון לגעת שם. ראיתי שאצלך העבירו את הכבל דרך הקופסה השחורה שאמורה להיות אטומה, אתה יכול לאשר זאת?

 

galnaim, המקום שאני מנסה לחסוך הוא מהצד השני של הסאב, שם אני דוחף ארגז כלים, משולש אזהרה וכו'

ככה הדברים הפחות שמישים יושבים רחוק ולדברים היותר שמישים (למשל צידנית או קניות מהסופר) יש יותר מקום ומרחב בתא המטען, בכל מקרה מדובר פה בהעדפה אישית שלי :) תודה על העצה.

 

שבוע מוצלח לכולם.

 

בכיף,ברגע שזה מתוך העדפה אישית שלך .. אין פה מקום לויכוח בכלל אתה בעל האוטו!

אבל רק שתדע שאני בא מכוונה טובה לעצה טובה לא לבאס אותך 8)

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

פורסם

מה אתה אומר על המורל? היה שווה את הכסף?

כי אצלי רנו מגאן גם 5.25 ואני מתלבט אם לחתוך פלסטיק ל6.5 או להישאר עם הקטנים.

Hu: Stock HU+Grom mst4 Comp: Hertz Hsk165XL Amp: TRU S44 Mono: JBL BP1200.1 Sub: Hertz HX300+Hertz HX300

פורסם

Unrated,

אני מאוד נהנה מהם, אפילו שלא שמעתי אותם לפני והלכתי לפי המלצות החברה כאן בפורום..

אבל לעומת זאת לא שמעתי אחרים באותה רמה, מה שיש לי להשוואה זה הרמקולים הקודמים שהיו ברכב מקדימה (4" 20W של פיוניר)

אני אישית לא אוהב לעשות שינויים והייתי מעדיף להשאר עם 5.25 אצלי שומעים בדיוק כמו שרציתי.

 

AVE, תודה רבה עזרת לי מאוד. שוב כנראה שאין לי מנוס אלא לקדוח חור קטן בקופסה השחורה שאמורה להיות אטומה.

יש למישהו רעיון או עצה איך להעביר (לקדוח כנראה) כבל בתיבת פלסטיק ולהשאיר אותה אטומה ככל האפשר?

 

תודה מראש ויום טוב,

שחר.


×
×
  • תוכן חדש...