Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6012 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למכירה:

 

1. סט קומפוננט Infinity Reference 6.5" model 6020cs כחדש באריזה + כל אביזרי ההתקנה, הגרילים וכמובן הקרוסים הטויטרים, והמידבסים.

היה בשימוש עדין מאוד במשך סה"כ 6 שבועות בלבד, הותקן ופורק ע"י מתקין מקצועי. (היה על רבע גיין מהמגבר 50W בסעיף השני, הסט הוא 90W RMS) ראו תמונות מצורפות לגבי מצב הסט! (לא מהאינטרנט, צולמו על ידי)

אין לי אחריות/ניירות מעבר לחוברת המקורית, הסט נרכש בחו"ל.

 

כפי שניתן לראות הסט במצב חדש דנדש, לא עבר יום קיץ אחד ברכב, בעצם בקושי בכלל היה ברכב.

סט איכותי מאוד, חזק ונציל, צליל מפורט מאוד, 93DB, יסחוט מכל מגבר (גם 50W) את כל המיץ, תמורה גבוהה מאוד למחיר!

מקבל ביקורות מעולות באתרים המקצועיים בחו"ל, ותבדקו אותי. מבנה ממברנה ייחודי של אינפיניטי (יש להם פטנט על זה) שנותן הרבה יותר פאנצ'יות ובאס (גם בלי סאב).

 

הסט נמכר הכי זול בזאפ 767 ש"ח - http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=677288

הסט ימכר על כל חלקיו כחדש בקופסא המקורית ב-550 ש"ח. סופי.

*סופי = לא יורד בשקל.

 

 

2. מגבר 4x50W RMS דגם: Solid Audio F4

היה לפני כשנתיים חביב/מומלץ הפורום לדרגות הכניסה. מגבר טוב ואמין, שעושה את העבודה.

חברה אמריקאית שמיצרת בקוריאה (לא סין!)

מחיר: 500 ש"ח

 

 

3. רדיו דיסק פשוט פיוניר - pioneer deh-2100r

לבוא לקחת מי שצריך

מחיר: 100 ש"ח

 

 

לפניות - הודעה פרטית

 

תמונות:

IMG_1640.jpg

IMG_1642.jpg

IMG_1644.jpg

IMG_1645.jpg

pioneer deh-2100r.jpg

solid audio f4.jpg

פורסם

עבר שבוע,

מתקשה להאמין שיושב אצלי קומפוננט 6.5" נקי נציל ומפורט, דנדש באריזה, במחיר מצחיק יחסית לתמורה.

אתגמש עם רציני - בואו לקחת.

פורסם

פוינג!

:splat:

 

כמו כן הציוד הנ"ל (ועוד) יוצג ויוצע למכירה במפגש בשבת הקרובה 2.1.2010 בר"ג.

 

מעוניינים - שלחו הודעה פרטית

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...