Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8129 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך עזרה לגבי קניית רכב....

אני מחפש כבר כמה זמן רכב בסכום של עד 30,000 ש"ח , ידני,חסכוני,אמין וכל השאר..

 

עכשיו אני כבר מזמן החלטתי על יפנית, הם עונות על דרישותיי....

אבל הבעייה היא שלא מצאתי שום רכב עם נתונים מתאימים (יפני), חיפשתי דייאטסו שרייד

97, או סוזוקי סוויפט 97, בקיצור אין כלום.(חשוב שיהיה קטן וידני.)

 

עכשיו השאלה היא אם כדאי להתפשר על פיאסטה 98, או שווה להשיך לחפש יפנית... אם אין כזה הבדל גדול ביניהם... למרות שאחר כך יהיה קשה להיפטר מהפיאסטה....

 

מה אתם אומרים לגבי הבלאי,צריכת דלק, מחיר חלקים של הפיאסטה, אם שווה לקחת אותה....?, עדיף לחפש יפנית...?

פורסם

אני נוהג על דייהטסו שרייד 97 גיר ידני ואני יכול להגיד לך שהרכב הזה מאוד מאוד מאוד אמין.צריכת דלק ושמן ממוצעת, תלוי בצורת הנהיגה שלך.

מאיזה איזור אתה?אני ראיתי 2 רכבים כאלה אחד שנת 97 ואחד שנת 98 למכירה.אני מירושלים.אם אתה רוצה שאני אבדוק בשבילך עוד פעם, תגיד

פורסם

קצת רחוק בשבילי ירושלים אחי.... כי אין לי רכב

אבל מצאתי פה בשכונה במקרה שרייד 97...

 

אבל אם תראה משהו מעניין שרייד 97... תודיע לי, תודה אחי.

פורסם
עכשיו אני כבר מזמן החלטתי על יפנית, הם עונות על דרישותיי....

 

אז אני מבין מזה שהדרישות שלך הן "רכב אמין", וזהו, נכון?

 

פיאסטה תהיה טובה יותר מרוב היפניות בסכום הזה, ולא רק בגלל שבמחיר הזה ניתן לקנות פיאסטה חדשה בהרבה מכל שרייד (למשל). אלא פשוט בגלל שזוהי מכונית טובה. תוכל לקנות פיאסטה שנת 98 או אפילו 99 בסכום הזה.

 

הפיאסטה אמינה מאוד, חסכונית, נוחה, ואפילו מהנה לנהיגה. מנוע ה-1.3 בעל ה-60 כ"ס עצל מאוד אבל אמין ביותר. באמת אחלה אוטו.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...