Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מהם ההבדלים בין גרסאות SN, SL, SR, ST של פג'ו 306?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5995 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מצליח למצוא..

וחוץ מזה, האם מישהו יכול להפנות אותי - איפה אני יכול להוריד את הספר של הרכב?

קניתי אותו, אבל לא היה להם את הספר..

 

תודה.

פורסם

מצאתי ב- wiki

Trim levels were XN, XL, XR, XT and XS; XN being the most basic, and XT the highest specification. The XR and XT were available in 5-door only, with the XN and XL available in 3-door too. The D-Turbo and XSi were available in both 3- and 5-door, the XS and S16 only available in 3-door. There were no longer "X/G" designations ("X" indicating a 3-door, "G" indicating a 5-door). x A diesel model could be identified with the addition of "d" after the spec level, and a turbodiesel with the addition of "dt". There were special edition versions too, badged "Alpine" from 1994. (3-door only).

 

 

חפש אולי בפורום PSI יש פרטים

פורסם
לא מצליח למצוא..

וחוץ מזה, האם מישהו יכול להפנות אותי - איפה אני יכול להוריד את הספר של הרכב?

קניתי אותו, אבל לא היה להם את הספר..

 

תודה.

 

היי!

יש לי ספר רכב של 306 שנת 2001, אין לי שימוש בו, אם אתה רוצה להגיע לקחת - אתה מוזמן.

צור איתי קשר בה"פ.

איוון.

LEON אדומה

GOLF כחולה

×
×
  • תוכן חדש...