Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6008 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים כמו תמיד שוב אני מתנצל מראש על השאלות שלי,אני חלש מאוד בתחום הטכני .

 

 

אוקי,אז לאחר בדיקה במוסך שולחים אותי מחר לבחור שמתמחה במערכת הזרקה חד נקודתית (זה מה שהסבירו לי),

יש לי בעיה בסחיבה של הרכב וטורים לא יציבים בהילוך N.

 

השאלה שלי היא ,מה התקלות שיכולות להיות,ומה הנזק הכספי ?

המוסכניק אמר לי שאם זאת הגומיה אז זאת לא בעיה בכלל,אבל הוא לא מתעסק בזה לכן שולח אותי למומחה,על איזה גומיה הוא מדבר?

הוא אמר שהוא מחבר אותי למחשב וייתן לי פירוט של הבעיות..

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

פורסם

אני ממליץ לך לפנות למוסך רון שבתל אביב, הוא מומחה לרכבי VAG.

אם בכל זאת אתה רוצה ללכת למכון הזרקה אני ממליץ לך לפנות לחבר הפורום חיים יוד.

קובי

פורסם
אני ממליץ לך לפנות למוסך רון שבתל אביב, הוא מומחה לרכבי VAG.

אם בכל זאת אתה רוצה ללכת למכון הזרקה אני ממליץ לך לפנות לחבר הפורום חיים יוד.

 

 

הלואי ויכולתי לפנות לרון,שמעתי 1001 המלצות עליו,אבל אני גר רחוק מת''א,וזה די בעייתי בשבילי להגיע לשם.

ותודה על ההמלצות,אני אשמח לשמוע תגובות של חיים כאן באשכול

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

פורסם

אני מתייצב אצל רון קבוע פעם ב-10K למרות שאני גר בקריות!

אני חושב שהיחס והמקצועיות שווים את הדרך.

×
×
  • תוכן חדש...