Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6011 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עוד 3 חודשים אני מגיע למדריד ואני מבקש מידע בנוגע להשכרת רכב ישירות משדה התעופה.

חשוב לציין שאני בן 21 ואיני יודע אם יש את האפשרות להשכיר רכבים בגיל כזה,מה המחירים,איזה רכבים ניתן להשכיר.

ואם אפשר לקבל סתם עוד מידע שימושי אני אשמח.

תודה.

פורסם

אם אתה מתכוון להיות במדריד עצמה, אז חבל על הכסף.

גם ההשכרה תהיה יקרה, גם החנייה בתוך העיר יקרה וגם אין שום סיבה שבעולם להיות עם רכב בתוך מדריד (התחבורה הציבורית מצויינת והפקקים פשוט סיוט).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

כאמור, להיכנס לעיר אירופאית גדולה עם רכב זה בד"כ לא רעיון טוב.

 

במידה ואתה בכ"ז חייב רכב צמוד, בדוק את התקנון והמחירים כאן וכאן.

מדובר בחברות מקומיות בהן עלות ההשכרה בד"כ זולה יחסית, ולשתיהן יש סניפים בשדה"ת של מדריד או בקרבתו.

 

בהצלחה.

פורסם

תודה על המידע אבל שכחתם להתייחס לנתון חשוב שאני בן 21 ואני לא יודע אם יש בעיה בעניין הזה או לא.

ברור שאני אעשה בדיקות לפני הטיסה אם הכל אפשרי אבל לפני שאני עושה אותם רציתי סתם קצת מידע אם זה אפשרי ואם יש לי טעם להתחיל לברר הכל.

בנוגע לרכב בתוך מדריד זה נכון אני מצדיק את מה שאתם אומרים שבתוך עיר כמו מדריד אין צורך ברכב אבל אנחנו רוצים כמובן לצאת קצת ממדריד.

פורסם

זה בעיקר תלוי בחברת ההשכרה שתבחר;

אבל היות ואתה מעל לגיל 21 - כנראה שההגבלה העיקרית תהיה למכוניות קטנות/משפחתיות-קומפקטיות ואולי תדרש לתוספת כלשהי מבחינה ביטוחית (שוב, תלוי באיזור חברה תשכיר את הרכב).

 

 

בחברת SIXT אתה יכול להשכיר כמעט כל אוטו החל מגיל 21 ללא הגבלות.

המחיר, כמו תמיד, תלוי במשך ההשכרה (יותר זמן = פחות כסף ליום).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אין בעיה לשכור רכב במדריד ,גם אם אתה בן 21.

מומלץ לבצע את ההזמנה מראש באינטרנט -ההפרש במחיר שווה את המאמץ וכמובן היכולת להשוואת מחירים מיידית.

כמו שנכתב קודם ,בתוך העיר הרכב מיותר.

דבר נוסף שים לב שאם תיקח רכב ליומיים (בתעריף יומי) או רכב לשבוע ,הסכום הסופי יהיה מאד דומה.

יש אנשים שאפילו לקנות רכב צרפתי מגובה ב5 שנות אחריות מפחדים לקנות, ואילו אתה מעז לרכוש רכב Low Cost צרפתי רומני משומש עם K200+ ק"מ . מה שאני רוצה לדעת זה איך לעזעזל אתה קם בבוקר עם ביצים כאלה גדולות ?!

×
×
  • תוכן חדש...