Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6038 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך המלצה לסאב שיעבוד הכי טוב עם דוטק 4אינץ

הקומפוננט והסאב יחוברו למגבר רוקפורד פאנצ' 200.4

:idea::arrow:

 

Jagermeister Herbal Liqueur

worldest storng beverage

 

8)

פורסם

קשה מאוד לעשות התאמה שכזו, אולי בלתי אפשרי ברגע שאתה מדבר על מערכת שנועדה להיות SQ.

 

הסיבה לזה היא שרמקול 4 אינטש בדרך כלל לא יצליח לרדת מתחת ל120 הרץ או אולי בכלל מתחת ל200 הרץ ולהשמע טוב.

 

זה יכריח את הסאב שלך לעלות בנקודת החיתוך שלו לכוון ה120 עד 150 הרץ והסאב שלך ישמע כמו זוועת עולם.

 

אלא אם כן תחתוך אותו ב60 ומטה והוא ישמע היטב - אבל יהיה לך בור רציני ביותר בתחום תדרים שהוא מאוד קריטי למערכת SQ

 

גם אם תתקין את הסאב מקדימה - עדיין יהיה לך בור תדרים.

 

רצוי להתקין מקדימה רמקול שהוא לפחות 5 ורבע אינטש כי הגבול שסאב וופר מסוגל להשמע בו טוב הוא סביבות ה80 הרץ - ואם אתה עושה את זה אני מאוד מציע לחתוך אותו בסלופ מאוד תלול. (אוי לא, התחלנו עוד פעם עם הסלופים...)

 

המלצה חמה - תעבור לסט שהוא לפחות 5.25 אינטש רצוי 6-6.5 ורק אז תוסיף סאב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

18 דציבל ומעלה זה כבר סלופ תלול

 

איך זה משפיע על השמיעה?

 

אם הוא יחתוך את הסאב שלו ב80 הרץ - הוא מאוד מאוד ירצה למנוע מהסאב עד כמה שניתן לנגן תדרים מעבר ל80 הרץ ולכן ההנחתה (סלופ) צריכה להיות חזקה ככל הניתן.

 

הסאב נמצא בתא המטען.

 

ככל שתחום התדר נמוך יותר (נקודת החיתוך נמוכה יותר) הסאב ינגן תדרי קול פחות כיווניים והם גם יותר ארוכים באורך הפיסי שלהם ולכן יבשילו יותר רחוק מהסאב.

 

בצורה כזו גורמים לסאב להשמע כאילו והוא נמצא בקדמת הרכב, כאילו והוא מנגן מתוך השמשה הקדמית - הוא מנגן תדרים לא כיווניים ככל האפשר והם גם מבשילים רחוק יותר מהסאב.

 

ברגע שהוא יעלה את ה80 הרץ הסאב יבשיל מוקדם יותר ואתה תשמע אותו יותר מכוון תא המטען והתדרים האלה גם יתחילו כבר להיות כיווניים ויסגירו בקלות את מיקומו של הסאב.

 

זו הבעיה שהוא לא יכול להתגבר עליה עם רמקול 4 אינטש מקדימה...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תקציב עד 1000ש"ח כולל תיבה אפשר (קצת-כמה שצריך) לחרוג ממערכת sq

בקשר לגודל של הרמקולים אין מה לעשות מדובר ברכב קטן רנו קליאו 96

וזה הגודל שנכנס בניות ותוספות בדלתות לא בעניין

:idea::arrow:

 

Jagermeister Herbal Liqueur

worldest storng beverage

 

8)

פורסם

אני חייב לציין שיש משהו מצמרר בסמלון שלך

 

ויש לך טעות בחתימה - צריך להיות רשום world's strongest ולא כמו שזה רשום כרגע...

 

יש מה לעשות, אבל אתה לא מעוניין לעשות את זה - אתה צריך להבין שלמערכת שלך יש מגבלה רצינית בגלל זה - ברגע שתשמע מערכות אחרות, אתה תבין עד כמה שהמגבלה הזו קלה להבחנה.

 

לפחות תבחר סאב טונאלי שמסוגל לחפות קצת על החסרון הזה.

 

אינפיניטי קאפה - המלצה ראשונה שלי. תבנה תיבה לבד ויש סיכוי שתצליח לדחוס אותו לתוך התקציב שלך (אפשר גם לקנות מחו"ל)

AA אסאססין תהיה ההמלצה השניה שלי. אבל זה קצת חורג את מגבלות התקציב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אם אחליט לעבור לרמקול בגודל 6וחצי איזה סאב יתאים לסט ?

ומי באיזור חיפה יכול לבצע לי את הבניה כדי להתאים אותם לדלתות רצוי עבודה ובניה נקיה ואסטתית

:idea::arrow:

 

Jagermeister Herbal Liqueur

worldest storng beverage

 

8)

פורסם
אם אחליט לעבור לרמקול בגודל 6וחצי איזה סאב יתאים לסט ?

מי באיזור חיפה יכול לעשות עבודה טובה ולהתאים אותם לדלתות?

UZEB בטירת הכרמל איך הם? מישהו מכיר אותם?

:idea::arrow:

 

Jagermeister Herbal Liqueur

worldest storng beverage

 

8)

פורסם

אדי

אני לא יודע כמה זה קשור לאורך גל

כי גם בתדר 100 הרץ האורך גל הוא 3.43 מטר ( 343000 / 100 )

לדעתי זה משהו שקשור לcabin gain ולspl של הסאב לעומת הדרייברים הקדמיים

 

בנוסף המון משתמשים בחו"ל חותכים את הסאבים שלהם אפילו ב120 הרץ

 

אז אולי שווה נסיון

לדעתי יש מצב שעם t/a ניתן להביא את הבאס קדימה ולשלב אותו עם ה4 אינץ'

אבל הוא יצטרך להיות מונמך יחסית הרבה בשביל שהוא לא יגבר עליו..

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

שוב, מגיב רק בגלל שנשאלתי ישירות - תנסה פעם לשמוע סאב מנגן מעל 80 הרץ... יהיה לו בור תדרים...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לגבי בניות בחיפה, ממליץ על full design במפרץ חיפה.

רק תקח בחשבון שני דברים:

גם המידבאס 6.5 הכי טוב בעולם, לא יכול להחליף סאב סביר.

בניות לדלתות הן לא דבר זול בכלל, יקחו חלק לא קטן מהתקציב, אבל זה שדרוג משמעותי מגודל "4.

מתחדשת*

פורסם

בנוסף המון משתמשים בחו"ל חותכים את הסאבים שלהם אפילו ב120 הרץ

 

אז אולי שווה נסיון

לדעתי יש מצב שעם t/a ניתן להביא את הבאס קדימה ולשלב אותו עם ה4 אינץ'

אבל הוא יצטרך להיות מונמך יחסית הרבה בשביל שהוא לא יגבר עליו..

 

Not a chance.

סאב שחתוך על 120 תמיד ימשוך את העסק אחורה, וגם ה TC הכי טוב בעולם לא יצליח להביא אותו קדימה. מי שמעוניין "להעלים" את הסאב חייב לחתוך אותו מקסימום על 63 או מספר אחר באיזור הזה ומטה שהמכשיר \ מגבר מאפשר.

 

לגבי מתקין מומלץ - יחיאל מהסדנה של אפי 4X4 בעפולה. אומנם זה חצי שעה נסיעה מחיפה אבל אנשים הגיעו גם ממרחק משולש ומרובע לשם.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...