Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6028 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבר פתחתי כמה נושאים דומים , אז סליחה על ההצפה פשוט אני מיואש כבר.

פיג'ו 306 שנת 01.

התחמם המנוע בנסיעה מעל 3000 סל"ד ובמאמץ.

כבר הוחלפו 3 טרמוטסטטים ( !! )

2 ניקויי רדיאטור

2 משאבות מים

טיימינג

ובדיקת לחצים לראש מנוע שיצאה תקינה.

כל הרבה הוחלפו בגלל שהלכתי לשתי מוסכים שונים וכל אחד רצה לשלול הכל, אבל אף אחד לא מצא את הבעיה!

למען האמת אני כבר לפני פשיטת רגל מהרכב ( ורק קניתי אותו לפני שבועיים ) ואף אחד לא מוצא את הבעיה,

מישהו נתקל במשהו דומה, בכל רכב לא בהכרח בפיג'ו?

למישהו יש רעיון למה אני יכול לעשות?

אגב, ללא טרמוסטט הרכב לא מתחמם בכלל , אפילו ל-70 מעלות לא מגיע.

אני יכול לנסוע ללא אבל אני מפחד מההשלכות...

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תנסה לנסוע באמת ללא התרמוסטט, ההשלכות הם שהרכב יאכל יותר דלק, הוא יותר יזהם , בלאי מואץ אפילו, אבל זה יהיה לזמן קצר, רק לבדוק אם זו בעיה של טרמוסטט, אם לא תמשיך לבעיה הבאה. מקווה שנכנסת למוסך שמבין בפיגו, לא כולם חושבים שלטפל בפיגו זה קל בגלל זה החליפו לך את כל האוטו, מי שמבין בפיגו יפתור את הבעיה מהר, כמובן שאני מדבר מניסיון אחרי 9 שנים עם פיגו .

פורסם

משתתף בצערך באמת!!!

פעם לפני שנים היה לי גם פז'ו ..

האוטו רוקן לי את חשבון הבנק!(מנסיון אישי כואב ולא מיתוס)

נשבעתי אני בצרפתיות לא נוגע(אני מדבר על מכוניות:-D).

מאז היו לי כמה סובארו ,מזדה אחת,2 דיהטסו וכל הרכבים ביחד

לא דרשו שרותי תיקונים כאלה-אמינות מדהימה.

אז יש יגידו...נו נפלת על לימון חמוץ צרפתי -יש לי חברים שסבלו כ"כ

מ307 ,מגאן, וקליאו-והיום הם נוסעים על אלמרה וקורולה מאושרים עד הגג...

עצתי עם כל הכאב וההשקעה-תקן מכור ועבור ליפנית-אולי הגב יכאב קצת(לא בכולם),

אולי האוטו לא יהיה מהיר כ"כ-ובכל זאת אין מחיר לאמינות של רכב, זוהי התכונה שלדעתי היא החשובה ביותר בארצנו!

שמוסכים (ולא כולם )לא יודעים לעבוד, וגובים כאלה מחירי שחיטה- עדיף אוטו אמין ,שיכלול טיפולים שוטפים וכמעט ללא תיקונים!

בהצלחה !!!

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם

אני מציע לך לבדוק את היוניט של המאוררים של המנוע

איך המצב של הרדיאטור,יכול להיות שלמרות הניקוי הוא פשוט מפורר מבפנים ולכן לא תקין

שאתה פותח חימום פנימי יוצא חום?

פורסם

לי היית אותה בעיה בידיוק כמוך כשהאוטו מתאמץ הוא מתחמם ומגיע לכמעט 100 מעלות בסוף הסתבר הרייל שאחראי על הוונטות שרוף מחלה ידועה,או כמו שאמרו מעליי היוניט שמחובר לבלוק מנוע מקולקל או שהקונקטור שלו מנותק בדוק את האפשריות הנ"ל ותעתכן.אצלי מדובר בפיז'ו 405.

 

מיכאל.

HU: alpine 9855. FRONT: tw:TangBand 25-1719S - woofer:hertz mlk 6.5 . SUB: DC AUDIO .LEVEL 3 "12". FRONT AMPS: celestra fa475.woofer amp: Celestra fa2150 SUB AMP: dc audio 2.0k. dsp: audison bit one

פורסם

ערב טוב.

 

כבעל פג'ו שסבל גם מבעיות התחממות כמה שאלות לי אליך ואז אוכל כוון אותך לכיוון הנכון:

1.העם בוצע ניקוז אויר כמו שצריך?

2.העם הרכב מתחמם מגיע למעלה לכמה שניות ואז יורד בחזרה למצב רגיל או אחרי שהוא מתחמם הוא נשאר למעלה תמיד?

3. העם המאווררים נדלקים בשתי מהירויות, מהירות נמוכה אחרי שהוא עובר בערך את ה-95 מעלות?

 

בברכה טל

צרפתיה היא כמו אישה, אתה מוציא כרטיס אשראי רק בשבילה:brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall:

פורסם

דבר אחד בטוח -שני המוסכים שהיית בהם והחליפו לך סתם חלקים לא מבינים בפיג'ו ובזה האוטו לא אשם.

דבר שני אם אתה יכול להגיע לחולון יש באזור תעשייה ברחוב היוצר את תמיר יהושע שהוא מומחה לפיג'ו וסיטרואן וגם בן אדם ישר.

הוא נקרא "המוסך של תמיר" או "תמיר יהושע שרותי רכב".

יש לו כל כך הרבה נסיון במכוניות האלה שהוא מסוגל לפרק ולהרכיב רכב כזה גם באמצע הלילה בעיניים עצומות.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בקש מהם להחליף את בית התרמוסטט, לא את התרמוסטט אלא את הסעפת שבה הוא נמצא. לחבר מהעבודה קרה מקרה ממש דומה לשלך, הלכו לו 10000 ש"ח על כל התיקונים שהזכרת. לדעתי זה יפתור לך את הבעיה

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

האם בורחים לך מי קירור ?

 

היתה לי פיג'ו, שמורה מאוד לכאורה, אך היה לה סדק בבלוק מנוע (מחלה ידוע) ומי הקירור היו יוצאים.. אוויר היה נכנס.. והייתה מתחחמת.

 

כשהורדתי לה את הטרמוסתת הבעיה פחתה, כיוון שבלי טרמוסטט אין כל כך לחץ במערכת, אבל זה כמו להדביק פלסטר על פצע ירי. :|

VW Passat V6 2.8 L 4Motion

פורסם

יכול להיות שזה שעון חום מנוע של בסדר? יש לי חבר האוטו שלו מראה 110 חום צלזיוס אבל זה ממש לא ככה

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
משתתף בצערך באמת!!!

פעם לפני שנים היה לי גם פז'ו ..

האוטו רוקן לי את חשבון הבנק!(מנסיון אישי כואב ולא מיתוס)

נשבעתי אני בצרפתיות לא נוגע(אני מדבר על מכוניות:-D).

מאז היו לי כמה סובארו ,מזדה אחת,2 דיהטסו וכל הרכבים ביחד

לא דרשו שרותי תיקונים כאלה-אמינות מדהימה.

אז יש יגידו...נו נפלת על לימון חמוץ צרפתי -יש לי חברים שסבלו כ"כ

מ307 ,מגאן, וקליאו-והיום הם נוסעים על אלמרה וקורולה מאושרים עד הגג...

עצתי עם כל הכאב וההשקעה-תקן מכור ועבור ליפנית-אולי הגב יכאב קצת(לא בכולם),

אולי האוטו לא יהיה מהיר כ"כ-ובכל זאת אין מחיר לאמינות של רכב, זוהי התכונה שלדעתי היא החשובה ביותר בארצנו!

שמוסכים (ולא כולם )לא יודעים לעבוד, וגובים כאלה מחירי שחיטה- עדיף אוטו אמין ,שיכלול טיפולים שוטפים וכמעט ללא תיקונים!

בהצלחה !!!

אתה קשקשן על ומעורר רחמים עצמיים עדיף לפעמים לא לדבר אם מה שיש להגיד זה שטויות

מכיוון שיש לי כמעט 4 שנים 407 אחרי אקורד 2004 לא רק שה407 רכב מרשים יותר מהאקורד הוא מעולם לא נכנס למוסך עבור שום תקלה

כן תאמין או לא 0 תקלות!

אתה נותן חוות דעת על סמך שמועות או נסיון עם רכב אחד של השכן או החבר נו באמת אתה פשוט לא רציני

פורסם

כמה הערות.

  1. באופן כללי החלפה של אותו החלק יותר מפעם אחת אינה מועילה ואינה מעידה על מקצועיות.
  2. ניקוי הרדיאטור אינו מועיל במקרים קשים, אני מציע לך לשקול החלפת הרדיאטור למשומש לפחות לצורך הבדיקה.
  3. לא רשמת אם נבדקו או הוחלפו צינורות הקירור, גם אותם צריך לבדוק.
  4. כמו שכתבו לפני, צריך להוציא את כל האוויר וברכב שלך זה לא כל כך פשוט - חפש בפורום בנושא זה.
  5. כתבת "טיימינג" - האם אתה מתכוון לכיוון שסתומים? קידום הצתה? שניהם יכולים לגרום להתחממות.

דני

פורסם

אוקי,

טיימינג בלי קשר הוחלף כי כבר פתחו משאבת מים.

לגבי סדר בבלוק , הוא עשה בדיקת לחצים ואמר שאין בריחה.

אוויר נוקז אחרי כל פעם , זו בטוח לא הבעיה.

הרדיאטור תקין...

והוונטות, שכחתי לציין כמובן שאחת מהן הוחלפה לפני שבוע , ושתיהן נכנסות לפעולה בדיוק בזמן.

אגב, עכשיו הרכב במוסך מומחה פיג'ו מ.א בפתח תקווה בסגולה.

בקיצור הוא אמר לי שהוא נתן לטרמוסטט יותר מקום להפתח וזה פתר את הבעיה עוד מעט אני נוסע לקחת את הרכב,

אבל החשש שלי הוא כמו שמישהו פה אמר " לשים פלסטר על פצע ירי " ובכל זאת אין לא לי ולא לו מושג

מה התקלה המקורית.

בוודאות, וונטה, טרמוסטט, רדיאטור, משאבת מים, זה לא.

ראש מנוע אני לא יכול לדעת הוא טען שלא אבל פעם אחרת הוא טען שאולי זה בכל זאת כן כי הוא לא מוצא בעיה אחרת...

יומיים הרכב היה אצלו במוסך והוא לוקח לי 700 שקל על עבודה וטרמוסטט.


×
×
  • תוכן חדש...