Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4344 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תחנת דלק "דלק" בעכו (באזור תעשיה), בתידלוק במקום שטיפה חיצונית ידנית ב8 ש"ח (מה ששמעתם!) ופנימית ב35.

לפחות כך היו המחירים לפני שנה וחצי.

  • תגובות 116
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
יש עדיין מקומות שספקים שטיפה ידנית?

 

אני משערת שכל מקום יבצע שטיפה ידנית עבור סכום מסויים, ובתאום מראש בלבד.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
אני משערת שכל מקום יבצע שטיפה ידנית עבור סכום מסויים, ובתאום מראש בלבד.

 

 

 

 

ל'

 

שאת אומרת שטיפה ידנית,למה את מתכוונת?

בשטיפה שאני משתמש בה לעיתים רחוקות מאוד(מפני שאני מנקה בעצמי),הם שואבים את כל האוטו,אח"כ באים עם צינור לחץ ומרטיבים את האוטו,אח"כ עושים את כל האוטו ידני בשמפו לרכב,מורידים את השמפו בעזרת צינור לחץ.

אח"כ ניקוי פנימי עם סמרטוטים,הכוללים ספרי שטיחים לשטיחים וקצת למושבים,סקאי בדשבורד ועוד כמה מקומות שדורשים זאת וזהו.

זה לא נחשב ידני?

פורסם

כוונתי לשטיפה שבה עובד המקום מנקה את הרכב, ללא כל מגע עם המכונת שטיפה, ולא עם מטאטא כדי להסיר את הלכלוך אלא עם ספוגים המיועדים לכך, כמו שכל אחד אשר מנקה את רכבו בבית בצורה ידנית מכיר.

מה שתארת זו שטיפה ידנית.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אז ב"קניון הפסגה" יש שטיפה ידנית ב-35 ש"ח.

את האמת המקום מאוד מומלץ,תחילה שטפתי את "שטיפת השלום" באופן קבוע,אך שעברתי לשטיפה ב"קניון הפסגה" ההבדלים היו מורגשים מאוד.

ניקוי פנים הרכב מעל ומעבר למה ששטיפה צריכה לספק.

משתמשים בחומר מיוחד לניקוי טאסות.

משפשפים חזק יותר את האוטו.

נותנים מתנה ריחן למראה(משהו מכובד יחסית,לא הזבל).

גם אחלה שירות ויחס.

מומלץ לתושבי הפסגה.

אני לא זוכר אם עדיין יש את המבצע של הוואקס(בתוספת של 5 ש"ח),אל תצפו לואקס איכותי,הם עושים את זה בחפיף אבל האוטו עדיין מקבל וואקס ושומר על הצבע.

פורסם
פנצ'ריית עלוש - רח' יפו (לא זוכר את הכתובת במדויק), חיפה.

שטיפה פנימית+חיצונית (ידנית) - 50 ש"ח (עד לפני חודש היה 40 ש"ח, אבל עדיין שווה ומומלץ בחום).

 

 

+1

 

נראה לי ראיתי אותך שם אתמול!

פורסם

אלי, הכיטוב שטיפה ידנית - אבל היא לא חינמית.

 

שטיפה במכונה - רק בצ'מפיון... בחינם :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
יש עדיין מקומות שספקים שטיפה ידנית?

 

יש שטיפה ידנית בחניון של קניון רעננה ועוד אחת במרכז המסחרי בתל ברוך.

emotion of motion

פורסם

הכי טוב זה שטיפה חיצונית חינם בכל תחנת דלק שאחפוצ :)

ולפי הצורך פנימי באמצעות שואב אבק ב-5 שח בכל תחנה מזדמנת שמחזיקה כזה :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
אלי, הכיטוב שטיפה ידנית - אבל היא לא חינמית.

 

שטיפה במכונה - רק בצ'מפיון... בחינם :wink:

 

טוב, חינמית היא לא, אבל כמה כבר עולה שמפו לרכב (שמספיק לכמה שטיפות טובות) ודלי מים פעם בשבוע...

פורסם

שלום לכולם.

שטיפת מכוניות ב תל-אביב שלמה 37 פינת אליפלד שטיפה נקראת מא-פרא פוינת שטיפה חיצונית פנימית עולה 50 שח כולל ניקוי גנטים יסודי,הורידו לי את כל הזבל שהיצתבר עם השנים על הגלגלים,האוטו יצא פצצה,רק פינת הישיבה שלהם זבל.

החברה עושים עבודה חבל על הזמן ממליץ בחום, מעוד מקצועים הם משתמשים בחומר שמחסה את האוטו כמו שלג ו לא משפשפים את האוטו הם אומרים שזה חומר מיוחד שלא צריך לשפשף את האוטו כי שיפשוף גורם לשריטות על הצבע,בקיצור חבייה חייבים לראות את זה לא ראיתי דברים כאלה.

פורסם

בראשון לציון ישנם שתי מקומות שאני ממליץ עליהם לגבי שטיפה ידנית..

1. במערב בקניון "הבאר" בחניון, ישנם שני חבר'ה נחמדים ששוטפים ידנית כבר כמה שנים.. שטיפה מעולה! החיסרון הוא שזה לוקח להם משהו כמו שעה, ואין בינתיים מה לעשות בקניון הקטן הזה :)

2. בפינת רח' רוז'נסקי, יש את "שטיפת הזהב". כנ"ל,שטיפה ידנית מושקעת.

No need for 3way active stereo system.. Driving an Alfa Romeo

:scatter:

When you're crawling along at 15kmh in the morning rush hour somewhere to put you frappacappalattechino would be useful


×
×
  • תוכן חדש...