Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6001 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

מדובר ברכב : ניסאן סאני 93

המצב שלי הוא כזה :

זוג רמקולים אחוריים של פיונר:

פרטים מלאיםPinaLeft1.jpgתכונות עיקריות

הספק- 420W

pixel.gif

טווח תדרים- 25-33,000Hz

pixel.gif

נצילות- 93dB

pixel.gif

כוח נומינלי- 80RMS

pixel.gif

טוויטרים מובנים- 3

pixel.gif

סוג עמעם- Single conex damper

pixel.gif

Woofer material- composite IMPP cone woofer using interlaced aramid fiber

מידות (ס"מ)

16X24

 

20080221_194549.jpg

 

 

ורדיו דיסק שהוא של פיילוט:

תומך MP3 icon_question.gif

תומך MP3

עוצמה (וואט) icon_question.gif

4x40 וואט

 

יציאה למגבר (יציאות) icon_question.gif

1 יציאות

 

כניסת USB

לא כולל

 

תצוגה icon_question.gif

ID3 Tag

 

פאנל icon_question.gif

פאנל נופל , פאנל נשלף

 

עוצמה אפקטיבית (וואט RMS) icon_question.gif

לא זמין

 

עוצמת יציאות למגבר (וולט)

לא זמין

 

כניסת AUX icon_question.gif

ללא כניסת AUX

 

Blue Tooth

לא זמין

14200894c.gif

 

ורמקולים קדמיים מקוריים של הרכב

 

עכשיו אני מבקש המלצה לרדיו דיסק (שמותאם לרמקוליים האחוריים והקדמיים) ורמקוליים קדמיים או קומפוננטים (מה שתמליצו). (אני מבקש מערכת שתהיה כמה שהכי מותאמת בכל מה שיש לי , רדיו דיסק , רמקולים אחוריים וקדמיים ).

בעתיד אני אוסיף סאב ומגבר אבל ביינתים זה יספק אותי לזמן מה .

אשמח להמלצות .

תקציב 1250+- (אפשרות חריגה מוצדקת)

תודה רבה , המשך ערב טוב .

פורסם

אני מנחש שהמורל דוטק אוביישן זה קומפוננט ?

האם יהיה לי ניצול טוב מהרמקוליים האחוריים והקדמיים בעזרת הרדיו דיסק ?

או שצריך לקנות מגבר בשביל ניצול יותר גדול או יותר איכותי , טוב ?

תודה .

פורסם

אין טעם לשים אוביישן אם אין מגבר,מה הסגנון מוסיקה שאתה שומע? האם בעתיד אתה מתכנן לתת לזה הגברה של מגבר?

מה הסגנון מוסיקה שאתה שומע?

פורסם

אני מקשיב לדאנס (שירים עם קצב) וראפ היפ הופ .

כמובן שאני מעדיף לנצל את רוב העוצמה של הרמקולים מאשר לנצל עד כמה שהרדיו דיסק מאפשר

אז אני מתכוון להגביר בעזרת מגבר ובעתיד מתכוון לרכוש סאב.

×
×
  • תוכן חדש...