Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6026 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים שלום רב,

ברשותי פורד פיאסטה שנת 95 מנוע 1300.

האוטו אוכל הרבה מאוד דלק. אני נוסע מראש העין לתל אביב , הלוך חזור ... כאשר יש לי חצי טנק , אני חוזר ויש לי קצת מעל הרבע...

 

דיברתי עם המוסכניק שלי והוא אמר שככה האוטו בגלל שפיאסטה זה אוטו כבד.

בנוסף שוחחתי עם אחד העובדים שלו שהעלה בפניי את הנקודה שיכול להיות שהמזרקים של הדלק מלוכלכים או לא מכוונים.

 

הייתי שמח אם מישהו שיש לו פיאסטה או שמכיר את הרכב יוכל לעזור לי בעניין, קשה לי להאמין שמנוע 1.3 אוכל כל כך הרבה...

 

מה שגם, אני לא משתולל עם האוטו: לא סוחט את הגז, לא נוסע מהר מידי ... נוסע על 95 - 100 ..

 

 

אשמח לקבל עזרה בנושא

תודה

סיאט מי - בציר 2014

----------------

הבלוג שלי

פורסם

חברים

תודה רבה על האכפתיות והתגובות

אכן אעשה את הבדיקה הזאת בצורה מדוייקת, אמלא מיכל מלא ואבדוק.

 

שחכתי לציין בהודעה הקודמת ששמתי לב שברגע שאני לוחץ גם הדוושה עד הסוף , אין הבדל של ממש בכח שהאוטו מייצר, אני לא מרגיש הבדל כמעט בביצועים.

כמובן שאני לא לוחץ עד הסוף , אבל כשעשיתי זאת מספר פעמים לא הורגש כל הבדל בין לחיצה עד הסוף לבין לחיצה רכה.

סיאט מי - בציר 2014

----------------

הבלוג שלי

פורסם

אתה לא מצפה להידבק לכסא בכל פעם שתלחץ על הדוושה ברכב עם נ"מ 1.3 ל' ובלחץ 70 כ"ס נכון?!

ההרגשה שתרגיש בלחיצה על הדוושה משנה מהילוך להילוך ופחות מורגשת ככל שההילוך גבוה יותר.

אם אתה מרגיש חולשה משמעותית של הרכב וחוסר סחיבה תאר את ההרגשה לפרטים ונוכל לכוון אותך לבעיה.

 

בהצלחה.

צח.

×
×
  • תוכן חדש...