Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6017 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי כל נסיעה של 30 ק"מ +- אני צריך למלא איזה ליטר וחצי מים בראדיטור ....

 

לפי מה שבדקתי אין נזילה ואם אני ממלא בלילה ובודק בבוקר אז המיכל עדין מלא..

 

 

מה יכול להיות הבעיה ??....

 

 

סובארו גרנד לאונה 94

פורסם

אם אין סימני מים בשמן אז ככה"נ נזילה מאחד הצינורות או מסדק ברדיאטור או ממיכל העיבוי.

זה בדיוק מה שיש אצלי (גיליתי סדק ברדיאטור במהלך נסיעה חיפה-ת"א), איבוד מים בלי סימנים ברורים, דרך לבדוק את זה היא כשהרכב חם לפתוח את מכסה המנוע ולראות סימני אדי מים או רטיבות במנוע.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

ראשית יש לאבחן האם הנזילה חיצונית או פנימית.

כדי לבדוק האם הנזילה חיצונית אפשר לבצע טסט לחץ למע' הקירור, גם במצב של חור קטן הדבר יתגלה במהרה.

במצב שאין איבוד חיצוני ייתכן שהאיבוד הוא פנימי (אטם ראש) ואז המשך הטיפול בבעיה מצריך בעל מקצוע.

בכל מיקרה לפני הכל אני ממליץ לבדוק מיכסה רדיאטור ומיכסה מיכל עיבוי (אם יש ברכב) לתקינות, ייתכן ואחד מהם פורק

דרך צינורית שיחרור ואתה בכלל לא רואה.

דבר נוסף ששווה בדיקה הוא חור ביקורת של מש' מי-קירור.

בהצלחה, דודו.

פורסם
בדוק בבקשה את מיכסה הרדיאטור יתכן והאטם לא תקין כך קרה אצלי בפיזו .

ובנוסף לכך, חובה עלייך לבדוק נזילות חיצוניות בלבד, בעזרת שעון לחץי יעודי המורכב במקום מכסה הרדיאטור, ויאבחן ויגלה מידית נזילות במערכת בלחץ בלבד, והמכשיר יכול לבדוק גם את אטימות המכסה.

בשלב זה אין סימן לחדירה פנימית, שלך מי קירור למנוע, שמתגלה מיידית בעזרת עשן לבן בצינור הפליטה, או בשמן ההופך ללבן.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

גם דליפה ממשאבת מים עשויה להיות סיבה להעלמות נוזל קירור מסיבית ללא סימני מים בשמן ובמערכת הפליטה.

בגלל מיקומה הנסתר קשה לאתר את הדליפה.

פורסם

ייתכן ויש סדק קטן ואינו נראה לעין בדוד הפלסטיק של הרדיאטור . במצב כזה רק בלחץ גבוה הרכב מאבד מים ולכן גם קשה מאוד לאתר נזילה כזאת .

 

יש לבצע בדיקה בלחץ למערכת ולרדיאטור עצמו . במידה והנזילה היא באמת מהפלסטיק והרדיאטור תקין , יש אפשרות לבצע החלפת דוד פלסטיק בלבד .

 

נשמח לבצע בדיקה ללא תשלום במכון הרדיאטורים שלנו ברח' אימבר 12 בפתח תקוה ולסייע בפתרון הבעיה .

×
×
  • תוכן חדש...