שלום לכולם.
שטיפת מכוניות ב תל-אביב שלמה 37 פינת אליפלד שטיפה נקראת מא-פרא פוינת שטיפה חיצונית פנימית עולה 50 שח כולל ניקוי גנטים יסודי,הורידו לי את כל הזבל שהיצתבר עם השנים על הגלגלים,האוטו יצא פצצה,רק פינת הישיבה שלהם זבל.
החברה עושים עבודה חבל על הזמן ממליץ בחום, מעוד מקצועים הם משתמשים בחומר שמחסה את האוטו כמו שלג ו לא משפשפים את האוטו הם אומרים שזה חומר מיוחד שלא צריך לשפשף את האוטו כי שיפשוף גורם לשריטות על הצבע,בקיצור חבייה חייבים לראות את זה לא ראיתי דברים כאלה.