Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4346 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 116
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
השרשור לא התעדכן הרבה זמן, והגיע הזמן.

בשבוע שעבר ביקרנו באזור השרון ומכיוון שהרכב היה מלוכלך (לא שלי כמובן ) הוחלט לחפש שטיפה קרובה.

השטיפה שנבחרה:

אמריקן סטייל

התעשייה 13

א.ת. רעננה מול קניון רננים.

 

המנהרה היא מנהרת ג'ילדות (ללא מברשות כלל).

השטיפה עולה 50 ש"ח (לרכב פרטי) כולל ניקוי פנימי וחיצוני ללא תוספת מחיר ניקוי ג'נטים, וקס חם.

ניתן להוסיף (ללא תשלום) סיליקון מיוחד לצמיגים וחומר מבריק לדשבורד.

המקום מציע בנוסף גם שירותי דיטיילינג חיצוני ופנימי ייחודיים.

במקום קיים חדר המתנה, וחנות גדולה לאביזרי רכב.

 

יצאנו מרוצים.

:-P

 

 

 

 

ל'

 

מצטרף להמלצה

פורסם
איזה עצלנים, שתפו את המכוניות בבית.

 

בשטיפה שוטפים את האוטו חפיף כאילו זה רק עוד סתם אוטו להעביר, כשאתם שותפים לבד, נכון לוקח זמן אבל לפחות מנקים אותה מכל הלב בלי לוותר על הפרטים והנקודות הקטנות!

 

את הסמארט שלי אני מנקה כל שישי (אלא אם כן באמצע שבוע היא מלוכלכת) מבפנים ומבחוץ - מכל הלב!

 

אוטו קטן אבל לוקח לי את השעתיים וחצי שלי כי אני מנקה אותה הכי יסודי שיש עם חומר לכל דבר חחח...

 

בחיים אני לא יכניס אותה למכונה :?

 

שחכת כמה דברים.

 

רוב האנשים ביום יום מאוד עסוקים בעבודה, בקושי יש להם זמן לקחת את הרכב לשטיפה, וכשיש להם כזה הם מעדיפים לנוח קצת מהיום הקשה שעבר עליהם.

 

אני אוהב מאוד לשטוף את האוטו לבד, אבל לצערי עקב לוז צפוף זה לא תמיד מתאפשר...

 

לא כל אחד יכול לשטוף את הרכב בבית כי לא לכל אחד יש חצר. לדוגמא אם אתה גר ברוטשילד בתל אביב, איך בדיוק תשטוף לבד?

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מחפש המלצות לשטיפת רכב איכותית באיזור תל אביב והסביבה

ומה עדיף, שטיפה ידנית או חצי אוטומטית במנהרה עם ג'ילדות שבה רק הניגוב הסופי הוא ידני ?

פורסם

שטיפה עצמית עם ספוג, ג'ילדה ושני דליים - 10 דקות עבודה ועוד כמה דקות לניקוי חלונות.

פעם ב-2-3 חודשים וקס מהיר (נוזלי של Turtle) - עוד 15 דקות עבודה. אם יש עזרה מהילדים - מצטמצם בכמה דקות.

ולהכשרה לפסח - פז יזרעאליה (חיפה) - תמורת 20 ש"ח ניקוי פנים בשירות עצמי (מכשיר לניקוי שטיחים ו-5 דקות שואב אבק יעיל מאוד), ניקוי חוץ במטאטא ובהמשך מעבר במנהרת שטיפה. הבעיה היחידה - לאור המחיר והמיקום המרכזי צריך להביא בחשבון המתנה די ארוכה בתור.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

יש את סופר וואש בקריית אונו בתחנת דלק פז בלוי אשכול שם יש שטיפה ב50 שקל שטיפה קטלנית ביותר והם הרכיבו מכונת ג'ילדות חדשה כך שאין מה לדאוג משריטות שם חוץ מזה ראיתי שמישהו דיבר על מנויים יש שם 16 שטיפות ב600 שקל תעשו חישוב לבד כמה יוצאת פר שטיפה...

פורסם

שטיפת המרכז.

בכניסה הצפונית לשפרעם.

הייתי שם שבוע שעבר, והרכב יצא מבריק לגמרי. ה'נטים איבדו את כל הלכלוך שלא הצלחתי להוריד בשטיפות בבית והתחילו להבריק כמו חדשים:lol:

בחור אחד עובר עם לחץ אוויר ושואב בתוך האוטו ומנקה אותו, אחרי הרכב עובר לפינוק בסבון ובלחץ קיטור של מים חמים.

ואחרי זה ייבוש יסודי ומריחת חומרים מבריקים למי שרוצה, ללא תוספת מחיר.

וכל התענוג עולה 40 ש"ח.

אפילו יש במקום, בית קפה עם נרגילות. :)

שונא גזענים !.

פורסם

איזה שרשור מעולה. תודה לכל מי ששיתף.

אני נמנה על אנשי האסכולה הישנה, שאוהבים לשרוף את ימי שישי על ניקיון יסודי של הרכב :-D

אבל נראה לי שאני אקפוץ למקום הזה באזור התעשייה ברעננה, לנסות פעם אחת איך זה שמישהו אחר מנקה לך את האוטו...

Hyundai Kona 2023 1.6T

 

I did not lose my mind, it was mine to give away

פורסם

יש שטיפה ביציאה מנתניה לפני תחנת דלק "עוז" של פז.

 

בכל פעם שאני שם אני מתמוגג מאיך שהרכב יוצא.

 

יש כמה תחנות, בכל תחנה מסתערים מספר עובדים על הרכב , אני בוחר שטיפה ידנית בתוספת 10 ש"ח (אפשר גם עם מטאטא:evil:), במהלך הניגוב משתמשים בכמה וכמה סמרטוטים שונים על פי מה שמנגבים ובחומרים ניקוי. החלונות מנוגבים מבפנים ובחוץ,

גם הג'נטים עוברים עליהם .

 

בקיצור משהו כמו 50 או 55 ש"ח והרכב ליגה.

 

אני לא נמצא שם הרבה, בערך פעם בכמה חודשים כדי לעשות יישור קו.

 

אני רוצה לחדד את השאלה : יש מקומות שאתם מכירים שפתוחים בערב? נניח עד 20:00-21:00 ?

 

בקשר ללרחוץ בבית-ללא ספק זה הכי טוב : כל השנים רחצתי בבית ,אבל כעת עברתי לבניין עם חניון תת קרקעי שאין באיזור שלו מקום בו אפשר להעמיד את הרכב לרחיצה ופשוט אין לי ברירה.

 

 

תמונות למזכרת מהביקור האחרון שלי שם , אם רק הייתם יודעים איך הרכב נראה עכשיו אחרי 70 ק"מ בכביש החוף בגשם שוטף... :)

26112010115.jpg

26112010117 - Copy.jpg

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

שטיפת דאלי בסגולה פ"ת- בצמוד להיפר צמיג, שטיפה ידנית עם כפפה, חיצוני + פנימי 40 שח

 

חסר רק שילקקו לכם את הרכבים.

 

פינת המתנה נוחה מאוד. וסביח טעים בחנות מלפני :)

פורסם
אני שוטף בכניסה לזמר 30 שח פנים חוץ ליגה

 

אם מדובר על השטיפה שממוקמת לפני הכניסה לזמר מימין לכביש לפני העיקול מכיוון ניצני עוז (הסבר מסובך אבל זה בדיוק המיקום)

 

זו השטיפה הכי טובה והכי מקצועית שנתקלתי בה, אני מאוד מאוד מאוד פדנט בנוגע לניקיון הרכב שלי ובשלב מסויים הרגשתי כמו שוטף חובבן לעומתם,

מומלץ בחום

כמו שאמרו לפניי 30 ש"ח פנים+חוץ, אין מתחרים.

 

יקיר.

MX-5 NC


×
×
  • תוכן חדש...