Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5809 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם בבינתחומי ;-)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

גם אני הצטרפתי לא מכבר לספידומט של דור-אלון. אתמול יצא לי לתדלק בפעם הראשונה באמצעות הכרטיס וראיתי שחוייבית מחיר מלא על 98. כמובן ששאלתי את המתדלק לפשר הדבר, והוא אמר לי שכנראה ההנחה מתקבלת בסוף כל חודש ולא בתדלוק עצמו.

 

מנויי ספידומט המתדלקים 98, אצלכם ההנחה מתקבלת בחשבונית החודשית או במעמד התדלוק עצמו?

פורסם

כמובן שזה יהיה במועד החיוב בסוף החודש.. ככה יהיה לך יותר קשה לעקוב אחרי זה :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

לי אישית יש שני כרטיסי תדלוק, אחד של דור אלון שהוצאתי מלפני כשנה שמקנה לי שקל הנחה ממחיר מחירון של ליטר 98.

וכרטיס נוסף שתקף רק לתחנה ספציפית שמאוד קרובה לי לבית של שקל הנחה אבל הכרטיס תקף אך ורק בתחנה הספציפית.

 

בנוגע לשקל הנחה של דור אלון, קראתי כאן קצת שהם הורידו את גובה ההנחה ל90 אגורות, בכל אופן תשימו לב היטב שמדובר בהנחה ממחיר המחירון בלבד. כלומר לא מהמחיר שרשום על המשאווה, לא מהמחיר שכתוב בכניסה לתחנת הדלק ולמעשה לא תמצאו את המחיר בשום רדיוס של 10 קילומטרים מתחנת הדלק.

 

מחיר המחירון זה מחיר מלא שנקבע אחת לחודש בדור אלון, עדיין עם השקל הנחה מדובר בהפרש משמעותי מאוד מהתשלום בתחנות כעובר אורח, אבל תשימו לב היטב לזה שאם בתחנה של דור אלון יהיה רשום שמחיר ליטר הוא נניח 7 ש"ח לליטר, בסוף החודש לא תחויבו 6 ש"ח לליטר עבור אותו התדלוק אלא ע"פ מחיר המחירון - ליטרים(כפול שקל).

 

אבי.

פורסם

לתדלק כשיש הנחה של שקל ממחיר המחירון זה תענוג אמיתי ותורם מאוד להוזלה בכל תדלוק,

 

מה גם שאפשר לראות בכל רגע נתון את התדלוקים וההנחות בכל תדלוק באינטרנט באתר הבנק הרלוונטי

 

עם סיסמא ושם משתמש כמובן :)

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

פורסם

גיל, אז איפה כן מפורסם ה"מחיר מחירון" הזה ?

בניגוד ל95 שיש מחיר מקסימלי שנקבע ע"י המדינה, ב98 השוק פרוץ והנחה של שקל לליטר כאשר ליטר עולה ב"מחירון" 8 פחות משתלם מהנחה של 70 אגורות בתחנה שהמחיר שלה הוא 7.5 שקל לליטר.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

עדכון לטובת ידידיי לוגמי אוקטן 98.

 

יש בראשון לציון תחנה בשם ש.י.א , בסמוך לקניון הזהב שמוכרת אוקטן 98 ב6.69. [רחוב לזרוב]

 

כבר תדלקתי שם 98 בסביבות ה6-7 פעמים ולדעתי אין שום בעיה עם הדלק.

כשהתחלתי לתדלק שם המחיר היה 7.09 אבל כנראה בשביל למשוך לקוחות המחיר צנח עוד יותר.

לפי מה שחקרתי שם את המתדלקים והעובדים, הרבה באים לשם (בעיקר מאיזור הדרום) לתדלק 98 בגלל המחיר ולכן יש תחלופה גבוהה. (רציתי לוודא שה98 לא יושב שם הרבה זמן במיכלים)

 

בקיצור : אם בא לכם, דעו שיש אופציה לחסוך קצת.

במחיר הזה אנחנו כבר עומדים על 35 אגורות מעל אוקטן 95 בתדלוק עצמי(מחיר ממוצע) שזה נזק פחות גדול לכיס.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

באים מאזור הדרום לתדלק כי זול שם?

 

אפילו מרחובות לראשון לא נראה לי משתלם להגיע בשביל לתדלק שם.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

בשביל כל אחד איזור הדרום זה משהו אחר.

בשבילי למשל ראשון לציון והסביבה זה כבר תחילת איזור הדרום :D

 

כמובן שאני לא לוקח את דבריהם כתורה מסיני, סתם רחרחתי לראות אם זה מקום בלי תחלופה של אוקטן 98 ,

כי לקנות 98 שיושב תקופה ארוכה זה לא משהו שהייתי עושה גם לא בחינם. זה מחטיא את המטרה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אביתר - הסבירו פה מה לעשות לא?

או שתעשה כרטיס תידלוק ארצי של דור אלון , או שתפנה ותדבר ספציפית עם בעלי התחנות על כרטיסי תדלוק בהנחה.

 

אין שום סיבה! בשום מקום לא לשלם לפחות שקל פחות ממחיר המחירון המלא (שזה 8 ומשהו - כלומר - אם אתה משלם מעל 7 - עושקים אותך)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

מחיר המחירון המלא משתנה ממקום למקום לכן במקום לדבר בהנחות, דברו בתעריפים. (מחיר סופי אחרי כל ההנחות)

 

בתחנה שציינתי נותנים כמה אגורות בודדות הנחה ממחיר המחירון המלא, אבל המחירון המלא שלהם הרבה יותר נמוך משאר המקומות !

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...