Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למיטב זכרוני ההנחה המדוברת של דור אלון היא כנגד "מחיר מחירון" המתפרסם אחת לחודש.

בכ"א מדובר בהנחה משמעותית לעומת התדלוק בתחנות רגילות.

 

אבי.

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני עם כרטיס תדלוק של דור-אלון .

המחיר בתחנה 7.50 ל 98 . . אה מה מה . .מחיר מחירון 8.00 . לכן אני מקבל ב 7.05 . לא כזה להיט אבל לפחות אין דמיי מנוי .

בכל מקרה זה 95 אג' הנחה שהופכים ל 45 אגורות דה פקטו .

סביר .

פורסם

7.00 ש"ח ל98 בדור אלון, ליד הגראנד קניון (חיפה, כרמל). יותר זול מזה לא מצאתי בארץ. ממלא שם כבר זמן רב.

Non dimentico mai una faccia, ma nel vostro caso faro' un'eccezione

פורסם

98 6.48 הכי זול בארץ, ליד הכיכר בחולון.

הרבה אנשים מהפורום מתדלקים שם.

עכשיו יגידו שמהול במים שם, הדלק נבדק שם.

פורסם
7.00 ש"ח ל98 בדור אלון, ליד הגראנד קניון (חיפה, כרמל). יותר זול מזה לא מצאתי בארץ. ממלא שם כבר זמן רב.

 

טוב לדעת שאני לא היחיד שמתדלק שם 98 :lol:

מקווה שהתחלופה שם של ה-98 מספקת, אין לי ממש דרכים לבדוק.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
מצטער שאני נדחף אבל מה ההבדל בין 95 ל 98?

 

והאם אפשר ורצוי לתדלק איתו בכל מכונית או רק במכוניות מסויימות?

 

98 זה בעצם 95 עם תוסף.

הדבר משמעותי בעיקר במכוניות בעלות יחס דחיסה גבוהה (בד"כ מעל 1:10).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
7.00 ש"ח ל98 בדור אלון, ליד הגראנד קניון (חיפה, כרמל). יותר זול מזה לא מצאתי בארץ. ממלא שם כבר זמן רב.

 

שימו לב, הדלק בתחנה הנ"ל מהול\איכות ירודה\לא 98. חבר רכש רכב אשר צורך 98 בהגדרה, לא בתור המלצה. במקרה שהדלק ירוד, שלא כמו שברכב רגיל שיחסיר (אולי) מספר מועט של כוחות סוס ויצלצל (אולי), מחשב הרכב מתריע מעביר את הרכב למצב "צליעה". הרכב החדש תודלק 4 פעמים סך הכל, 3 וחצי בתחנה הנ"ל וחצי מיכל בתחנת "תפוז" בצ'קפוסט בחיפה. המשפט "אין מתנות חינם", הוכיח עצמו בפעם ה10000. מחשב הרכב התריע "בדוק מנוע, גש מיד למוסך". הרכב גימגם, לא הניע, נשמע כמו טרקטור וטיקטק. הדיאגנוזה- misfire ברוב הצילינדרים מדי פעם. על פי המוסך- הרכב חדש לכן זה חייב להיות הדלק. בנוסף, זה קרה כל פעם בצילינדר אינדיוידואלי שונה, גם מעלה את החשש לכך. הדלק נשאב, מולא דלק במחיר נורמלי והרכב מתחיל להתאושש.

 

עוד בעניני 98, על פי שמועה (אמינה, לא מניסיוני), ספק הדלקים של פז (כנראה באזור המרכז) טוען שהוא ממלא מאותה מיכלית ל"בור" ה95 וה98. ההמלצה של אותו מוסך- עדיף לתדלק דלק "99" של סונול, ולקוות לטוב. בכל זאת, ישראל.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

סליחה אם אני מקפיץ שירשור קצת "עתיק", אבל היה נראה לי שעדיף פה, מאשר לפוח שירשור חדש על זה.

הערב קיבלתי הצעה:

"עשה אצלי כרטיס תדלוק, ללא שום תשלום, לדלק 98, כשמחיר המקורי 8.12 ואתה מקבל אותו ב- 7 שקלים לליטר

(עיגלתי מ- 7.01).

בנוסף, הכרטיס מתאים לכל התחנות בארץ, מהחברה שלי, ואתה תקבל לקוח מועדף, בתחנה הספציפית שלי.

אם וכשתהיה בעיר אחרת, ותעביר את הכריס שברשותך, המתדלק יתן לך מחיר, של התחנת דלק שלי."

הקשיתי ואמרתי לבחור, רגע ואם אני מוצא תחנת דלק יותר זולה משלך עם או בלי קשר לכרטיס?

אז הוא פשוט ענה "אז תתדלק שם, אתה לא חייב לי כלום, פשוט אצלי, אתה תקבל הנחה של שקל פלוס"

אגב, התחנה המדובר היא דור אלון.

מה דעתכם על הדבר הזה? כך זה פועל שם? בלי קונצים? בלי שום עוקצים? בלי שום דלקנים שצריך להרכיב ברכב?

והכי חשוב: 7.01 לליטר, נחשב סכום פנטסטי ל- 98? או שכבר היו מקומות זולים יותר?

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

אייל אז בוא, תחכים אותי, כי הבנתי ש- 98 זה הדה בסט שבדבסט מבחינת הדלקים.

אם כבר דלק מעולה (נשמור בכל זאת על פרופורציות) והמחיר טוב, ישנה סיבה למה לא לתדלק ב- 98?

מה יש ב- 98 שאין ב- 95? או להיפך, מה בסדר ב- 95 שב-98 אין?

בוא תגיד לי אתה, מה ההבדלים הכל ך מהותיים (אם יש) בין הדלקים?

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

נו ו?

תפרשן לי בעברית.

האוטו נוסע מהר יותר? (יודע שלא) רעש המנוע נקי יותר? (אולי, לא יודע)

מה ההבדל המשמעותי כל כך?

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים


×
×
  • תוכן חדש...