Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6021 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם!

כרגע יש לי סובארו ג'אסטי, ואני נוסע איתה כל יום 45 ק"מ ללימודים לכל כיוון,היא מאוד אמינה אך לא נוחה למרחק כזה!

אחותי הוציאה רישיון והרכב עובר אליה ואני קונה רכב אחר.

שאלתי כמה אנשים איזה רכב כדאי, אם הדברים שהכי חשובים לי לפי הסדר הם:

1.צריכת דלק

2.אמינות (כללית של דגם ולא לפי מצב ספציפי של רכב מסוים)

3.נוחות (אך אם זה מתנגש בדברים האחרים אני יתפשר על זה)

4.אני מעדיף ידנית

קיבלתי תשובות שונות על כל רכב

התקציב: 12K

המועמדות:

שרייד 1.3 98' - אומרים לי שיש לה בעיות עם ראש מנוע

פיאסטה 98' יוטה או דינמיק - חלקי חילוף יקרים

סיריון 1.0 99' - לא אמינה כמו ה 1.3 שעולה הרבה יותר

פיג'ו 205 1.4 98' - פלסטיקים מתפרקים וכל מיני בעיות קטנות ומטרידות

סקסו 98' 1.4 - בעיות קירור וחשמל

מה שחשבתי עליו הכי הרבה זה שרייד או פיאסטה.

עשיתי הרבה חיפושים בפורום,אך לא מצאתי תשובה לשאלות האלו!

אודה לכם שתעשירו אותי מניסיונכם!

כי אני פוגש הרבה סטיגמות :"יפני אמין" "ארופאי מתקלקל אבל נוח" ברור לי שזה תלוי במצב ספציפי של הרכב,

אך כל רכב וה"מחלות" שלו.

תודה על עזרתכם, וסורי על החפירה העמוקה!

הבעייה שלנו שאנחנו עם לחוץ- יש לזה פתרון פשוט וק ל...תעצמו את העיניים ותספרו עד עשר וכמובן לא באמצע נהיגה! (אין כותב שורות אלו לוקח אחריות בשום צורה על הכתוב מעלה ואפילו לא על עצמו..!!) :roll:

פורסם

ה205 רכב מאוד פשוט וזריז רק שהוא קצת מיושן, עם אתה חפץ ברכב נוח ואמין אל תתעקש שהכל יהיה מושלם כגון פלסטיקה.

למרות שאפשר למצוא אחד שנשמר טוב.

פורסם

תודה על תגובתך!

איך הוא מבחינת אמינות מול הפיאסטה והשרייד?

הבעייה שלנו שאנחנו עם לחוץ- יש לזה פתרון פשוט וק ל...תעצמו את העיניים ותספרו עד עשר וכמובן לא באמצע נהיגה! (אין כותב שורות אלו לוקח אחריות בשום צורה על הכתוב מעלה ואפילו לא על עצמו..!!) :roll:

פורסם

מקפיץ !

 

מישהו יודע איך ה 205 מול הפיאסטה ?

ומה לבדוק?

הבעייה שלנו שאנחנו עם לחוץ- יש לזה פתרון פשוט וק ל...תעצמו את העיניים ותספרו עד עשר וכמובן לא באמצע נהיגה! (אין כותב שורות אלו לוקח אחריות בשום צורה על הכתוב מעלה ואפילו לא על עצמו..!!) :roll:

פורסם

אני הייתי מוסיף לרשימה פונטו דור ראשון.

 

הבעיה עם כל הרכבים האלה היא שהם ישנים והאמינות שלהם תלויה בעיקר באופן הטיפול בהם.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

מבחינת נוחות הייתי ממליץ על הצרפתיות שבחבורה.

מבחינת אמינות כל רכב לגופו, אל תסתמך על המלצות. בתקציב שלך כל אקזמפלר ראוי לבדיקה יסודית משלו.

מבחינת דלק, כולן קטנות וחסכוניות(יחסית).

 

מהרשימה שלך הייתי הולך על סקסו או 205(תוסיף גם את אחותה של הסקסו ה106).

פורסם

תודה לכולם על ההמלצות! :-)

 

החלטתי ללכת על 205 1.4 ידני.

 

ראיתי ביד 2 ,כאלה שדורשים על רכב בינוני מחירון, וכאלו שדורשים 3-4K מעל המחירון, על רכב מאוד שמור

 

לדעתכם כדאי להוסיף 3-4K מעל המחירון, שזה יצא בסביבות 12K על רכב שמור,מאשר לקנות רכב בינוני ב 8K ?

(אני שואל על העיקרון ולא על מקרה ספציפי - כי ברכבים כאלו, זה לא על קילומטרז', אלה על קלאצ' וצמיגים חדשים ונגיד חימום/מזגן

שסידרו-ואם אני מסדר בעצמי, זה יכול להיות יותר יקר)

 

תודה לעוזרים! :mm_yeah:

הבעייה שלנו שאנחנו עם לחוץ- יש לזה פתרון פשוט וק ל...תעצמו את העיניים ותספרו עד עשר וכמובן לא באמצע נהיגה! (אין כותב שורות אלו לוקח אחריות בשום צורה על הכתוב מעלה ואפילו לא על עצמו..!!) :roll:

פורסם

205 נורא מיושנת, פונטו דור ראשון היא מומלצת יותר לדעתי.

תוכל להשיג מודל 00 ברמת גימור גבוהה xtz עם כל החישמול דשבורד שלם והרבה יותר מודרנית מה205 שתוכננה אי שם בשנות ה80.

 

לדעתי בתקציב פונטו היא תמורה מעולה לכסף והיא לא נופלת מה205 במובן של רכב זריז או נוח.

 

מה שבטוח 205 בטח ובטח שלא שווה מעל מחירון זה לא כזה רכב נדיר בשוק והוא נמכר בכמויות עצומות, ועוד שמדובר בסכום כזה קטן.

 

דרך אגב למה אתה בודק את ה205 עם בתקציב אתה יכול לרכוש 106 שהיא אחותה הצעירה של ה205, שתוכננה אחרייה וגם נותנת קצת התנהגות ספורטיבית אפילו בדגמים ה"ערומים", שווה בדיקה.

פורסם

כן ,אבל אני מתכוון אם הוא במצב מאוד שמור,כי אחרת אני יכול להוציא את ה-3K על תיקונים בעצמי!

ולפי דעתך פונטו יותר נוח מ-205 מבחינת המושבים?

תודה!

הבעייה שלנו שאנחנו עם לחוץ- יש לזה פתרון פשוט וק ל...תעצמו את העיניים ותספרו עד עשר וכמובן לא באמצע נהיגה! (אין כותב שורות אלו לוקח אחריות בשום צורה על הכתוב מעלה ואפילו לא על עצמו..!!) :roll:

פורסם

דיברתי היום עם מכונאי שאמר לי שה - 205 מבחינת אמינות עדיפה על ה 306

הבעייה שלנו שאנחנו עם לחוץ- יש לזה פתרון פשוט וק ל...תעצמו את העיניים ותספרו עד עשר וכמובן לא באמצע נהיגה! (אין כותב שורות אלו לוקח אחריות בשום צורה על הכתוב מעלה ואפילו לא על עצמו..!!) :roll:

פורסם

אני הייתי הולך על סיריון אם חשוב לך השנתון ולא מפריע שהעיצוב של הרכב קצת נשי.

אם שנתון לא חשוב לך אז הייתי הולך על רנו טווינגו ונשאר עם הרבה כסף בכיס לכל תקלה שלא תבוא. חשוב ללכת רק על הדגמים הידניים ולא הרובוטים.

הייתי יורד מה-205, למרות שמדובר ברכב מאוד אמין ופשוט, הפלסטיקה מבפנים נורא מיושנת ולא שורדת כמו שצריך את השנים.

אופציות נוספת שהייתי שוקל זה קורולה 92-93 ידנית או אימפרזה גרנד ליאונה 93-94 ידנית, אומנם הצריכת דלק תהיה טיפה פחות טובה מהקטנות הנ"ל אבל מרגישות הרבה יותר "רכב" מהקטנות.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...