Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4346 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש עדיין מקומות שספקים שטיפה ידנית?

 

בחניון הכיכר (רח׳ לוריא, ת״א) השטיפה ידנית.

 

אני לא איסטניס, לכן לא אעיד על איכות השטיפה, אבל אציין שתחנת הדלק הצמודה היא בן המקומות הזולים ביותר לתדלק 95 בגוש־דן.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 116
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

"רחיצה בעמק" במתחם המועצה האזורית מגידו:

 

שטיפה חיצונית במכונה (שלא עושה שריטות): 20 ש"ח.

שטיפה חיצונית במכונה + שטיפה פנימית (כולל דשבורד, חלונות, ג'אנטים ועיץ ריח): 45 ש"ח.

 

אלו המחירים שלקחו לי בחודשים האחרונים, אך מצד שני יכול להיות שהמחיר עלה. טל' של המקום: 04-9590080 (אין לי שום קשר משפחתי וכ' לבעל המקום, אני סתם עוד לקוח).

פורסם
מעלה את הדיון מהקבר,

מישהו מכיר מקום בחיפה שמבצע שטיפות ידניות איכותיות?

 

לצערי חפרתי את האיזור ולא מצאתי שום מקום שעושה שטיפה ידנית אמיתית. כלומר גם אלה שמצהירים על שטיפה "ידנית", עושים את שלב הסבון עם מטאטא :/

אני פשוט משאיר את הרכב שלי מאובק, ומידי פעם כשיש לי זמן וכוח אני שוטף אותו בעצמי. עם כל מוצרי מגייבר המגניבים שלי :p

פורסם

חולק עליך.. אני שוטף בחיפה במקום שעושה שטיפה ידנית בלי מטאטא בשום שלב.

המלצתי עליו כבר בשרשור הזה, עשה חיפוש.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

מצטרף להמצלה על "עלוש" בחיפה.

בנוסף לכך יש עוד 2 שאני יכול להמליץ עליהם :

1. "כתום" בתחנת הדלק של "דלק" (בין צומת אתא לבין טיב טעם).

2. לא מכיר את שם המקום, הוא נמצא ברח' פל-ים בעיר התחתית (בצד של מסעדת "אנגוס", 50 מטר אחרי המסעדה עם כיוון התנועה מצד ימין - מוסך ב.מ.וו לשעבר מי שמכיר). אנסה לברר כתובת ו\או שם ואעדכן בהמשך.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
מעלה את הדיון מהקבר,

מישהו מכיר מקום בחיפה שמבצע שטיפות ידניות איכותיות?

"זה קבר זה?"

כנראה שטרם נתקלת בשרשורים שהוקפצו לאחר מספר שנים...

:lol:

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

* עדכון : בדקתי את שם המקום השני עליו המלצתי :

שטיפת רכב כיכר פריז (הכתובת היא "המגינים" 9).

 

נהגת שודים,

אני חושב שזה שרשור בעל ערך וראוי שיתעדכן מעת לעת.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

אנשים פה קוראים לעצמם חובבי נהיגה ספורטיבית ואף אחד לא הזכיר את השטיפה של הבדואים בערד :twisted:

40 ש"ח פנימית+ חיצונית ואני הייתי מאוד מרוצה בפעם האחרונה :)

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

איזה כיף לקרוא על חלק מהשטיפות האיכותיות בשרשור הזה.. :-D

פחות כיף שזה רחוק ממני. :cry:

 

המלצות לשטיפות כמו אלו שהמליצו אייל ונהגת שודים, בחולון / בת-ים / ראשל"צ?

פורסם

המלצתי על שטיפה מצויינת, די משקיעים אך בעיה קטנה, יש שמה הרבה לחץ בימי חמישי שישי.

באשדוד, בקניון לב אשדוד בחניה למטה.

50 ש'ח בפנים בחוץ.

פורסם

אתם מוזמנים להגיע לשטיפה שלנו, ממוקמת במושב מצליח ליד רמלה,

ניקיון ושטיפת פנים וחוץ שזה אומר: פנים: ניקוי האוטו עם גי'לדות מהאבק וכו' ואז הברקה עם שמן איכותי לדשבורד וכמו כן ניקיון החלונות, שאיבה, שטיפת השטיחים וכל מה שתבקשו,

 

מבחוץ: שטיפה בקיטור(לחץ מים) עם סבון מיוחד למכוניות ,הניקיון מתבצע בעזרת מטליות מיוחדות לשטיפת הרכב ולא מטאטים וכו', כמו כן גם הג'אנטים עוברים ניקיון יסודי(מחלה שלנו.) וכו'.

 

אתם מוזמנים להתרשם מהתמונות בפייסבוק:

 

http://www.facebook.com/#!/pages/%D7%A9%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%AA-%D7%94%D7%9E%D7%95%D7%A9%D7%91/111831772195493

 

מצויין בדף שלנו גם את מספר הפלאפון ותיאור על העסק, תבואו בהמוניכם!

פורסם

אזור תעשיה רעננה, בחניה של הקאנטרי.

כן נראה ישן ולא איכותי, אבל אין סריטות, והרכב יוצא נקי.

מחיר? מתדלקים בתחנת יעד הצמודה ב30 ליטר ושתיפה חיצונית חינם.

בכל מקרה זה רק לרכב של העבודה.

 

שלי? רק ידנית על ידי 8)

פורסם

קבלו אתגר-חבר רוצה לדעת איפה הוא יכול למצוא רחיצה המכבדת שטיפומט בימי שבת והאם יש רחיצה הפתוחה בלילה באמצע השבוע המכבדת שטיפומט.

 

אזור המרכז

 

תודה

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?


×
×
  • תוכן חדש...