Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5809 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לפני קניה של רכב שהוסב לטורבו, אז כן אני חייב 98.

 

ביררתי לגבי כרטיס הספידומט בדור אלון באשקלון.

 

אמרו לי שקיימת הנחה של 70 אג' לליטר 98 אבל בתנאי שאני צרכן גדול (מעל 1500 שקל בחודש) וזה לא יקרה.

 

יש למישהו הצעה?

 

תתקשר לשירות לקוחות שלהם דרך האינטרנט, אני עשיתי את הכרטיס שלי מבלי להגיע בכלל לתחנת דלק.

 

אז מה שאני מבין בעצם זה שמאז שאני מחזיק קליאו ספורט ומתדלק 98, אני זורק כספים ויש הנחה?

שמתי לב אגב שדור אלון הכי זולים ב98, 7.64 הכי זול שראיתי... קיצר אתם מציעים לגשת לאחת התחנות ולבקש כרטיס שלהם ? זה תקף לכל תחנות הרשת או התחנה המסויימת בה מילאתי טפסים?

 

גם אני זרקתי כסף במשך שנתיים.

ההנחה היא ממחיר המחירון של החברה שבד"כ גבוה יותר ממה שאתה רואה בתחנות, בכל זאת זה יוצא משתלם.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הנה הטופס

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

בוא לקרית גת אני אישית יתדלק אותך ב10 %הנחה שזה יוצא כמו 95

עוד יבוא היום וגם לי יהיה Ford Mustang 67'

חסר לי רק כסף זמן מקום כלים וידע.

פורסם

10% זה 70 אגורות בערך , רוב החברה פה מדברים על הנחה של שקל.

ובלי להגיע לקרית גת :)

 

620 - הסטנדרט שאני שמעתי מכל מקום עד עכשיו - 35 אגורות הנחה ל95 , שקל ל98

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

מאיפה הבאתם את המחירי רצפה האלה? אני מתדלק בדור אלון בכביש 4 בצומת בני דרור

 

בתעריף של 7.99 ש"ח לליטר עם כרטיס ספידומט(במזומן 7.84 ש"ח) שמקנה שקל הנחה לאוקטן 98,

 

וגם כל שאר התחנות של דור אלון באיזור עם אותם מחירים..

 

מישהו מכיר אולי תחנה של דור אלון זולה יותר באיזור נתניה?

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

פורסם

גש אל המנהל תחנה ותבקש ממנו הנחה על כרטיס תדלוק.

אם הוא לא מסכים - גש למנהל תחנה הבא.

 

אף אחד מהם לא מפרסם את ההנחות האלו , אבל אם תיגש להוציא כרטיס תדלוק - כולם נותנים אותם.

8 ש"ח זה שוד לאור יום.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
תחנת שערי חולון של סונול מוכרים 98 ב6.57 - בלי כרטיס בלי כלום!

 

מתדלק שם כבר הרבה חודשים ואין שום בעיות (קליאו ספורט).

ראיתי שם גם אימפרזות מתדלקות 98 מדי פעם.

ככה שכנראה הדלק תקין.

לא צריך כרטיס ולא צריך כלום. רק לתדלק בשירות עצמי (ההנחה רק בשירות עצמי), זה הכל.

 

יש גם את ש.י.א. אנרגיה ברח' לזרוב בראשל"צ אבל שם יש יותר סימני שאלה לגבי איכות הדלק.

 

אגב, ה"שקל הנחה" וכו' זה אבסורד, כי אין פיקוח על 98 וכל חברת דלק יכולה לקבוע איזה מחיר מחירון שבא לה. בדיוק כמו עם הסולר שמחיר ה"מחירון הוא איזה 12 שקל לליטר אבל המחיר הריאלי הוא פחות מחצי מזה.

 

הכי טוב אם אפשר להגיע להסדר של "98 במחיר 95".

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

למה צריך בכלל לגשת למנהל התחנה?

אני מתדלק 98 עם כרטיס תדלוק שהוצאתי דרך שירות הלקוחות של "דור-אלון". בלי להתחנן למנהל תחנה ובלי דמי מנוי.

פשוט מתקשרים אליהם, מבקשים טפסים לכרטיס תדלוק, מחתימים את כל מה שצריך בבנק

והחיוב יורד בסוף כל חודש דרך הוראת קבע עם הנחה של 90 אג' לכל ליטר שקנית.

גם מקבלים בדואר פירוט מדוייק על איפה תדלקת, כמה ליטר, כמה עולה ליטר וכמה הנחה קיבלת, כמה ק"מ לליטר עשית וכו'.

פורסם

לא צריך "להתחנן" ולא כלום - הם רוצים אותך בתור לקוח.

גם אין דמי מנוי.

וגם החברת דלק מוציאה לך מן הסתם חשבונית בדואר.

פשוט עם שקל הנחה.

 

זה פשוט הנוהל של חברת דלק וזה מה שקרוב אלי לבית.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

×
×
  • תוכן חדש...