שלום,
ברצוני לקנות גולף V5.
האוטו הוא שנת 2004 נקי מתאונות (שפשוף קטן בטמבון הקדמי בפינה לא משו רציני)
שילדה נקיה, האוטו ישומש בעיקר לנסיעות בעיר.
המוכר מעוניין ב45 אלף.
רציתי לדעת האם המחיר שווה את הקניה?
והאם האוטו שותה דלק או משו כזה או בקיצרו תגובות על האוטו??.